خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا
خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا

خطا از منست!


خطــا از مـن اسـت می دانمـ . 

از مـن کـــه سـال هـاسـت گـفتـــه امـ “ ایــاک نــعبد ” 

امـا بـــه دیـگران هـمـ دلـسپــرده امـ 

از مـن کـــه سـال هـاسـت گـفتـــه امــ ” ایــاکَ نستَعیـن "

امــا بــه دیگران همــ تـکیــه کــرده امـ 
امـا رهایـمــ نـکـن 

بیـش از هـمـیشــه دلـتـنگمــ بـــه انـدازه ی تـمامــ روزهـای نـبودنـمــ .!!


پی نوشت ع.ش.ق:الا بذکرالله تطمئن القلوب

نظرات 15 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:58 ق.ظ http://www.najvaye-tanhai.blogsky.com

به خدا گفتم: بیا دنیا رو قسمت کنیم
آسمون واسه من ابراش مال تو
دریا مال من موجاش مال تو
ماه مال من خورشید مال تو
خدا خندید و گفت: بندگی کن
همه دنیا مال تو
من هم مال تو

نگین سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:15 ب.ظ

سلام..
خوبی مریم؟
حال عمو چطوره؟
بهتر شدن؟

سلام نگینم
خوبم... الحمدلله
عمو هم خوبه
سنندج بود و داشتن دستی دستی می کشتنش که با رضایت خودمون بردیمش تهران
روز بعدش عمل شد و روز بعدت ترش یعنی امروز مرخص شد
الانم خونه دخترشه همون تهران
به همین راحتی:)

من فدای این دل مهربونت

علیرضا سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:08 ب.ظ http://www.ghasedak68.blogfa.com


این جور دلتنگیا قشنگه.....خیلی این روزای دلتنگی و تلاش برای رسیدن به آغوش امن خدا التماس دعا....

علیرضا!
سلام خوبی؟
چقدر قشنگه کامنتت
مرسی داداش
تو بیشتر دعا کن باشه؟

حانیه سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:51 ب.ظ http://parimah71.blogfa.com

خدا همیشه این خطاهای ریز و درشت ما رو ندیده میگیره!به رومون نمیاره که بریم سمتش...خداست دیگه!دوستمون داره:)

ایشالا که حالتون آروم باشه!
عموجانتون هم حالش بهتر باشه:)

*****************

اگر ذخیره ی شادمانی هایت دارد تمام می شود باید بروی پشت پنجره و به آسمان نگاه کنی

آنقدر منتظر بمان و به آسمان نگاه کن تا بالاخره خداوند از آنجا رد بشود

آن وقت صدایش کن

به نام صدایش کن!!!

او حتماً برمی گردد و به تو نگاه می کند و از تو میپرسد که چه می خواهی؟!

تو صریح و ساده و رک بگو.

هر چیزی که می خواهی فقط از خدا بخواه..

خدا هیچ چیز خوبی را از تو دریغ نمی کند...

سلام حانیه جانم
ممنونم از حضورت و احوالپرسیت
***************
اما من معتقدم خدا منتظر نیست
یعنی لازم نیست ما انتظار کشیم ببینیم که خدا کی رد میشه
خدا همیشه هس
همیشه هم منتظره
تا فقط آروم و از ته دل صداش کنیم
بازم مرسی عزیز

پروین سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:31 ب.ظ

سلام مریم عزیز و مهربانم
آمده ام که تشکر کنم از مهر و محبتت عزیزم برای لطفی که به من داشتی.

خدا بهترین یاور و تکیه گاه است و امیدوارم با تکیه به بزرگی و عظمتش به آرامشی که میخواهی برسی و مشکلات و دلتنگی هایت هر چه زودتر برطرف شوند دوست خوب من :***

مامان نی نی سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:37 ب.ظ

سلام-حال عمو بهتره انشالله؟
راستی شما بودی توی وبلاگ من با اسم نگاره کامنت گذاشتی؟
فقط شما میدونی که من ط هستم

سلام
بهتره الحمدلله به خیر گذشت
من؟... جریان چیه هرکی هر جا کامنت غیر از مریم میذاره میاد یقه منو میگیره؟
واللا به پیر به پیغمبر بقرآن من نبودم
نیستم
نخواهم بود
آخه چرا اسمی غیر از خودم بنویسم؟
من مریمم... مریم بزرگمهر
و به وبلاگت نمیام تا دلم آروم نمیگیره
و اگرم بیام با اسم مریم میام و بس

فقط شما میدونی که من ط هستم؟؟؟؟؟~~> الان این دقیقاً یعنی چی؟ o_O

امین اتاقک چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:37 ق.ظ http://otaghak.blogsky.com

یه معذرت خواهی گـــــــــنده به خاطر اینکه ردپام خیلی وقته اینجا نیوفتاده

بعدش سلام

تو جریان نیستم ولی دعا میکنم برات که به آرزوهات برسی و خدا سلامتی رو نصیب خودتو خانوادت کنه

آهنگ وبتم چه قشنگه

به به امینولکی اتاقکی خودمون
خوبی تو؟
بعدش علیک سلام برادر!!! :))))
تو جریان باش تا آب رودخونه تو رو ببره خخخخخخخخخخخخخ
عموم یه خورده ناخوش احواله که الحمدلله خوب شدن
به همین سادگی
گوشات قشنگ میشنفه:)

لیلیا چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:14 ق.ظ

سلااااااااااااام سلاااااااااام میرم جوووون

خوبی خوشی سلامتی؟!

چرا نیستی...

حال عموی محترم بهتر نشده ؟!

مریم...

مراقب خودت باش...

علیـــــــــــــــکم ... یواشتر لیلیا گوشام کر شد:))))))))
خوبم خوشم سلامتم مرسی جات
هستم بابا ... تو نیستی
یعنی من میام تو نیستی... تو میای من نیستم
همینجور برو تا آخـــــــــــر
جانِ مریم؟!
مراقب خودم هستم توام مواظب خودت باش
شبا مسواک فراموش نشه:)))))

لیلیا چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:16 ق.ظ

باز من مریم رو اشتباه نوشتم!

شرمنده...هنوزم حواس دستانم پرته!




خطا از منست...اوهوم...

میرم جوووووووووون :))))))))))
یه دونه لی لی یا بیشتر نداریم که
چیکارت کنم؟
باید ببخشمت
بخشیدمت

لیلیا چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:19 ق.ظ

دل نگرونت رو به نگاه قشنگ خدا میسپارم..

انشالله که خودش آروم کنه دل مهربونت رو...

ممنونم عزیزدلم:-*

مامان نی نی پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:58 ق.ظ

خدا رو شکر که حال همشهری ما بهتره
ط یعنی من کجا درس میخوندم حالا گرفتی مطلبو؟
پس این کیه من تو دنیای مجازی به کسی نگفتم که ط هستم
هر کی بوده خدا شفاش بده با اون کامنتش
عقده ای بوده

ممنونم از لطفت
الان گرفتم چی میگی!
من اصن یادم نبود تو قبلا اونجا درس میخووندی چه برسه به الان
نکنه باز رفتی امتحان دادی؟
آخه فاطمه امتحان داده بود و پذیرفته هم شده بود
شاید یکی از آشناهاس
فکر کن ببین به کی آدرس دادی
البته شاید

امین اتاقک جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:25 ق.ظ http://otaghak.blogsky.com

بلا به دور! پسر مردم بهم چشمک زد
این یعنی چی؟
سلام امینی

مهدی جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:53 ق.ظ http://abr-e-khakestary.blogsky.com/

میگن اگه از ته دل خدا روصدا کنی حتما جوابتو میده...خداییش از ته ته ته دلم ازش کمک خواستم...ولی نمیدونم...ناامیدیم به شیطان هم طعنه زده دیگه...!صادقانه وقت دعا برای منهم دعا کنین...شاید خدا صدای شما رو شنید...میگن دعای دیگران بیشتر از دعای خود ادم در حق خودش گیراست...براتون ارزوی خشحالی میکنم ودعا میکنم همیشه موفق باشین...{راستی اینو هم بگم که من هیچوقت هیچوقت هیچوقت براساس ظاهر قضاوت نمیکنم واون بار هم گفتمکه من ظاهر وبلاگتون رو دیدم که اون حس رو القا میکرد...}راستی اهنگ بلاگتون هم محشره...لطفا لینک همین اهنگ رو بهم بدین تا استفاده کنم تو بلاگم ازشخوابم برده بود اما با دیدنه بلاگتون وشنیدن اهنگش خوابم رفت ویه حس شیرین واروم بجاش نشست...

سلام
از ته دل و با نیت و خالصانه و وقتی از همه بریدی و ناامید شدی
باید بهش امید کامل داشت
ببینین یه لحظه خودتونو (بلاتشبیه) بذارین جای خدا... وقتی یکی ازتون کمک بخواد و اونوخت بره از یکی دیگه کمک بگیره ناراحت نمیشین؟
من که ناراحت میشم
پس باید از همه جا برید و به خدا پناه بُرد
البته بعضی وقتا هست که شما از خدا یه چی میخواین اما خدا خوب شما رو میخواد و مصلحت کار رو در به انجام نرسوندن اون حاجتتون میدونه
بهتره بعضی وقتا با اطمینان کامل دعا کنیم و بعدش کارها رو بسپریم به خودِ قادر مطلقش
بیایم برای برادر و خواهر دینی مون دعا کنیم تا دعاهامون برآورده بشه
*************
برای آهنگ هم ممنونم از تعریفتون
خوشحالم که باعث آرامشتون شد
چشم لینکش رو براتون میذارم

لیلیا شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:55 ق.ظ



ممنونم که بخشیدی...

خواهش میشه:)

فاطمه پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:16 ق.ظ http://amtis26.mihanblog.com

قلم زیبایی دارین دوست عزیز
یامهدی

ممنونم از نظر لطفتان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد