خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا
خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا

غریبی مهمان کوچولوی بابا


این روز ها و حتی این شبها که از خیابانها و کوچه پس کوچه های شهر رد میشوم همه مردهای مسن را شبیه بابا می بینم.

قبل ترها  که میگفتم چقدر حال دلم خوب است وقتی از آن غریبستان بیرون می آیم و توی زادگاه خودم میچرخم, اما من الان به جایی رسیده ام که اینجا بین مردمان زادگاهم,.وسط شهر خودم احساس غریبی میکنم وقتی دیگر بابایی نیست که منتظرم باشد تا مهمان خانه اش باشم,که اگر دیر کردم به مامان بگوید زنگ بزن ببین کجا مانده اند.که میداند من چ چیزی دوست دارم برایم بگیرد تا به بهترین نحو از به قول خودش مهمان کوچکش پذیرایی کند, همیشه به من میگفت: "مهمان کوچولوی بابا"

حالا کجایی بابای نازنینم که ببینی مهمان کوچولویت غریب و تنها آنهم توی شهر خودش دارد ذره ذره نبودنت را گریه میکند

کجایی بابایی ببینی کلیدهای درب خانه ات گوشه کیفم به من نیشخند می زنند که آنروزها که تو بودی نیاز به باز کردن در نبود چ بسا خودت منتظر جلوی در خانه می نشستی.

چقدر درد دارد جای خالی ات...

چقدر غریبم اینجا میان آدمهایی که برای مراسم ختمت خودشان را میزدند.!!!

چقدر تنهایم اینجا من بدون تو!

نظرات 3 + ارسال نظر
نیما جمعه 3 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 01:07 ب.ظ http://from-sky.blogsky.com

خدا رحمتشان کند،
صبوری باید بر این ضایعه سخت

پوریا جمعه 3 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 01:12 ب.ظ http://ganjineh1.blogsky.com/

خدا صبر بده
اگه دوست داشتین می تونیم تبادل لینک کنیم

زهرا جمعه 3 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 02:31 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد