خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا
خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا

سفری زیارتی،سیاحتی،همیشگیهـ...

نام: انسان ، نام خانوادگی: آدمیزاد

نام پدر: آدم ، نام مادر: حوّا

نژاد: خاکـ.......ـی

صادره از: دنیا

ساکن: کهکشان راه شیری،منظومه شمسی

ساعت پرواز: هر وقت خدا بخواهد

مقصد: بهشت، اگر هم نشد جهنم!!!

وسایل مورد نیاز:

1- ولایت ائمه اطهار

2- اعمال صالح ، تقوا ، ایمان

3- انجام واجبات ، ترک محرمات

4- امر به معروف و نهی از منکر

5- دعای خیر والدین

6- نماز اول وقت... نماز اول وقت... نماز اول وقت...

7- دو متر پارچه ترجیحاً سفید

تذکرات قبل از سفر:

1- خواهشمند است جهت رفاه حال روح خود خمس و زکات را قبل از سفر بپردازید

2- توجه داشته باشید آوردن ثروت،مقام،ماشین به داخل فرودگاه اکیداً ممنوع می باشد

3- قبل از حرکت به بستگان خود تذکر دهید که از آوردن دسته گلهای سنگین و مراسم پرخرج و ... خودداری کنند

4- جهت یادگاری قبل از پرواز اموال خود را بین فرزندان،فقرا،مستضعفان تقسیم نمایید

5- از آوردن بار اضافی از قبیل حق الناس، غیبت، تهمت، دروغ، ریا، ... جداً خودداری نمایید


در صورت هر گونه مشکل یا پرسشی با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

سوره بقره آیۀ186 - سورۀ نساء آیۀ45- سوره توبه آیۀ29- سورۀ اعراف آیۀ55


کادر پرواز آرزوی پروازی بی دردسر، با کوله باری پر از توشۀ بهشتی و بی سئوال و جواب را دارد امید که دیدارتان پر از معنویت و دیدار آقای خوبان باشد

«سر پرست کاروان : حضرت عزراییل»


پی نوشت دل:دارم با خودم فکر میکنم من اگر روزی شاید همین روزها خدا را چه دیدی نازنین دلم دنیای فانی را وداع گفتم چه کسی خبر مرگم را به دوستان مجازی ام میدهد یا اگر کسی فهمید چه می کند بی تعارف می گویم مرگ که خبر نمی کند سرش را پایین می اندازد و می آید با هیچکسی هم شوخی ندارد پارتی بازی هم بلد نیست فقط کافیست وقتش رسیده باشد یک کاغذ و قلم در دستانش و وقتی که جانش را گرفت اسمش را خط می زند حالا شاید من هم در یکی از همین لیستهای اول صفحه اش باشم اگر روزی نبودم چه می کنند اطرافیان؟؟؟

هر کار میکنید عیب نداره بخدا... خواهرم! برادرم! عمه طهورا! و شما دایی فرداد که شاید بیای و بخوونی... هر چی میگین بگین راحت باشین فقط فاتحه یادتون نره دستم از دنیا کوتاه میشه آخه چشمم دنبال دست یا دهن شماس برام دعایی صلواتی فاتحه ای چیزی بخوونین حلوا و چایی هم پخش کردین که دیگه خیلی خیلی ممنون میشم اگه رفتم بهشت (البته که میرم جون خودمو شما هم صد سال دیگه اومدین براتون جا میگیرم  نگران نباشین

الفاتحه مع الصلوات

نظرات 22 + ارسال نظر
حسین شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:55 ب.ظ http://www.mhpedu.blogsky.com

سلام. در ارتباط با نامگذاری وبلاگ:
خلق اگر جمله ز ما روی بگرداند چه باک
چون خدا ناظر ما هست همان مارا بس.

سلام
ممنونم از حضورتان
و این بیت شعر زیبا

حسین شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:08 ب.ظ http://www.newarticl.blogfa.com

سلام. با اون حسین قاطی نکنش! وب آموزنده و تکان دهنده ای داری دس مریزاد!
اون طرفا هم اگه اومدی بد نیس . دوستای باصفایی هستن.

کدوم حسین؟؟؟
تکان دهنده؟؟؟
دوست با صفا؟؟؟ من؟؟؟

حسین شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:14 ب.ظ http://www.newarticle.blogfa.com

سلام ببخشین آدرسو یک کاراکتر کم نوشته بودم. تصحیح شد.

میم مثل من شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:29 ب.ظ http://mona166.blogfa.com

منم یه مدته فکر یه مرگ ناگهانی واسه خودم هستم... خدا به خیر بگذرونه...

خیره ایشالله
شاید قرار به یه موفقیت برسی
خدا همیشه بخیر میگذرونه

علی(معلم عشق) شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:17 ب.ظ http://ashiane313.blogfa.com

سلام خواهری

وقت زیبا بخیر


منتظرش هستم،هر زمان که بگذرد منتظرش هستم
منتظر فرشته که زندگی حقیقی را نشانم دهد
خسته شدم از تکرار دنیای مجازی
خسته شدم از بودن های که روزی تمام می شود
فرشته ی من، دریاب مرا که نفس به نفس همراه تو هستم

سلام
وقت شما هم بخیر
خدا کند صد سال دیگه بیاد و از انتظار درتون بیاره

طهورا شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:08 ب.ظ

سلام مریمی اول خدا نکنه ٬ولی اولین چیزی که می گم :وای کاش شماره موبایلمو بهت داده بودم
خب تا دیر نشده براتون فرستادم ...

سلام عمه جانم
در گوشی دل حفظ کردم شماره تان را
ممنونم ازتون

محمدآقایی شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:12 ب.ظ http://mohammad-aghaiy.blogsky.com

سلام مریمی خانم
بعد از مدددددددددتها اومد انتظار اینجور مطلب را نداشتم....
خدا هممون را رحمت کنه....

به به ببین کی اینجاس
بعد از حدود چهااااااااااار و ماه و اندی کجایین شما برادر؟
خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه

وفا(امید) شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:31 ب.ظ http://www.rozegarejavani.mihanblog.com

همه ادعا میکنند ازش نمی ترسند ولی همه کار می کنن که دورتر بندازنش.......تنها دعای من برای خودم ( خدایا پاکم کن و خاکم کن)..

آی گفتی
منم میگما
اما وختی اسمش میاد چهار ستون بدنم میلرزه
منم برات دعا می کنم حالا حالاها پاکت نکنه امیدخان وفادار

فاتحه یادت نره برای شادی روحم

مجتبی یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:00 ق.ظ

خدا رحمتت کنه دختر خوبی بودی

ممنونم خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه

مامان نی نی یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:50 ق.ظ

مریمی نمیدونم چراولی حس میکنم این روزهات خیلی بوی ناامیدی گرفته
انشالله که از امید خدا نا امید نشی
چون ناامید شیطانه

به به سلام مامان سحر خیز
خوبین شما خانوم؟؟؟
نی نی خوبه؟
نه بابا ما امیدمون کجا بود که "نا" هم داشته باشه؟؟؟
باز این رفت رو منبر
بیا پایین شیطان خودم منم اصن

امید گرمکی یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:39 ب.ظ http://garmak.blogsky.com/

بلا بدور

اگر قرار بر رفتن به دنیا باشد به نظرم هیچ بهتر از ماشین شخصی نیست
چون وسط راه شاید جای خوش آب و هوایی به پست مان خورد و بد نیست دمی لذت ببریم

به به
جناب گرمکی عزیز
تابستون داره میاد آ... من هم عاشق گرمک
آفرین با ماشین خودت که باشی گردش بیشتر بهت خوش میگذره
هی دلت میخواد وسط راه بایستی و از طبیعت کنار جاده سرمست شوی

کاوه یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:21 ب.ظ http://www.gongekhabdide.blogsky.com

اندیشیدن به پایان هر چیز شیرینی حضورش را تلخ می کند. بگذار پایان تو را غافلگیر کند، درست مانند آغاز...!!



الکی برای مردن برنامه نچینین که غافلگیرانه تر از آنچه فکرشو بکنیم سراغ آدمها میاد.. همه به امید زنده اند.. پس به مقصد فکر نکنیم و از مسیر لذت ببریم..
البته این آخرش توصیه گردشگری بود..!!


شاد باشید

اندیشیدن به مقصد حتی اگر بهترین مقصد دنیا باشد خواه ناخواه دلت را پر استرس می کند
پس باید دل به مسیر ببندیم
توصیه گردشگری رو خوب اومدین
ممنونم

لیلیا دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:18 ق.ظ http://yeksabadsib.blogfa.com

سلام دوست عزیز..

خیلی قشنگ بود..خوشم اومد.
بالاخره یه ذره خنده تو مطالب شما پیدا شد مریم جان.خداروشکر..

میگما چشمم دنبال دست و دهن شماست خیلی قشنگ بود.

متشکرم.

اللهم صل علی محمد و آل محمد.

راستی بهای بلیط چنده ؟! مام مشتاق شدیم!

به یک سبد سیب هم سر بزن.خوشحال میشم.

موفق باشی و تندرست.

مرگ حقه.
اما انشالله برای شما ، بعد از 120 سال..

شب و روزت پر از محبت خدا.دختر خوب.

سلام لیلیا جان
چقدر از حضورتون خوشحالم... بله دیگه داشت افسردگی میومد سراغم
خوشحالم که باعث خندیدنت شد
اللهم صلعلی محمد وآل محمد و عجل فرجهم
استثائاً این یه بار رو سفر کاملاً رایگانه
خدا کنه این حق سراغ منم بیاد به این زودیا
شب و روز شما هم پر از نگاه پر مهر خدا عزیز

جوجه اردک زشت دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:08 ق.ظ

سلام
ممنون بابت مهر

برای جسدم فاتحه نخوان که این روزهای زنده بودنم بیشتر محتاج رحمتم
برایم فاتحه بخوان که مرغ آمین در راه است

بهشت....
عاشقان را گردرآتش می پسندد لطف دوست
تنگ چشمم گر نظردرچشمه کوثرکنم

سلام مهربان برادر آبی اندیشه
برای روح خسته ام دمی بخوان روضه دل را
که دل خسته تر از تن است

بهشتـ...
بهشتِ من آوارگی در خیابان دل است
آنجا که یک طرف ارباب است و در دیگر سوی سقا
ممنونم از حضورتان

هاتف دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:02 ب.ظ http://www.kharabbat.blogfa.com

میگن که هی میان و هی میرنو زندگی ادامه داره...
اگر کسی واقعا با اون شماره تماس هایی که دادین تماس بگیره و با قلبش بتونه ارتباط برقرار کنه میرسه به اون بهشت که وعدشو رو پروردگار متعال بهمون داده...

تا باشه از این رفت و آمدها
بهشتــــــــ...
بهشتـــ...
بهشتـ...
بهشت
بهشت من لبخند خداست... می رسیم آیا به آن؟؟؟

لیلیا دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:26 ب.ظ http://yeksabadsib.blogfa.com

سلام

چی رایگان!

پس هم سفریم!

شمام که مثل ما عجله داری واسه رفتن پیش خدا.

یا غایة الامال العارفین...
------------------------------

افسردگی..
اوهوم..
من همیشه میومدم و میام اینجا.

اما الان دیگه نظر هم گذاشتم.با اجازتون.

خوشحالم میخندی.

وبت دوست داشتنیه.فقط شادیش کمه یوخده..


اجازه هست از بستنی هاتون بخوریم.. توت فرنگی خیلی دوست دارم.


میرم جان ...

مراقب خودت باش.فقط به خاطر خدا.

بازم سلام
رایگانه رایگان
نه خانمی... من زودتر میرم شما صد سال دیگه
عارفین؟ من؟؟؟ واعجباااااااا

نمیدونم... فکر کنم علایم افسردگی در من هویدا شده
شاید به جنون هم رسید
خواهش میکنم عزیز خوش اومدی
چشم سعی می کنم شادیش رو هم زیاد کنم
خوبه؟
بفرمایین نوش جان... من عاشق بستنی توت فرنگی ام اونم از نوع سنتیش
میرم جان؟؟؟
فقط به خاطر خدا چشم

لیلیا دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:31 ب.ظ http://yeksabadsib.blogfa.com

و نحن اقرب من حبل الورید .
-------------------------------

خدا خودش داره میبینه این روزای سخت رو...

طاقت بیار و مرد باش..

دوست دارم باشی. دوست خوبم.

الرحمن الرحیم : رحمتش بی اندازه و مهربانی اش همیشگی است.

غم نخور...

تنهاییهات پر از خلوت خدا.




اینو قبول دارم به شدت...
داره می بینه و میگه ان مع العسر یسرا

ممنونم از اینهمه مهربونیت دختر خوب

پایان خوب انتظار دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:25 ب.ظ http://chashmanemontazer.blogfa.com

سلام. وب زیبایی داری. به وب منم بزن.موضوعش آقا امام زمانه.منتظر نظراتت هستم

سلام

حبیب... سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:18 ق.ظ

سلام...
(به رسم ادب)

سلام مهربان برادر کم پیدای من
رسم ادب در سرزمین ما میگوید بپرسیم چرا وبلاگتان گم شده است؟؟؟
نیستید چرا؟؟؟

لیلیا سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:40 ق.ظ http://yeksabadsib.blogfa.com

سلام.

حواس دستان بنده سرجایش نیست.

و البته که شما عاقلید.

مریم جان...


شادیش رو زیاد کنی که عالیه


بنده رفیق نیمه راه نیستم .

اوووووووووووووووووه که حوصله داره 120 سال زندگی کنه.

اما

برای پرواز باید سبک باشی...

------------------
خدایا

منو از خودم رها کن تا دوباره جون بگیرم

خسته ام از این عقل خسته من میخوام جنون بگیرم.


-----------------------

بابت بستنی ممنون.خعلی خوشمزه بود.

این کامنتای کیلومتری خستگی از تن آدم درمیاره ها
عاقل که چه عرض کنم بیشتر به مجنون میخورم
چشم
شادی همیشه هست این ماییم که نمی تونیم ببینیمش
شما خانومی
نوه ها و نتیچه ها رو برای چه وقت گذاشتن دختر خوب؟؟؟ اونا کاری می کنن به صد و اندی سال هم برسی
برای پرواز باید دو تا بال قوی هم داشته باشی
الهی آمین
نوش جونت

لیلیا سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:47 ب.ظ http://yeksabadsib.blogfa.com

مجنون بودنم عالمی داره ها...

چشمت بی بلا.


نوه نتیجه یا خدا...


آره راست میگی برا پرواز دو تا بال قوی هم میخوایم.


----------------------------

شبت با خدا . دختر خوووب.

اگر مجنون دل شوریده ای داشت
دل لیلی از او شوریده تر بود
باید عاشق باشی تا درک کنی چی میگیم لیلیا جانم
بعله نوه نتیجه مااااادر
ما به اون دوتا بال قوی میگیم اعتماد و توکل به خدا
روزم با کی؟؟؟

لیلیا چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:28 ب.ظ http://yeksabadsib.blogfa.com

...


اعتماد و توکل به خدا..


روزت با هر کس که دوست داری. دختر خوووب.

روزم رو با همون اعتماد و توکل به خدا شروع می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد