خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا
خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا

خوابم نمی برد قلم و دفترم کجاســــــت؟!

برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید


خوابم نمی برد قلم و دفترم کجاســــــت؟!

عکست که بود یکسره بالا سرم کجاســــــت؟!

امشب هوای هوای نوا بر سرم زده ولــــی

اندیشــــــه های ناب ِ تو در باورم کجاســــــت؟!

وقتی که دست های تو را ترک می کنم

بغـــض ِ فرو خـــورده ی درد آورم کجاســــــت؟!

در عقد های تو با دست های او

سهم ِ منی که با تو چو یک پیکرم کجاســــــت؟!

وقت ِ سحر شده سخنم تَه نمی کشد

اکنون ِ تن ِ بلور ِ تو در بسترم کجاســــــت؟!

آغوش ِ تو چه ساده از این دستها بُرید

من مانده ام که آن تب ِ اغواگرم کجاســــــت؟!

آتش گرفتم ، از غم ِ تو سوختم ولـــی

جز عشق که فهمد که خاکسترم کجاســــــت؟!

با او خوشی و دور ِ مرا خط کشیده ای ؟!

گریه ! نپرس خشکی چشم ترم کجاســــــت!

بی تو غروب ها به تحصن گذشت و رفت !

شوق ِ طلوع صبح ِ خوش ِ دیگرم کجاســــــت؟!

آن شور و حال شعر سرودن ز عشقمان

حالا که مقطع ِ غزل آخرم کجاســــــت؟!


پی نوشت درد:قلت (غلط) کردی یه واژه زشت و بدیه... اما گاهی میشه یه جمله عاشقانه و ... مث وقتی که تو لجبازیت گرفته و هی میگی:ولم کن میخوام برم؛بذار برم... اما یهویی تو رو توی بازوای پیچ در پیچ و سترگش حبس میکنه و میگه:قلت کردی مگه من میذارم بری!!!


پی مخاطب خاص نوشت:وقـتـی حـس میکـنم جآیــی در ایــن کرِه ی  خآڪـی تــو نفس میکــشــی و مـن از هــمآטּ نفـس هآیتـــ ،،، نفس میکشم ! تـو بــآش !!!هـوآیتـــ ! بـویـتـ ! برآی زِنده ماندنم ڪـآفـــی است …


پی مشکوکیت نوشت:این پی نوشتا ... و آپای اخیرم و لحن حرفام...نشونه چیه یعنی؟ نکنه سرما خوردم؟؟؟

نظرات 28 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:43 ق.ظ

دوﺳﺘﺖ دارم ﻫﺪﯾﻪ اﯾﺴﺖ ﮐﻪ ﻫﺮ ﻗﻠﺒﯽ ﻓﻬﻢ ﮔﺮﻓﺘﻨﺶ را ﻧﺪارد !

ﻗﯿﻤﺘﯽ دارد ﮐﻪ ﻫﺮ ﮐﺴﯽ ﺗﻮان ﭘﺮداﺧﺘﻨﺶ را ﻧﺪارد !

ﺟﻤﻠﻪ ﮐﻮﺗﺎﻫﯽ اﺳﺖ اﻣﺎ ﻫﺮ ﮐﺴﯽ “ﻟﯿﺎﻗتـــــــــ” ﺷﻨﯿﺪﻧﺶ را ﻧﺪارد !

بانوی اُردیبهشت سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:20 ق.ظ

نشونه ی دیوانه شدن ِ‌یک عدد آدمیزاده!!!

به جان خودم!!

منم باید آنی هیستامین بخرم بخورم نگینی
فکر کنم حساسیت فصلیه

بانوی اُردیبهشت سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:20 ق.ظ

شعر رو خودت نوشتی؟!

آخه یه مصرعش خیلی آشناست!!

نه واللا خانومی
من کی شاعر بودم؟یا مامانم شاعر بوده؟ یا بابام شاعر بوده
حالا کدوم مصرعش؟

بانوی اُردیبهشت سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:21 ق.ظ

خانم معلم بدو بیا تیک ِ‌حضور منو بزن که اول ترمی غیبت نخورم!!

+ اینم توجیه!! خوبه خانم معلم؟
دکتر اشنا ندارم برم گواهی پزشکی بگیرم ازش!! داشته باشمم نمیده !!

فدای شاگرد تنبل خودم بشم که بعضی وقتا معلمشو یادش میره
توجیهت قبوله عزیز
نیاز به گواهی نیست

مقداد سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:14 ق.ظ http://northman.blogsky.com

مطمئنی سرما خوردی؟:)

نه مقدادی
شک دارم
ولی برم یه پنی سیلین بزنم بد نیستا

گلسا سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:18 ب.ظ http://golsa70mahdiyar.blogfa.com/

وااااااااااااااای که چقد قشنگ بود .........
هم شعر هم پی نوشتا هم ....

جانا سخن از زبان ما می گویی ..................................

i love you

ممنونم گلسا جانم
شما لطفت همیشه منوره
منم دوستت دارم

محدثه سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:19 ب.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com/

پس پاییز رو توام تاثیر گذاشت و سرما خوردی!

آغوش ِ تو چه ساده از این دستها بُرید

من مانده ام که آن تب ِ اغواگرم کجاســــــت؟!

اینو خیلی دوس داشتم!

خوبی الان؟؟؟؟؟؟؟

پاییز رو منم تاثیر گذاشته و سرما خوردم؟ عجب جمله بکری محدثه جانم
خوبم اما هنوز علایم سرماخوردگی در من هویداس

امید گرمکی سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:44 ب.ظ http://garmak.blogsky.com/

نه ابجی! کله ات بوی قرمه سبزی میده

اول سلام
بعدش هم اینه که من عاشق قورمه سبزی ام برا همینه همیشه کله ام بوی قورمه سبزی میدهد

مشتاق سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:05 ب.ظ

دیدار دوست راحت جانم بود ولی
دیدار اوکجا و من بی نوا کجا؟!!
سلام
......

به به سلام مهربان استاد خودم
عجب تک بیت زیبایی
من که چشمانم سر و دلم کور شده مگه چون شمایانی دست ما رو بگیرین و ببرین دیدار "او"

بانوی اُردیبهشت سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:13 ب.ظ

اونم چه قورمه سبزی ای...
به جان ِ‌خودم یکم دیگه پیش بره بوی آبگوشت و جوجه کباب و سبزی پلو با ماهی هم تو بلاگش میپیچه!!
والا!

از اونجا که شب عقدکنون و نامزدی و حنابندون و خلاصه همه جشنا از ذوق ِ... افتاده یه شب ما به گفته نگینی چن نوع غذا میدیم
البته به استثنا آبگوشت
واللا

ستوده سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:50 ب.ظ http://sootoodeh.blogsky.com

نشان عاشق شدنه مخصوصا وقتی از چشمان مینویسی

تو عجب گیری دادی به چشماش دختر ِ خوب
انگار خبراییه و من بی خبرم
هان؟
تو که امید چشماشی...فدای مهربونیت

طهورا سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:54 ب.ظ

مریم یه پی اعتراف نوشت بنویس و بگو نشونه چیه؟

جانم عمه
سلام
پی اعتراف نوشت بمونه برای بعد از اینکه بله رو صد در صد دادم
فکر کنم باید قید خیلی چیزا رو بزنم

آوا سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:02 ب.ظ

اوهههههههههه
گل مریمی عاشق شده.......
فکر کنم...همینطوره خانوم پژوهشگر؟؟؟؟؟

اوهههههههه
من؟ آشقی؟ اونم توو این فصل؟
واعجبا....واجلافتا
خیر آوای خوشم
اشتباه به عرض رسوندن

جوجه اردک زشت چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:36 ق.ظ

سلام
پاییزتان رنگ عشق و بله برون

آیکون آتیش سوزوندن نبود

اومدم که بمونم
سرم خلوت شد

سلام
غیبتتان طولانی شد برادرم
اما خب به موقع آمدید
دعوتتان کنم می آیید؟
از نهاوند تا بیجار چن ساعت است؟
بمانید که بلاگستان بی شما لطفی ندارد

خاطره چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:32 ق.ظ

سام علک.
اباجی پاییزشه وسرمانخوری که نمیشه خو.!
کل پستتوچی؟؟
پسندیدم.

سامیلکم
سرمای عاشقانه خوردم خاطره
کل دستت چی؟
درد نکنه

فریناز چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:33 ق.ظ

قلت کردی گفتنت منو کُشته

غلت ؟
یا قلت؟
یا غلط؟
یا قلط؟

به نظر من گفت غلط باور کن

آخه اینطوری بهتره
حالا گیر بهش نده فریناز
آدم فکر میکنه چی شده؟
نه نه گفت قلت

فریناز چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:34 ق.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

تو که خیلی وقته مشکوکی مریمی:دی

جماعت مشکوکستانیان بلاگ اسکایستان

جدی؟
مشکوکیت خونم رفته بالا
جماعت مشکوکستانیان بلاگ اسکا... چی؟

فریناز چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:35 ق.ظ

قابل توجه جناب امیدگرمکی

بوی قرمه سبزی فقط واسه شعرای بودار شماس! نه اشعار عاشقانه ی این مریمی خانوم

آی جانم
بالاخره یکی از من تعریف کرد
و همچنین حمایت

مقداد چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:07 ب.ظ

اون بوی قرمه سبزی که میگین فک کنم بوی عرق کلش باشه برو سرتو بشور همه بوها میره

مقداد؟ من کله ام بوی عرق میده؟
اونم توو این سرما و باد و بوران؟
ای بچۀ بد

حمید چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:51 ب.ظ http://samandis.blogfa.com

زیبا بود . پی نوشت ها زیبا تر!
جدیدا آدما سرما می خورن عاشق میشن ؟

سلام سرباز عزیز وطن
من حس می کنم اینا علائم سرماخوردگیه
حالا برای دیگران شاید علامت عاشقی باشه

علیرضا پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:45 ق.ظ http://www.ghasedak68.blogfa.com

مشکوکیت نوشتت خیلی وقته از حالت مشکوکیت دراومده و به یقینیات تبدیل شده برای ما...رومون نشد تا خودت حرفی نزدی حرفی بزنیم...مبارکه
شعر قشنگ بود...هر چند حس کردم بعضی جاهاش از وزن خارج شده ولی شاید به دلیل غلط تایپی بوده و یا اینکه باید با یه لحن خاصی خونده بشه که من نتونستم...
پی نوشت ۱ رو هم پسندیدم...پی نوشت ۲ را دارم زندگی میکنم

به به علیرضای گل
دستت درد نکنه برادر...پس تا حالا اگه ملت به من مشکوک شده بودن جنابعالی به من یقین داشتی؟
چی مبارکه عزیز؟ دچار اشتباه شدی

نمیدونم از کیه ... یه جا خووندم و گفتم بذارم شما هم بخوونین

محمد مهدی پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:04 ب.ظ http://mmbazari.blogfa.com



سلام


مردم خوابشون نمیبره میان اینجوری پست مینویسند ... اگه دل پیچه داشتند چی ؟؟؟

فریناز جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:20 ق.ظ

چرا نظراتشو بستی دختر خوب؟

مبارک باشه فردا

صبح تا حالا که فهمیدم فردا تولد امام رضاست اینقدر بی قرار بودم و مشهد دلم خواسته که هر چی یم می نویسم پاکش می کنم می ره پی کارش...

دلم مشهد می خواد
بی نهایت مشهد می خواد

سلام
نمیدونم دلم خواست این پست با یه سکوت عمیق و عاشقانه همراه باشه
وای فریناز بخدا اگه دروغ بگم...وقتی مشهد رو نشون میداد یاد سفر مشهد تو افتادم و سفرنامه قشنگت

منم عجیب دلم هوای حرم کرده
خدا کنه قسمتون بشه به این زودیا

فریناز جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:15 ق.ظ

یکی دیگه هم تو راهه مریمی
امشب جز همون سکوت و این کلیپ هیچ چی نمی تونستم بگم

قالبشو
چه جالبه!

خدا کنه

یه کلیپه دیگه؟
من مگه بغض میذاره نفس بکشم فریناز؟
قالبم خوبه؟
واقعا قشنگه؟

گلسا جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:04 ق.ظ http://golsa70mahdiyar.blogfa.com/

سلام
عیدتون مبارک

سلام و عید شما هم مبارک

محیا شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 ق.ظ http://rooja.blogfa.com/

قالب جدید مبارک خیلی قشنگه

سلام زندگی
ممنونم عزیز

فریناز شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:25 ق.ظ

آره قشنگه

من آبی رو بیشتر دوست دارم ولی خب تنوع خوبه دیگه
خودمم آبی نیستم الان

نمیدونمی چی شد اینو انتخاب کردم
ولی به هر حال به قول خودت تنوع هم بد نیست

مقداد شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:39 ق.ظ http://northman.blogsky.com

مگه تو سرما کله آدم بوی عرق نمیگیره؟ الان دیگه فک نکنم کلت بوی قرمه بده
دختر خوب

نه دیگه مقدادی...وقتی هوا سرد باشه آدم عرق نمی کنه و بنابراین از بوی گند عرق هم غبری نخواهد بود
الان دیگه کله ام بوی دردسر میده
پسر خوب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد