خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا
خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا

「 با آمدنت قاعده ے عشق بهم می خورد」


راه کہ می رفت پسر،پدرے همہ ے جانش میشد عشق...میشد پر ِ پرواز...

اما راه کہ می رفت پدر،پسرے همہ ے جانش می شد دلهره...

آخر عصاے روزهاے شکستگی بود،پسر...
.
.
بعضی از ترکیب ها هستند کہ واقعاً می مانی باهاشان چہ کنی!

آنقدر روے روح و روان ات قدم می زنند تا حال و روزت بشود مثل ِ الان ِ من...

کہ ندانی مولود امشب را باید کجاے هستی قرار دهی تا...


بعضی از ترکیب ها هستند کہ می مانی باهاشان چہ کنی!

جائی کہ همہ ے هستی تسبیح بہ دست،ذکر ِ لاحول و لا قوة الاّ بالله میگیرند...

مثلاً ترکیب ِ حُ س ی ن بن علی و علی بن الحُـ س ی ن...

یا مثلاً ترکیب اینکہ میشود پسر ِ علی بود و نامت حُ س ی ن باشد...

یا پسرِ حُ س ی ن باشی و نامت علی...


امشب با آمدنت تمام ِ معادلات ِ هستی را بر هم زدے..

مانده ام چہ بخوانم برایت اے عشق...


پی نویس دل:خواستم روضہ نخوانم،اما این را نگویم،دق میکنم امشب...بی هوا یک گل رز را پر پر کرد و گفت:این یعنی علی اکبر..گل هاے پرپر شده را توے دستش لہ کرد و گفت:حالا این یعنی قاسم...

ـ-ــ-ــ-ــ-ــ-ــ-ــ-ــ-ــ-ــ-ــ-ــ-ــ-ــ-ــ-ــ-ــ-ــ-ــ-ــ-............. 

پی نویس دعا:در این شبهای مقدس...در این روزهای پر برکت دستان نیازمان را به سوی خدایمان قنوت بگیریم و برای دوست وبلاگیمان که در کماست دعا کنیم 

*خدایا وائل را زائل مگردان*

نظرات 18 + ارسال نظر
مریم شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:16 ق.ظ http://najvaye-tanhai.blogsky.com

پیامبر کہ رفت پیش خدا،همہ ناراحت شدند اما بی تابیِ حُ س ی ن کہ کودکی بیشتر نبود،چیز دیگرے بود...بغض و گریہ هایش آتش می زد بہ زمین و آسمان
شاید بہ همین خاطر،خدا پیامبرے کوچکتر بہ او داد...
「علیِ اکبر」
تا زخمِ دورے پیامبر را دوا کند...*

محمدرضا شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:28 ق.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام.
از جوانان حرم اکبر به میدان می رود
از تنم جان میرود ،از تنم جان میرود
قاری قرآن من، از زیر قرآن می رود
از تنم جان می رود ،از تنم جان می رود.
روضه خوندی آبجی ناخودآگاه این ذکر یادم اومد.ببخشید.
التماس دعا

سلام داداش
عجب دو بیتی قشنگی...محشر بود مرسی
جوانان بنی هاشم بیاید...علی را بر در خیمه رسانید
خدا داند که من طاقت ندارم...
یا حسین

مشتاق شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:18 ق.ظ

سلام
..وقتی علی اصغر را میبینی که در قنداقه اش غوغا یی درست میکند و دل عالمی را میلرزاند..
..وقتی علی اوسط را می بینی که با نجواهای عارفانه اش.. با دعاهایش..دلهای ادمیان را در طول تاریخ به ابدیت بیوند میدهد و بذر عشق خدا را در دلها می نشاند..
اگر ان دو علی اینچنینندعلی اصغر و علی اوسط بس علی اکبر
جه خواهد بود...
خود امام فرمود اشبه الناس خلقا و خلقا و منطقا برسوله...
و لذا بی جهت نیست که برسر بالینش فرمود
یاعلی علی الدنیا بعدک العفا..لقداسترحت من هم الدنیا و غمها و بقی ابوک فریدا وحیدا!!
..میلاد این نوگل باغ رسول بر شما مبارک

یاعلی علی الدنیا بعدک العفا..لقداسترحت من هم الدنیا و غمها و بقی ابوک فریدا وحیدا!!
بر شما هم مبارک استاد

امید شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:47 ق.ظ http://garmak.blogsky.com/

من که پسر دارم میدانم این حرفها یعنی چه
عجب صبری داشت امام حسین(ع)

ای جانم
کاش نمی گفتی داداش...حالا دیگه دست از سرت برنمیدارم تا عکس گل پسرتو برام ایمیل کنی
یا حسین

نازنین زینب شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:03 ق.ظ

سلام
تولد حضرت علی اکبرو بهت تبریک میگم

سلام
منم روز جوان رو بهت تبریک میگم خانومی

ساغر شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:40 ب.ظ http://barantar-az-to.blogfa.com/

بیا بهم سر بزن مریمی آپ کردم
ساغری پطروس شده
اگه اشکالی نیز در نگارش بود مطلع سازیییییییییییید
با تشکر مدیریت وبلااااااااااااااااگ

فدای ساغری بشم من
چشم

بانوی اُردی بهشت شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:21 ب.ظ

هر وقت تو دلم منتظر یه چیزی هستم.. زود...

برمیگردم مریم..

منتظر چی هستی نگینی؟چیزی شده؟
نگرانم کردی آخه کجا بیا ببینم چی شده؟

مادمازل شرور شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:10 ب.ظ http://madmazelsharur.blogfa.com

خدا تو همین روزای عزیز همه ی مریضارو شفا بده

علی اکبر:-x
چه صبری داشت امام حسین

سلام
خوبی؟امتحانات تموم شد؟
اومدم آبجیت تو خونه ات بود روم نشد بیام توو
یا شاهزاده علی اکبر
آهسته برو میدان...

سحر شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:47 ب.ظ http://acnc.mihanblog.com/

سلام ...
قربون دلت...
چه دل پاکی داری ....

سلام سحری جونم
فدای تو...
پاکی دل رو از نگاه شماها دارم خانوم

ریحانه شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:46 ب.ظ http://www.theosophist2.blogfa.com

زخمم بزن، که زخم مرا مرد میکند

اصلا برای عشق سرم درد می کند


زخمم بزن که لا اقل این کار ساده را

هر یار بی وفای جوانمرد می کند


آن جا که رفته ای خودمانیم هیچ کس

آن چه دلم برای تو می کرد، میکند؟


در را نبسته ای که هوای اتاق را

باد خزان حوصله دلسرد میکند


فردا نمی شوی که نمی دانی عشق تو

دارد چه کار با من شبگرد می کند


خاکستر غروب تو هرروز در افق

آتش پرست روح مرا زرد می کند

نجمه زارع
..........................
روزت مبارک مریمی !

فردا نمی شوی که نمی دانی عشق تو

دارد چه کار با من شبگرد می کند
سلام ریحونی جونم
مرسی برای این غزلای قشنگی که انتخاب می کنی عزیز
روز تو هم مبارک خانم گل

ویکی شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:21 ب.ظ

امیدوارم به حق همون علی اکبر...
جوونی رو خدا اینطور که تو میگی از زمین برنداره...!

متاسفم.
چه خوب که خبر از دنیای واقعی طرف داری...
این خیلی ابعادش قشنگ تر از این فقط مجازی بودنه...
همیشه با خودم فکر میکنم اگر یه روز برم و برنگردم کی میفهمه که کجام؟!

سلام ویکی!
عجب غمی داشت کامنتت...
خدا بزرگه ایشالله شفاش میده
منم متاسفم
دیوونـــــــــــه!!! خدا نکنه برنگردی یعنی بری و کارتو راه بندازی و دوتایی برگردی
ایشالله که همیشه سلامت و شاد باشی ویکی جونم

مهرداد شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:20 ب.ظ http://kahkashan51.blogsky.com

میلاد علی اکبر(ع) و روز جوان مبارکباد...

سلام مهردادی
ولادت شهزاده علی اکبر و روز جوون بر شما هم مبارک

جوجه اردک زشت یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:27 ق.ظ

سلام آبجی گلم
روزتون مبارک
همیشه درپناه سخاوت حضرتش باشید

سلام داداش مهربونم
ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان رو به شما هم تبریک میگم
ممنونم

مقداد یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:38 ق.ظ http://northman.blogsky.com

روز جوانو بهت تبریک میگم.

ایضاً

Ni mA یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:52 ب.ظ http://darkknight.blogsky.com

ChI shODE hala

ستوده یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:44 ب.ظ http://sootoodeh.blogsky.com/

سلام مریم جان خوبی گلم .
میدونی من همیشه به این فکر میکنم کهاز دست دادن یک دختر سه ساله یا یک پسر جوان چه درد بزرگی هست .
من خودم دو پسر دارم وقتی به پسر کوچیکم که سه سالش هست یا بزرگه نگاه میکنم وبه واقعه کربلافکرمیکنم دلم آتیش میگیره از اینهمه غم .

سلام ستوده جانم
تنها دختر سه ساله و پسر بیست و پنج ساله که نبوده
هفتاد و یک تن یار...برادر رشید...برادرزاده که نزد تو امانت است...
خدا پسرای گلتو حفظ کنه عزیزدل

ستوده یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:45 ب.ظ http://sootoodeh.blogsky.com/

هم روز جوان را بهت تبریک میگم وهم عید نیمه شعبان را بهت تبریک میگم .
همیشه خوش باشی

فدای تو و مهربونیت ستوده جونم

ر ف ی ق یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:51 ب.ظ http://khoneyekhiyali.blogsky.com

ومن نیز چون تو
دچارم به
پناهِ قلب های بی پناه
امید ِ هر ناامید
دوای دل های اسیر
مرهم ِ دل های زخمی
من نیز دچارم به محبت آنانی که
آمدنشان
زندگی شان
و
رفتنشان
تمام ِ معادلات هستی را به زد
سلام بر بانوی مهر و احساس
مریم عزیز

میان یک سکوت سرخ
در امتداد تنهایی یک بهت غریب
تسلای سئوالی همیشه بی جواب خواهم ماند
و در خیال رقص برگ
لالایی خزان را من میخوانم
و به آوازی در به در
انتظاری شنوا خواهم داد
سلام ر ف ی ق عزیز واژه های ناب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد