خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا
خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا

خوشا دردی که درمانش تو باشی


خوشا دردی! که درمانش تو باشی

خوشا راهی! که پایانش تو باشی

خوشا چشمی! که رخسار تو بیند

خوشا ملکی! که سلطانش تو باشی

خوشا آن دل! که دلدارش تو گردی

خوشا جانی! که جانانش تو باشی

خوشی و خرمی و کامرانی

کسی دارد که خواهانش تو باشی

چه خوش باشد دل امیدواری

که امید دل و جانش تو باشی

همه شادی عشرت باشد، ای دوست

در آن خانه که مهمانش تو باشی

گل و گلزار خوش آید کسی را

که گلزار و گلستانش تو باشی

چه باک آید زکس! آن را که او را

نگهدار و نگهبانش تو باشی

مپرس ازکفر و ایمان بی دلی را

که هم کفر و هم ایمانش تو باشی

برای آن به ترک جان بگوید

دل بیچاره، تا جانش تو باشی

عراقی" طالب درد است دایم

به بوی آنکه درمانش تو باشی


امروز وقتی خالۀ عزیزم با من تماس گرفت و مصرع به مصرع و بیت به بیت این شعر رو برام خووند ناخودآگاه بغض کردم و اشکام جاری شد و اونقدر محو این شعر شدم که تصمیم گرفتم بذارم شما هم بخوونین

فقط دعا کنین بیاد و بخوونه اونیکه منتظرشمـ...


پی مریمی نوشت:هیچ اتفاق خاصی نیفتاده...ستون حوادث خالی ست...هنوز زنده ام بی تو......باورت میشود؟؟؟


پی عجله نوشت:انقدر برای رفتن عجله کردی که نفهمیدیم چمدانهایمان اشتباه شده است ، دلم را به جای خاطراتت بردی !

نظرات 40 + ارسال نظر
سیتاک چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:47 ب.ظ http://sitaak.blogsky.com/

خدا برایم کافیست ...

ممنون بسیار زیبا و پر مفهوم .

چهلتاک هم که باشی باز بندۀ لایق خدایی
سلام

طلوع چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:02 ب.ظ http://beautiful-day.blogsky.com

سلام وبلاگ خوبی دارید
ما که نفهمیدیم تولد کیه به هر حال مبارک باشه
لینک شدید به ما هم سر بزنید

طلوع می کنم... از پشت شیشه های مات ندیدنت
وقتی گرفتار نگاهش می شوم

مادمازل شرور چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:50 ب.ظ http://madmazelsharur.blogfa.com

واقعا شعر قشنگیه
:*

دعا کن بیاد بخوونه یه روزی
وقتی کنار هم نشستیم و داریم نگاه می کنیم به خاطره هامون

هادی چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:19 ب.ظ

سلام
خوشا دردی که درمانش تو باشی...
کاش انچنان شیفته اش شویم..که همه خواسته های ما باو ختم شود..
خداکند که چنان در راه او قرار گیریم که همه هستی ما ..شود..
....انشاا...

سلام استاد
خوشا راهی که پایانش تو باشی
وقتی اونقدر لایق نیستم که حتی نگاهش بر من بیفتد چ دارم بگویم جز اینکه شرمنده ام آقا
ممنونم از حضور پر مهرتان

[ بدون نام ] چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:58 ب.ظ

اول سلام
ای شیطون ...منتظر کی هستی ؟؟؟؟؟
چه خاله ی با احساسی داری خاله های من که تا از در میان تو شروع می کنن به غیبت و ...
بگذریم ...
حالت چطوره ؟؟؟

اول علیک
شیطون شمایی که دیر به دیر میای سر میزنی
ولی خو منتظر یه بنده خدایی ام دیگه...
همۀ خاله های من همینجوری ان محیا... همیشه با شعر و اینجور چیزا آدم رو سر ذوق میارن
شما چطوری خانمی؟

نگین پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:05 ق.ظ

سلام مریم خانوم...
تولدتو تبریک میگم
خوشحالم که دعوت شدم به اینجا..
مرسی از دعوتت

آدرس رو واست میذارم

سلام نگینی
تولد من نیست خانم گل...تولد دوستمه
تولد من بیست و نه اسفند بود ... بری نگاه کنی تو پستای قبل عید می بینیش تولدمو
من آدرسی نداشتم ازت
اونروز تو بروز شده ها دیدمت و اومدم وبت ... اما نظرم ثبت نشد
بازم بهت سر میزنم

محمد پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:30 ق.ظ http://www.pris.blogsky.com

خوشا دردی که درمانش تو باشی


طبیب روح بیمارش تو باشی


قابل ندو نستی؟

سلام برادرم!
چشم خواهم آمد عذر تقصیر

فرداد پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:29 ق.ظ

سلام دایی جان
دیوان عراقی یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین دوستای منه...
بخونش...ولی قدر اشکاتو بدون....
صبوری یادت نره گل مریمی.

اول یه نفس عمیق بخاطر حضور مهربان دایی ام
بعدش هم سلام
چ دوست خوب و باحالی دارین دایی خوش به حالتون
اشک... اشک... همدم تنهایی های همیشۀ من
اشک----> احساس شیرین کودکی
چشم... چشم دایی گلی
صفای قدمت دایی فرداد

خاطره پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:52 ب.ظ

واژه واژه دوستت دارم رابرایم دیکته کرد
پای امضایشان که رسیدهمه را خط زد ورفت
من ماندم ودفتری پرازعشق های خط خطی...
شعردلنشینیه،امیدوارم بیاد اونی که دلت میخواد-

طلوع کن از سرزمین رویاهایم ای ستاره ی شب های تاریکم !

آسمان دلم را منتظر مگذار

میاد خاطره جانم...میاد ... اما وقتی که دیگه اثری از مریم باقی نمونده باشه
الهی حکمتتو شکر
خوبی خانمی؟

آرام پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:21 ب.ظ http://www.khialebehesht.blogfa.com

گفتم :چشمم

گفت: به راهش میدار
گفتم:جگرم
گفت:پر آهش میدار
گفتم :که دلم
گفت :چه داری در دل
گفتم غم تو: گفت نگاهش میدار

باد می وزد
بویت را حس می کنم
اما کاش بدانی
برای کسی که به طوفان می اندیشد
این نسیم گهگاه
سهم کوچکی است
سلام آرام عزیزم
چقدر مسرورم از حضور آرامت

امین اتاقک پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:03 ب.ظ http://otaghak.blogsky.com

إإإإ یادش بخیر این شعره

من خیلی وقت پیشا شنیده بودم ولی فقط مصرع اولشو بلد بودم

خب دعات مستجاب شد.. میدونم منتظر من بودی تا بیام بخونم

تو پی عجولکی نوشتت نوشتی که دلتو بردن؟! یعنی الان جاش پنبه چپوندی؟

ای روزگار...چقدر زود گذشت بابابزرگ مهلبون یادش بخییییر
منم مصرع اولشو که گفتم خاله ام بقیه شو برام خووند
وااااای از کجا فهمیدی؟چقدرم زود مستجاب شد
امینی چیه بیاد و با خووندن این کامنت تو بره و قهر کنه با من طرفی گفته باشم
میدم دونه دونه موهای کلۀ پوکتو بکَنن
کاش پنبه بود...راستش هیچی نمی تونه جای دلمو بگیره الان جاش خالیه من پناه بر خدا زنده ام و نفس می کشم و خونم پمپاژ میشه

حبیب... پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:29 ب.ظ

سلام...و شاید عشق هم اتفاقی ساده است...

سلام برادرم
عجب از این طرفها...
نگران نبودنتان بودم
خوشحالم که هستید

مجتبی پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:16 ب.ظ http://makamtarim.persianblog.ir

من دل آسان میدهم
باشد ....
تو مشکل پس بگیر ....

صداهای فراوان شنیده ام
اما
تنها در کرانه صدای تو
پرستوها پرکشیده اند...

ویکی پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:00 ب.ظ

سلام
چطوری؟
خوب مثل اینکه دعای ملت جواب داد
من امدم خوندمش!
چه خبرا؟
بابا بخد!
بخند!آفرین!

سلام ویکی
بد نیستم داداش الحمدلله
ای بی مزه کلک
بابا عجب اشتباهی کردم اون جمله رو گذاشتم اونجا ها
الان خودش بیاد بخوونه و ببینه هزارتا صاحاب براش پیدا شده از دستم دلخور میشه خب
ای بابا
خبرا پیش شماس که هی تند تند غیبتون میزنه
چشم میخندم آهخوب شد؟

امین اتاقک پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:31 ب.ظ http://otaghak.blogsky.com

به من میگی کله پوک؟

منم بهت میگم صَفِی

کله پوکی دیگه! وقتی بلد نیستی بنویسی سفیه می نویسی صفی
باید ببرمت دارالمجانین اسمتو بنویسم امین

طهورا پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:38 ب.ظ

مریم بی دل من حالا نگران نباش عمه جان خیالت راحته که دلت پیششه .چمدونشو محکم نگه دار که صاحب پیدا نکنه......
حالا کی هست؟
معلومه چمدوناتونم یه رنگ بوده این نشونه خوبیه....

سلام عمه
من درد تو را ز دست آسان ندهم
دل بر نکنم ز دوست تا جان ندهم
از دوست به یادگار دردی دارم
کان درد به صدهزار درمان ندهم

دل من که قبل بردن چمدونم پیشش بود؛ ولی جون میدم اگه برای چمدونش صاحب پیدا بشه خودش بهم گفته بهتر از تو هم مگه کسی هست
یه بندۀ خدا
راس میگینا چرا بهش فکر نکرده بودم یه رنگ بودن چمدونامون

سنگ تراش پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ب.ظ http://www.pris.blogsky.com

امدی جانم به قرباننت ولی حالا چرا

حالاکه من افتاده ام از پا چرا

عمر ما را مهلت امروز فردای تو نیس

امروز که مهمان توام بیا فردا چرا

اومدم مهندس جان
اما مطالبت اونقدر تخصصی بود که نمی دونستم چی بگم
اخه ما رو چه به برق و پریز برق

سارا پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 ب.ظ http://sm19.blogfa.com

مریم عزیزم شعر خیلی یا احساسی بود....الان اشکای منم در میاد
عزیز دلم ایشاالله ک بخونش.....
واییییییی پی عجله توشتت رو....پ
مراقب خودت باش مریم باتو ی مهربون

سلام ساراجونی!.... ای جان خدا نکنه اشکات در بیاد
در عوض برام دعا کن باشه؟
وایییییییییی با عجله هم نوشتمش
مراقب هستم سارا بانوی مهربان

فریناز جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:03 ب.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

خوشا آن دل! که دلدارش تو گردی ...


سلام مریمی
خوبی خااااانوم؟

دلم واست تنگ شده بود هوااااااااااااااااارتا

چه شعر قشنگی بود.هیچ وقت کامل نخونده بودمش. راستی چه خاله ی باحالی داریا
حالا چی شد که این شعرو واست خوندن خاله خانوم؟

پی نوشت هات همیشه قشنگ تر متن هاتن
شاید چون متنتو توصیف میکنن

سلاااااااام فرینازی
وای خداجونم! چقدر خوشحالم که هستی عزیز
منم دلتنگت بودم خانومی!فریناز اگه میشه شمارتو بذار با هم برای یه بار هم شده حرف بزنیم باشه؟
داشتم برای خاله درددل می کردم بعد یهو گفتم خاله به نظر تو پایان این راه به کجا می کشه که گفت مریم نمیدونم چرا یاد این شعر افتادم
بعد برام خووندش
وای فریناز تو بهتر ز هر کسی درک میکنی این پی نوشت ها رو
مرسی خانومی
مرسی عزیزدل

آدمک جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:29 ب.ظ http://darodivar.blogsky.com

شعر زیبایی بود... طالب درد است تا درمانش تو باشی...
به من سر نزدی...!!!

دست شاعرش درد نگنه واللا
سر زدم و سلام هم کردم

ماهان جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:40 ب.ظ

عصر آدینه خواهری بخیر
خوبی؟
ما که داریم خوش میگذرونیم
اونم کنار دریا
وای که چقدر جای شما و خاله مهربونم خالیه مریم


یعنی خیلی باحالی ماهان
پس اون افسردگی و دپرسی برای این بود که خودتو برسونی شمال؟
آره؟ بذار به خاله اینا بگم که همهش نقشه بوده
ای بلا

ماهان جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:41 ب.ظ

ای جان شجاعت
تاییدی نظرات بدون اجازه مدیر وبلاگ
حیف هم حوصله هم وقتشو ندارم وگرنه آتیش بازی راه می انداختم اینجا
بای بای

امید جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:57 ب.ظ http://garmak.blogsky.com/

این دو تا پی اخری خیلی محشر بودند

دست شما و خاله هم درد نکند

سلام
اولی محشرتر بود
دست عراقی و خاله درد نکنه

داداش جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:18 ب.ظ http://hasan-dadash.blogsky.com/

سلام.
من خودم وبلاگ دارم جداگانه
اون وبلاگ داداش رو برای این ساختم که آبجیم مهرآسا با گوشیش میاد نت و نمی تونه برای بلاگفا کامنت بذاره برای همین میاد اونجا حرف می زنه

اگه تونستی وبلاگ خودمو پیدا کنی جایهز داری

سلام
عنوان وبلاگ برام خیلی جالب بود برا همین اومدم تو خلوت شما و خواهرتون
خیلی حرفاتون عجیب و به دل م هم نشست
چجوری باید پیداش کنم آخه
عجب معمای سختی شد داداش

امین اتاقک جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:01 ب.ظ http://otaghak.blogsky.com

عزیزم من به زبان شیرین آذری بهت گفتم صَفِی و کاملا درسته

اونیکی تو میگی مال زبان فارسیه

ای وای امین جان شما تٌرک هستین؟
چ جالب!!! حالا معنیش چیه امینولکی؟
من بجز زبان مادریم هیچ زبان دیگه ای بلد نیستم آه خب چیکار کنم؟

متین جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:05 ب.ظ

اونی رو که منتظرشی خیلی دوسش داری؟

آیا واقعیه؟؟!!!

آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟؟؟؟؟
سلام خانمی
نه بابا توهمه... یه چی میگی دختر ها
بله که واقعیه...

داداش جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:58 ب.ظ http://hasan-dadash.blogsky.com/



خوب راهنماییت می کنم

اسمم توت فرنگی هست

یعنی اسم وبلاگم

ببینم می تونی پیدا کنی

فرصت خوبیه ها

یه جایزه پیش من داری

معما که سخت تر شد
حالا من باید برم کلمه "توت فرنگی " رو از تو گوگل سرچ کنم؟
ولی به نظرم آشناس ها
حالا جایزه اش چیه ؟

*ღ* بــ ـهــ ــار *ღ* شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:10 ق.ظ

این شعرو شنیده بودم مریمی...خیلی خوشگله
چه بد دردیه خاطرات از ذهن آدم پاک نشن...
حتی اگه با غلط گیر هم پاکشون کنی بازم اثرشون هست
شاد باشی عزیزم

خدوم که کلی خوشم اومده ازش
من یکی دو بیتشو می دونستم که بالاخره بقیه شو هم پیدا کردم
حتی اگه با غلط گیر پاکشون کنی؟!!! این از اون حرفای قصار بود بهارگلی
نبینم غمگین باشی خانومی
تو هنوز اول راهی عزیز... منم که دیگه آخرای زندگیمه و باید آماده بشم برای سفر آخرت
تو هم زنده و پاینده باشی

داداش شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ق.ظ http://hasan-dadash.blogsky.com/

سخت نیست که خیلی آسونه

جایزه اش یه قالب خوشگل اختصاصی

حالا که وبلاگتو پیدا کردم
زود تند سریع یه قالب اختصاصی برام طراحی کن

داداش شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:33 ب.ظ http://hasan-dadash.blogsky.com/

میگم توت فرنگی تو وبلاگ ها زایده چجوری فهمیدی منم ؟

به من میگن مریم کارآگاه
نشده بخوام اطلاعاتی رو به دست بیارم دست خالی بمونم
شماره کفش بابابزرگ خالۀ همسایه دختر عمۀ شوهر خاله ام رو هم بخوای بهت میگم

مذاب شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:15 ب.ظ http://mozabha.blogsky.com

بی تو شاخساری را ماننده ام که در پاییز ففط به درد سوختن میخورد
‏(حرف های تنهایی‏)‏
سلام بانو
تا بوده همین بوده

بی تو نگاهم حیران است
وقتی چشمانت به من می خندد و من پر از زندگانی میشوم
http://s1.picofile.com/file/7306383224/IMG0061A.jpg
الهی عمه مریم فدای اون چشمای نازت بشه
بخدا زندگیه و نفسه
سلام داداش سپهر مهربونم
الهی که بهتر از اینی که هست بشه

مادمازل شرور شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:12 ب.ظ http://madmazelsharur.blogfa.com

اگه وبلاگ آقا ی داداشو پیدا کنم منم قالب اختصاصی جایزه میگیرم؟

واللا من پیداش کردم عزیز
میخوای بدم آدرسشو بهت

مادمازل شرور شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:12 ب.ظ http://madmazelsharur.blogfa.com

اگه اره همین حالا آدرسو بدم

فعلا آقای داداش با دوستای وبلاگیش قرار گذاشتن برن نمایشگاه کتاب
بذار برگرده خودم به حسابش می رسم
باید یه قالب اختصاصی و قشنگ که مدتهاس دنبالشم برام درست کنه

مادمازل شرور شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:26 ب.ظ http://madmazelsharur.blogfa.com

پس حدسم درسته
همون وبلاگی که پست اولش قراره دست جمعی گذاشتن برن نمایشگاه
ببین واس منم باید درست کنه
منم درست حدس زدم

تو از کجا حدس زدی حالا؟
خودت برو بهش بگو ببین چی میگه؟

sadegh شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:57 ب.ظ http://ashkehghalam3.javanblog.com/

ســـــــــــــــلام مریــــــــــــــــم خانــــــــــــــــــم

ممنون از اینکه از باغ دلم دیدن فرمودی وبا نظر ارزشمندتان به طراوت باغم افزودی

آدرس وبلاگ عکسهایم:http://dorbin-man.mihanblog.com


خداوندا ؛دوستان مرا دوست بدار وآنها را به آرزوهای خوبشان برسان..................................
خدانگهدار

سلام!
باغ دلتون همیشه با طراوت
چشم حتماً سر خواهم زد
الهی آمین

محمدآقایی شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:13 ب.ظ http://mohammad-aghaiy.blogsky.com/

شعر که فوق العاده بود ولی خودت خبر نداری که اون دو تا پی نوشتت خون به دل سنگ میکنه
چه برسه به آدمیزاد.....

راستی سلام

سلام مهربان برادرم
شعر که مال من نبود
ولی بعضی وقتا دعا می کنم الهی که دشمن آدم هم به دردی که من دچارشم گرفتار نشه... چ برسه به دوست
راستی علیک سلام

جوجه اردک زشت شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:51 ب.ظ

سلام
سرشارم از چمدانهای جامانده و اشتباهی...

سلام برادرم
نبودنتان چه سخت گام برمیداشت بر روی ثانیه های خسته ام
خوشحالم که هستید

امین اتاقک شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:46 ب.ظ http://otaghak.blogsky.com

من چینی هم بلدم اما این به این معنی نیست که چینی هستما

صَفِی قولی

معنیش همون معادل فارسیش میشه

یه ضرب المثل چینی هست که میگه:
怎樣(台語唔、喔乎你死乎你死去、喔乎你死乎你
عبرت گرفتی !!!؟؟
حالا اگه چینی بلدی معنی کن امین قولکی

مجتبی یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 ق.ظ

خوبی؟
نگو آره که باورم نمیشه
نادی میگفت که پر از درد بودی و بغض
چرا مریم؟
چرا دخترعمو؟ چرا؟

سلام
تابلوئه که خوبِ خوبم
فقط مرگم نزدیکه همین
مگه
یه خو
مرگه دیگه
برم نفت بگیرم؟
نون چی؟
به سبک پسرخاله بخوون

mojtaba یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:09 ق.ظ

مریـــــــــــم؟!!!!
آخه این چه حرفیه میزنی دختر
ای لعنت
خاک بر سر روزگار بعد از تو

فقط می توانم بازماندگان را به صبر دعوت نمایم
یا علی
غصه نخور همه چی درست میشه
نفس آسوده دار
که من هم میروم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد