خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا
خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا

ده گانه ای متفاوت!


1- و اما تو!

همان شقایق معروف سهرابی،تا تو هستی زندگی باید کرد.


2- همه چیز را فروختم؛ بجز ...

بجز آن صندلی که جای تو بود؛ شاید آنروز که برگشتی خسته باشی.


3- دلتنگیهایم به تو رفته اند؛

آرام می آیند، در سینه می نشینند و دیگر نمی روند.


4-هیچ بارانی ردپایت را از کوچه های دلم نخواهد شست.


5- هوای دلت سرد شده است؛

پرندۀ یادم میخواهد از آن دیار کوچ کند؛ اما گرمی نگاهت هنوز امید ماندنم میدهد


6- دلم نگرفته از اینکه رفته ای …
دلگیرم از همه دوست داشتنهایی که گفتی ولی نداشتی … !!!


7- اسم هر دویمان را در گینس ثبت میکنند !
تو در دروغ گفتن رکورد زدی … من در باور کردن … !!!


8- نگران نباش ، نفرینت نمیکنم !
همین که دیگر جایت در دعاهایم خالیست ، برایت کافیست !!!


9- نه پیشانی من به لبهای تو رسید …
نه لیاقت تو به احساس من …چیزی به هم بدهکار نیستیم ؛ هر دو کم آوردیم !!!


و...

10- هر چه می روم نمیرسم! گاهی با خود فکر می کنم نکند من همان باشم:کلاغ آخر قصه ها!!!

نظرات 30 + ارسال نظر
دریا پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:03 ب.ظ http://zinat.blogsky.com

سلام دوست عزیزم وبلاگت عالیه ممنون خوشحال میشم بیای وبم منتظر حضور پرمهرت هستم فعلا.

دریا دریا از نگاهت مهربانی میخوانم

طهورا پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 ب.ظ

مریم جون اول فکر کردم اون صندلیو گذاشتی عمه روش بشینه آخه خیلی منظره خوبیه بعد خوندم دیدم نه مال کسی دیگه ایه
خوبی عمه؟

سلام عمه جونم
شبت بخیر
قابل شما رو نداره عمه! تا شما بشینین یه خستگی در کنین من چایی رو حاضر کردم آوردم
شما خوبین؟

محدثه جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:07 ق.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com

چه آهنگ قشنگی گذاشتی!

کلاغ آخر قصه...

عجله ای انتخابش کردم مهرسا
ولی انگار قشنگه
کلاغ آخر قصه؟

فریناز جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:14 ق.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

تمااااااام ده گانه هات زیبا بود
و قشنگ
و راست
مرسی مریمی

تمام چشمات قشنگ می بینه و میخونه
فریناز؟
به نظرت کدومش قشنگتره؟
بهترین گانه از ده گانه
بشه مسابقه
قربونت برم

*ღ* بــ ـهــ ــار *ღ* جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:44 ق.ظ

هنوز بعد سالها براه تو نشسته ام
اگر چه سخت مضطرب اگر چه سخت خسته ام



دوباره پیش پای تو جوانه می کند دلم
اگر چه مثل شاخه ای پریش و دل شکسته ام



ببین که چشم گریه ام به کوچه خیره مانده است
ببین که بجز نگاه تو به هیچ کس دل نبسته ام



بهار خنده می رسد اگر تو سر رسی ز راه
که خاک راه خانه را بدست گریه شسته ام



اگر چه پیش مردمان به طعنه خو گرفته ام
اگر چه در حصارشان اسیر دست بسته ام



هنوز هم غم تو را دلم بهانه می کند
بیا که هنوز هم براه تو نشسته ام

من به اندازه‌ی تقدیر توام .. که به دست روشنت دل بسته
آسمون دل گرفته با منه .. گریه انگار که به من پیوسته

حس خوب داشتنت همرامه .. این به من گرمی بودن میده
من به این دلهره عادت دارم .. این تویی داره امونم میده

تو تموم عاشقانه‌ی منی .. که به هر جهت پر از احساسی
تو با دستای قشنگت داری .. پل رویا رو برام میسازی

من بدون تو یعنی یک مرداب .. می‌رسم به تیرگی یک خواب
بگو این تاریکی‌ها با ما نیست .. در میاد از پشت ابرا مهتاب

ماهان جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:16 ق.ظ http://najvaye-tanhai.blogsky.com

مریم؟

ماهان؟
چی شده داداشی؟
کجایی تو آخه؟
اینقدر غمگینی چرا؟

ماهان جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:20 ق.ظ

هیچی نگو خواهری
فقط اومدم بگم ببخش منو
خیلی خیلی دلم تنگه و گرفته
با شنیدن آهنگ وبلاگت دارم داغون میشم
گریه امونمو گرفته مریم!!!
دعا کن آجی جون

چشم هیچی نمیگم
آخه چی شده ماهان؟!
دارم دق می کنم بگو دیگه
میخوای بردارم آهنگ رو؟
ماهان؟ گریه چرا؟ چی شده میگی یا نه؟
دعا می کنم عاقبتمون ختم بخیر بشه

ماهان جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:24 ق.ظ

نه نه آهنگ رو بذار
قطره قطره اشک برام مقدسه
ای قشنگترین بهانه خدا
...که قلبم بی کسه
یادت نره دعا کنی داداش کوچیکتو

باشه میذارمش بمونه
دعا می کنم دلت آروم بشه
فقط کاش می گفتی به منم که چت شده یهو

ساغر جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:02 ب.ظ http://barantar-az-to.blogfa.com

خیی زیبا نوشتی مریم جان
مطالب زیبایی بئدن ممنون از دعوتت

مریم جان؟هعی روزگاااااااار
امان از دست این نخترخالۀ بازیگوش من
دعوت؟ آهان دیشب سر شام منظورته؟

ئاسو جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:25 ب.ظ http://silvernights.blogsky.com/

سلام مریم جان
زیارت قبول برام دعا کردی؟
خیلی زیبا بودن جمله های ده گانه ات ... و آهنگ زیبای وبلاگت
فدات

سلام ئاسوی عزیز
ممنونم، بله خانمی دعا کردم خیلی هم ویژه دعا کردم
خوشحالم که خوشت اومده
قربونت برم

ZiZoOo جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:48 ب.ظ http://shaloot.blogsky.com

از دهمی خیلی خوشم امد ...

وبلاگ پر باری داری موفق باشی خانومی

شدم کلاغ قصه ها
نمی دونم چرا هر چی میرم نمیرسم
سلام زینبی
خوبی؟

امین اتاقک جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:25 ب.ظ http://otaghak.blogsky.com

سلام
خیلی خوب بود
از این خوشم اومد: نه پیشانی من به لبهای تو رسید … نه لیاقت تو به احساس من ..

آهنگتم قشنگه

به به ببین کی اومده
امینولکی خودمونه که
کجایی تو امین؟ نگرانت بودیم حساااااااااابی
خدا رو شکر که هستی و خوبی

قابل شما رو نداره که

حبیب... جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:17 ب.ظ http://tekehayedel.mihanblog.com

سلام...
بیستون را عشق کند شهرتش فرهاد برد...

سلام برادرمــ...
شهرتش را عشق برد...
ممنونم از حضورتان

سارا جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:53 ب.ظ http://sm19.blogfa.com

خیلی عمیق بودن مریم جون

خیلی مهربونی سارا خانمی

امید شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:49 ق.ظ http://garmak.blogsky.com/

ده گانه زیبایی بود

به امید خواندن ده گانه دیگر در خانه شما

ولی راست می گفتید اپ کاملا متفاوتی بود

سلام
زیبا خوانده اید...
به امید نگاه مهربان خدا به دل من
متفاوت تر از یک روز بارانی در دل یک ظهر تابستانی

سایه شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:59 ق.ظ

سلام مریم جان
صبح بهاری ات به خیر
خیلی خوب نوشتی .. آفرین !.. خوشحالم که قلم توانایی داری ..
موفق باشی

سلام مامان سایه جونم
صبح شما هم بخیر
یه چی بگم بانو؟ راستش وقتی اسمتونو دیدم یه نفس عمیق کشیدم و دلم تنگ شده بود برای صدا زدن اسمتون...
خوشحالم عزیز...خوشحالم که هستید

فرداد شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:13 ب.ظ

پس حتما به خونه می رسی
سلام دایی جان
ده گانه معادل صدگانه بود..
قشنگ و روان.
حق یارت.

من کلاغ قصه چشماشم دایی
هیچوقت به دلش نمیرسم
مرسی مهربونم
قابل شما رو نداشت که قربونت برم
حق نگهدارت

ویکی شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:30 ب.ظ http://4tik6.mihanblog.com

خوبه والا....!
یکم دیگه پیش میرفتی به فحش و لگد کاری میرسید...
ســــــلام خوبی؟!
آخه من از این اخلاقا دارم که برم کلاس بذارم و نیام بگم سرم شلوغه؟!
انقدر دلم واسه اینجا تنگ میشه که نگو...
جون خودم میام میبینم نظراتونواما دلم نمیاد سرسری جواب بدم...
خوش باشی ماهم خوشیم...!

به به ای جان سلام ویکی جونم
نه نگو اینجوری من دلم نمیاد اخم کنم تو میگی لگد و فحش
حالا لنگه کفش شاید
اما خب بعضی وقتا حس می کنم کلاس میذاری و خودتو میگیری
من اینقدر دلم برای حرفای بی سر وته ات تنگ میشه که نگو
خوشحالم که میخوونی و بعد نظرتو میگی
حالا اگه راست میگی و خووندیش بگو ببینم کدومشون بیشتر به دلت نشست؟ توو این ده تا
خوش باشی منم خوشم

خاطره یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:00 ق.ظ

خانه ی دلت را امن یافته ام
تاابدبربامش اشیان خواهم کرد..
ده گانه هایت 20بود
سلام چطوری خانم؟؟

من به عمق نگاه تو رسیده ام
که اینقدر چشمهایم روشن است
از اعماق قلبت
هر روز نوری می چینم و گلی می بویم
تو خودِ خودِ عشقیـــ...
سلام خاطره
خوبم ممنون

مشتاق یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:19 ب.ظ

سلام
خدایا.. مرا در این دنیای تاریک و ظلمانی بخودم وامگذار..
خدایا ..همه دلتنگیهایم..همه خسته گیهایم را مقدمه ای قرار میدم برای انس با تو..
خدایا تجربه تنهایی در دنیا مرا بتو مانوس تر کرده و شیرینی انس با تو را به من چشانده..
مرا دریاب..

سلام استاد
خدایا...فقط تو را دارم و فقط از تو یاری می جویم
خدایا مرا به راه راست هدایت کن
راه کسانی که به ایشان نعمت داده ای
خدایا مرا دریاب که بی تو هیچم خدایا...
ممنونم از حضورتان استاد

مهردادم اما بهم میگن محمد یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:37 ب.ظ http://www.pris.blogsky.com

سلام خواستم بگم وبلاگت خیلی عالیه
اگه بشه یعنی اگه مایل باشی باهم لینک

با سپاس ازشما

مادمازل شرور یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:53 ب.ظ http://madmazelsharur.blogfa.com

خیلی جالب بود مخصوصا هشتمی

سلام
ممنونم خانم گل
شدم کلاغ آخر قصه انگار

لیدوما یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:24 ب.ظ http://َazda.mihanblog.com

سلام مریمی
خوشم اومد بعضی هاشو شنیده بودم یا خونده بودم ولی بعضی هاشونم جدید بود بخصوص چندتای اولی یاد مه قبلنا خیلی شعر می خوندم یا متن ادبی و این چیزا خیلی وقته اشتیاق قبلو ندارم نمی دونم چرا؟!

سلام لیدومای عزیزم
بعضیهاش رو برام اس ام اس فرستاده بودند
و بعضیهاشو خودم فی البداهه گفتم
بعضیاشو هم ... بگذریم
چرا خو؟!!! میدونی وقتی روحت خشته باشه و دستت از همه جا کوتاه خوندن یه شعر یا یه متن ادبی چقدر آدم رو آروم می کنه؟
برو سراغ شعرای معیری یا فریدون مشیری دوباره از اول شروع کن اشتیاقت بیشتر میشه

طهورا یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:15 ب.ظ

-هیچ بارانی ردپایت را از کوچه های دلم نخواهد شست.
این جمله به دلم نشسته٬مریم جان قلمت خوش نویسه آخه جوهرش خوشرنگه ...........

خوبی برادرزاده جان؟

با هیچ بارانی ردپایت از کوچه های دلم پاک نخواهد شد
همۀ این ده گانه رو که خدوم نگفتم عمه
بعضیاشو مال من بود
خوبم عمه طهورا مرسی
دلم براتون تنگ شده بود

آدمک یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:27 ب.ظ http://darodivar.blogsky.com

با مطلب ؛دلتنگی- سنت الهی ؛ به روزم.

محمدرضا یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:50 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام.خوبی؟
حال داداشی گلت چه طوره؟
امیدوارم که بهترشده باشه.
ده گانه ای نوشتی که ارزش خوندن ده باره را داره.
ممنون .انصافا نمیشه یکی رو انتخاب کرد اما همین که جایت در دعاهایم خالیست محشربود.

سلام محمدرضا!ممنونم
اونم بهتره الحمدلله!الان دیگه میره سر کار اما با مراقبت ویژه...
مرسی که به فکر هستی و احوالشو می پرسی دعا کن برام باشه؟
حالا زیاد هم تعریفی نیست ولی خب منم از همین گزینه بیشتر خوشم اومد

محمد دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:01 ق.ظ http://www.pris.blogsky.com

linkam mekone

دختری که قرار بود اسمش میعاد باشد دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:22 ب.ظ http://my-n0tex.blogfa.com/

سلام عزیز
اس ام اس ها رو گذاشتم رو وبلاگ

سلام خانمی
آره اومد خووندم
دستت درد نکنه
خیلی جالب شده

امین اتاقک دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:23 ب.ظ

پست جدید میذاری بعد حذفش میکنی؟؟؟؟!!!

میخوای هیجان وارد کنی؟

آره بابا میخوام یهو هیجان موضوع رو چن برابر کنم
اما فردا به شرط حیات اگه عمری باقی موند...طرفای بعد از خوردن نهار که میفته تقریبا دو ، دو ونیم جشن داریم
واللا باید فکر جیب بابامونم باشیم اونم توو این گرونی و ندادن یارانه ها پس نهار نمیدیم
یعنی امینولکی باید بترکونیما
منتظرت میمونم

فریناز جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:17 ب.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

9 و 10

ولی خب همش قشنگه
5 رو هم دوست داشتم
3 هم همینطور
کلا همشو خانومی

نه پیشانی من به لبهای تو...

هر چه می روم نمی رسم...

هوای دلت سرد شده----> اینو خودم گفتم خانومی

دلتنگیهایم به تو رفته اند---> خودم هم اینو خیلی دوست دارم

مرسی فرینازی مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد