خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا
خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا

اولین پستِ نود و یک مزین به نام آخرین منجی

  

اولین جمعه رو به غروب است کی میایی؟

 

غروب جمعه گذشت و نیامدی... باشد!

نخواه اینکه جهانم پر از بدی باشد

 خـودت حسـاب بکـن، احـتـمـال آمـدنـــت

بـرای جـمـعـه‌ی بعـدی چه درصدی باشد؟!

کجاست قطعیّت جمـعه‌ای که مـیآیـی؟

چــقـدر بـایــد بـا جــمعه «شایدی» باشد؟

دوباره هـفتـه‌ی زجـرآوری شـروع شــده

بــر ایــن عــذاب نــبـاید که سرحدی باشد؟

نـبـــایـد آیــــا در جـاده‌هــــای آمــدنـــــت

نـشـانی از «تو» و از «آمدن» ردی باشد؟

کجاست جمعه‌ی سبزی که صبح آن مثلِ

هــمـان کـه حـرفـش را بـا دلـم زدی باشد؟

کجاست جمعه سبزی که بشـکـفد در آن

گلی که عطر و شمیم‌اش «محمّدی» باشد؟


یا اباصالح المهدی



 پی تشکر نوشت:بعضی وقتها اونقدر دچار احساسات می شی که نمیدونی چجور بیانشون کنی بخاطر همین دلت سخت میگیره و حس می کنی اونطور که باید و شاید دلت آروم نشده و حستو انتقال ندادی وقتی دوستانی به مهربانی بهار و طراوت شبنم داری که تولدت رو در اوج فراموشی ها به یاد دارند و برات تو کلبۀ قشنگشون جشن تولد میگیرن اما تو واژه های دلت اونقدر کم هستن و حقیر که نمیدونی چی بگی و چجوری تشکر کنی فقط خیلی آروم ساده مثل همیشه از ذوق بغض می کنی دو قطره اشک از چشمات میاد پایینو کمی سبک میشی بعد سعی می کنی بهترین واژه ها و کلمات رو برای انتقال حست انتخاب کنی اما باز هم دستان احساست پر از تهی می شود و فقط میتوانی بگویی: 

سایه بانوی مهربانم ، دایی فرداد عزیزتر از جانم ، نرگس خوشبویم ، داداش روح الله بزرگوارم ، فریناز نازنینم ، و سعیده دختر بارانم قد احساس من به مهربانی شما عزیزان نمی رسد مرا و واژه های محقرم را ببخشایید امید که در شادیهایتان جبران کنم  

چی بگم دیگه بخدا از خجالت و شرمندگی دارم اب میشم خودتون تا آخر خط رو بخوونین!!! 

در آخر از تمامی عزیزانی که به هر نحو در وبلاگ این دوستان و در وبلاگ خودم کامنت تبریک گذاشتند تشکر می کنم و امید دارم به شرط حیات بتوانم گوشه ای کوچک ازمحبت های بی دریغتان را جبران کنم

 

نظرات 21 + ارسال نظر
مذاب ها شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:50 ق.ظ http://mozabha.blogsky.com

سلام مریم عزیز
تولدت مبارکباد
انشااله عمری پر از خیر و برکت و شادی و سلامتی داشته باشی ، سرشار از خوشبختی ، ببخش اگه قدری دیر تولدت را تبریک میگویم چون تعطیلات رفته بودیم مسافرت و دسترسی به نت نداشتم ، راستی محمد جواد عزیزم هم تولد عمه مریمش را تبریک میگوید، سال خوب و خوشی را برایت آرزومندم.

سلام داداش سپهر مهربانم!
ممنونم
مسافرت خوش به حالتون همیشه به سفر و گردش
وای سپهر! نمیدونی چقدر دلم براش تنگ شده
بخدا هر وقت دلم تنگِ سختیای روزگار میشه چشمم که به اون چشمای نازش می افته همه چی از یادم میره لبخندش زندگیه بخدا
الهی من فداش بشم از طرف عمه مریمش ببوسش
منم امیدوارم سالی پر از خیر و برکت و خوبی داشته باشی

حمید شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:37 ق.ظ http://samandis.blogfa.com

سلام مریم جان. بهارت مبارک...
امیدوارم همیشه سلامت باشی...
تا ما "کامل" نشویم هیچ چیز درست پیش نمی رود. حتی اگر ظهوری هم وجود داشته باشد...

سلام حمید جان عید شمامبارک
صد سال به این سالها
سال خوبی رو برات آرزو دارم
تندرستی ... سلامت... چه دعای قشنگی برای من بود
میدونم حمید! تا کامل نشیم هیچ چیز تغییر نمی کنه همین چشم انتظاری هم یه مرحله از تکامل محسوب میشه مگه نه؟
مرسی از حضور زیبات

خاطره شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:50 ب.ظ

روبال هرفرشته مهدی اسمت یادگاری نوشته
رو موجای عاشقی تلاطمت بهشته....._
اقاجون ماهرصبح به شوق دیدن توست که به خورشید سلام میدهیم وشب را باکوله باری پرامید به صبح میرسانیم که بیایی...پس زودتربیا!
سلام مریم گلی عجیب بوی گل نرگس پیچیده تواین پستت،به خاطراین عطرخوش،سپاس

شنیدن ترانه عشق از زبان تو چ زیباست
سلام خاطره

جوجه اردک زشت شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:26 ب.ظ http://www.dardarik.blogfa.com

سلام خواهر مهربانم

بهار تصویر آقایمان است منعکس شده در دل
خواهد آمد
خوشا به سعادتتان که از ابدال هستید

بازهم در پی نویس شرمنده کردید.سپاس

سلام داداش پونه و یاسم
بهار شرمنده طراوت و زیبایی مولایمان است
زیبایی درون و زیبایی محمدی اش!
خواهد آمد العجل ... العجل ... العجل
خوشا به سعادت من که شما برادر مهربان من هستید
من فقط یه تشکر کوچولو کردم همین
بازم شرمنده ام

سارا شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:08 ب.ظ http://sm19.blogfa.com

سلام عزیز دلم
چ خالصانه بود...دست شما و فریناز جون درد نکنه
ایشاالله امسال با اقا .....
قالب جدید مبارک......شکوفه ها رو

سلام ماه آسمون دلم!
حرف دل فریناز مهربونم همیشه خالصانه س ... دست فریناز درد نکنه
مرسی خانمی! قشنگه؟! شکوفه ها که همون نگاه مهربونه توئه

شب های نقره ای شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:10 ب.ظ http://silvernights.blogsky.com/

سلام مریم گلی
سال نو مبارک
امیدوارم امسال سال خاص و متفاوتی باشه برامون
سالی که انتظار به پایان برسه و لیاقت خیلی چیزها رو داشته باشیم
موفق باشی عزیز م

سلام ئاسوی ئاگرین!
سال نو تو هم مبارک
امیدوارم سالی پر از موفقیت و شادکامی تندرستی برات باشه
و همچنین رسیدن به آرزوهای قشنگت
اللهم عجل لولیک الفرج

سعیده شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:14 ب.ظ http://s73.blogsky.com

سلام بر گل مریم بلاگستان
حال شما؟خوبید؟
به به می بینم که اینجا عطر بهار گرفته...امسال همچین بهار سردی داشت که تا حالا شکوفه ندیدم رو درختا...
...
وای مریم جان شرمنده شدم با پی نوشتت
بازم تولدت و سال نو مبارک
راستی فردا روز اسم گذاریته مگه نه؟

سلاااااااااام سعیده جانم!
دورم از تو عزیزم دور بگو حالی برام می مونه که خوب باشه؟
قشنگه نه؟ خب الان ببین دیگه
اون چن خط پی نوشت دربرابر مهربانی شماها هیچ بود عزیز
امشب! شب هفت تولدم میشه شب اسم گذارون
امشب بابابزرگ خدابیامرزم اسم منو میذاره مریم

جوجه اردک زشت شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:21 ب.ظ http://www.dardarik.blogfa.com

وَهُوَ الَّذِی یُنَزِّلُ الْغَیْثَ مِن بَعْدِ مَا قَنَطُوا وَیَنشُرُ رَحْمَتَهُ وَهُوَ الْوَلِیُّ الْحَمِیدُ

او کسى است که باران سودمند را پس از آنکه مایوس شدند نازل مى‏کند و رحمت خویش را مى‏گستراند; و او ولى و (سرپرست) و ستوده است! سوره شورا(28)

He is the One that sends down rain (even) after (men) have given up all hope, and scatters His Mercy (far and wide). And He is the Protector, Worthy of all Praise

مشتاق یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:28 ب.ظ

سلام
بهانه شروع زیباو مبارکی است.
انشاا.. که همانطور که شما در اولین نوشته سال جدیدتون به یاد حضرت بودین.. ..زندگی شما و همه ما در این سال با عنایت حضرت همراه باشه.
موفق باشید

سلام استاد!
ممنونم از حضورتان
چقدر زیبا یادآور شدید به عنایت حضرت

ساغر یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:36 ب.ظ http://barantar-az-to.blogfa.com

قالبت نای3
آپم

طهورا دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:18 ق.ظ

سلام مریمی عمه دلم برات یه ذره شده بود ببخش دیر اومدم .
سال نوت مبارک باشه ٬چشمت روشن از دیدن هلیایت ان شاالله چشمانمان روشن شود به ظهور مولا(عج)
در حرم بیادت بودم هر چند نا قابلم

سلام عمه جانم
رسیدن بخیر زیارت قبول
سال نو شما هم مبارک سال خوبی داشته باشین
هلیا نه عمه هلینا
مرسی عمه طهورا کاش دعا کنین برم کربلا و بعدشـ...
فدای مهربونیتون

ANNA دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:43 ق.ظ http://lapeste.blogsky.com

حمـاقـت کـه شاخ و دم نــدارد!

حمـاقـت یـعنـﮯ مـن کـه

اینقــدر میــروم تـا تـو دلتنـگ ِ مـن شـوﮮ!

خـبری از دل تنـگـﮯ ِ تـو نمـی شود!

برمیگردم چـون

دلـتنـگـت مــی شــوم!!!

عشق از سرچشمه انگشتان تو فرو می چکد
بگو از سوی کدام نور آمده ای که اینقدر دلم را روشن کرده ای
سلام آنا جانم
عااااشقتم بخدا

طهورا دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:59 ق.ظ

اونوقت این نقطه چینا یعنی چی ؟بعد کربلا.......

هیچی عمه جونم
خدا فرموده و خلقناکم ازواجکم
با ملک الموت

سهبا دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:47 ب.ظ http://sayesarezendegi.blogsky.com/

سلام مریمی جانم . بهارت سبز و شکوفه بارون . مثل خونه قشنگ دلت , مثل خونه قشنگ تنهایی هات که البته امیدوارم حالا فقط نجوای تنهایی نباشه و پر باشه از عطر دوست ...

امید که چشمان همه ما روشن بشه به نور چهره یوسف زمان ... کاش بیاید و تمام شود اینهمه دردهای نادرمان ...

ضمنا عزیزی , ما که کاری نکردیم در حد جبران محبتهای شما خانوم گل . شرمنده چرا میکنی نازنین ؟!
هرچند یکهفته گذشته , اما بازم تولدت مبارک دختربهارگون ...

سلام نرگسی
فدای مهربونیت
بهار شما هم مبارک
سال خوبی رو برات آرزو دارم عزیزدل
اللهم عجل لولیک الفرج
محبت کردین همه تون برای من که لایق اینهمه مهربونی نبودم
توو شهر ما یه هفته بگذره از تولد بچه تازه جشن شروع میشه
مراسم اسم گذارون مال امشبه
پس تبریکت همچین بی ربط و تاریخ گذشته نبوده
سعیده جانم خبر دارن
بخدا خیلی ماهی
نرگسی کاشـ... کاشـ... ایکاشـ... هیچی بگذریم
دخترا رو ببوس خوشبوترین گلم

سعیده دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:27 ب.ظ http://s73.blogsky.com

اسم گذارونت مبارک مریم جان...
خوبی خانوم؟
راستی نرگس جان ترنم باران هم کامنت گذاشتن تولد شما رو تبریک گفتن

عشق می ترواد از نگاهت
چشمانت را هرگز بروی نگاهم نبند
سلام بر عشق

Sajjad سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 ق.ظ http://www.MLBK.blogsky.com

ما که نفهمیدیم کی تولدت بود اما تولدت مبارک!!!!!!
مهدی جان بیا که خداییش من یکی خسته شدم

سلام
پست قبلی رو بخوونی میفهمی
بیست و نه اسفند و ممنونم البته
العجل العجل العجل یا مولا

جوجه اردک زشت سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:58 ب.ظ http://www.dardarik.blogfa.com

سلام آبجی بارانی ام

شنیدم کردستان عزیز بارنیست دلم گرفت
در ضمن اومدم چقلی ات رو به بابای مهربونت بکنم چیکار میشه کرد هوس شیطنت به سرم زده
سوپراااااااااااااااااااز
بگم
بگم
بگم

سلام بر داداشی ناپیدای خودم
وا چرا دلتون گرفت خدا نکنه! اتفاقا باران خوشحالیه و نعمت
من که کلی ذوق کردم اما حیف دیروز زیر باران سرمای شدید خوردم و بدتر از اون سرکوفت گوش نکردن به حرف بزرگترا
وای برادرم
تروخدا لو ندین اصلا من رفتم این شما و این پدر

ساغر چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:43 ب.ظ http://barantar-az-to.blogfa.com

-----------♥ آپیدم
-------------♥
,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’`
،،،،،،،،،،،،¨€¨€¨€¨€¨€
،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨€¨€
،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€
،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€
،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€¨€،،،،¨€
،،،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€،،،،،،¨€
،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،،،،،¨€
،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،،،،،¨€
،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€
،،،،¨€¨€▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،¨€¨€¨€¨€¨€،،،،¨€
،،،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€
،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€
،،،،¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€
،،¨€¨€▒▒¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒▒¨€¨€
¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€
¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€
¨€▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€
¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€
،،¨€¨€▒▒▒▒▒¨€¨€¨€▒¨€¨€▒▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€
،،،،¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€
،،،،،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€
،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€
،،،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€
،،،،،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€
،،،،،،،،،،،،،،،،،،¨€ ¨€¨€¨€¨€
,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’`
-----------♥
---------♥
--------♥زووود بیااا
-------♥
-----♥منتظرمااا
---♥
--♥

اووووووووووووومدم

محمدرضا چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:41 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام آبجی مریم
سال نو مبارک.
تولدتون مبارک.
قالب جدید مبارک.
کلا همه چیز مبارک.

سلام محمد رضا جان
سال نو شما هم مبارک
ممنونم البته تولدم بیست و نه اسفند بوده گویا
قالب جدید هم قابل چشمای شما رو نداره
کلا ممنونم

فریناز پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:42 ق.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

سلام مریمی
برو خصوصی

سلام دخترم
مریمی؟
نیستش فکر کنم خوابه
خصوصی؟
ببخشین من اجازه ورود به اونجا رو ندارم شرمنده
به خودش زنگ میزنم خواهم گفت پیغامتان را

گندم جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:15 ب.ظ http://ayenehaye-nagahan.blogsky.com/

سلام مریم جونم.عیدت مبارک عزیزم.ببخشید که بهت سر نزدم.حمل بر بی معرفتی نشه.تو یکی از بهترین دوستای وبلاگ نویسم هستی.می بوسمت از دور.موفق باشی.بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد