خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا
خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا

عشق و عشق و عشق

مامان گلم طاقت دوری بابا رو نداشتی توام پر کشیدی؟؟؟

باور اینهمه عشق,سخته سخته سخته

نظرات 7 + ارسال نظر
Hasrat be del دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 12:38 ب.ظ

تسلیت .. درک این اتفاق برام مشکل ه . . روحشون شاد... شوکه شدم واقعا . خدا صبرتون بده..

فریناز دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:44 ب.ظ

مریییییییمی

فریناز دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:46 ب.ظ

خدا بیامرزدشون
اصن شوکه شدم
شوکه

فقط دعا میکنم خدا صبر فراووووون بت بده
اگه کاری داری بگوووو تعارف نکنیا

طهورا چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:47 ق.ظ

خدا رحمتشون کنه
مصیبت خیلی سنگینیه ...خداوند صبر بده بهتون مریم جان.

مقداد جمعه 10 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 09:59 ب.ظ http://mazerouni.blogsky.com

خدا جفتشون رو رحمت کنه ایشالا، خیلی ناراحت شدم..
خدا به شماها هم صبر بده

فریناز سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 12:41 ب.ظ http://arameshepenhan.blogsky.com

مریمییی خوبی؟؟؟؟؟؟؟

ی خبر از خودت بده دختر

خوبم,شکر

سهبا پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:26 ب.ظ

مریمی، با شنیدن این خبر شوکه شدم! تا چند روز از ذهنم خارج نمیشدی! خیلی سخته این درد و هیچکس نمیتونه همدرد و تسلای خاطرت باشه. تسلیت منو بپذیر عزیزم. خدا رحمتشون کنه و به تو صبر بده انشاله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد