خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا
خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا

برسد به دست زندگی

دلم میخواد وقتی من و آقای همسری بزرگ شدیم:)) و خدا بهمون یه نی نی داد؛ هر دومون باهاش دوست باشیم...

هم اون با ما و هم ما با اون...

دلم میخواد بچمون اونقدر بزرگ باشه که مثلاً وقتی ما پیشش نیستیم خیالمون ازش راحت باشه که بیقرار ما نیست فقط دلش برامون تنگ میشه...حتی اگه دو سالشه مثلن!!!!

دلم میخواد خیلی خیلی مودب باشه و همه از رفتارش و اخلاقش خوششون بیاد...

همیشه تمیز باشه... لباساش مرتب باشه...

به مامان خودم بگه مامان بزرگ و به بابا بگه بابابزرگ...

به مامان آقای همسری بگه مامان جون و به بابا هم بگه باباجون...

دلم میخواد با باباش بره پارک و بعدش برگشتنی هی به باباش گیر بده برای مامان آلوچه بخر دوست داره...

دلم میخواد با بابابزرگش(فرقی نداره کدوم) بره گردش و برسه خونه اونقدر حرف بزنه که من سرسام بگیرم:))

دلم میخواد از این لباس چارخونه ایا با شلوار ساق کوتاه های پسملونه بپوشم تنش و بعد که مواش رو شونه کردم و چهرۀ باباش رو توی صورتش دیدم کلی ملچ و ملوچ ماچش کنم... :دی

دلم میخواد وقتی غذا رو حاضر کردم و باباش اومد بغلش کنه و بذارتش روی میز با اخم مادرانه بگم: روی میز جای نشستن نیست بابای عزیز...

دلم میخواد ...

از این "دلم میخواد" ها زیاد توی دلم لونه کرده... میخوام ازین به بعد درباره اش بنویسم و بعدها ببینم کدومشون رو لمس کردم... باز هم خواهم نوشت... با نام "برسد به دست زندگی"

نظرات 7 + ارسال نظر
فریناز دوشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:03 ب.ظ

آدما خیلی چیزا دلشون می خواد...

خوش بحالت... برسی بهشون ایشالله...

آدما آدمن دیگه... گاهی دلشون خیلی چیزا میخواد اما بهش امید دارن که آرزو می کنن وگرنه از خیرش می گذشتن
مرسی فریناز نازنینم

عو علی سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:04 ق.ظ http://aliakbarforghanii.blogfa.com/

سلام
صبح به خیر [گل]

استخرهای آلوده: برخی استخر‌ها آلوده است و این موضوع برای مراجعه‌کنندگان مشکلاتی را ایجاد می‌کند که ضرورت دارد مسوولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای پیشگیری از هرگونه آلودگی استخرها، نظارت مستمری داشته باشند و در صورت تخلف، برخوردهای قانونی اعمال کنند. علی از تهران

مهدی سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:25 ق.ظ http://catharsis.blogsky.com

چه خوب میشه یادم بمونه این پست برای چند سال آینده مثلا چهار سال بعد از بزرگ شدن شما و همسرتون .
دوستی اولاد و پدر و مادر که خیلی خوبه .
راستی شما هم که مثل همسر من اصلا و ابدا پسری نیستید ، فهمیدنش هم که اصلا سخت نبود .
امیدوارم روزی باشه که از خاطرات فرزندتون (فرقی نداره دختر یا پسر )بنویسید .

سلام
چهار سال که دیره... دو سال کافیه
دوستی اولاد و پدر و مادر که اینروزها نایاب شده... چقدر دوست دارم که رابطه ام با بچه ام مث رابطۀ الان خودم با بابا و مامانم باشه...
من جنسیت برام مهم نیست... مهم سالم و صالح بودنشه... اما چون آقای همسر از همجنسهای خودش بیشتر خوشش میاد برا همین اسم یه کاکل پسر اومد وسط
ممنونم برای این دعای قشنگ... اما کو تا بزرگ شدن ما...

پدر ژپتو سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:29 ب.ظ

سلام
یعنی الان بزرگ نشدین؟

علیک سلام!
نه دیگه... هنوز خیلی بچه ایم و بلد نیستیم زندگی رو با کدوم "د" می نویسن

مامان دخمل طلا پنج‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:32 ق.ظ

خودت میدونی که برات دعا کردم سال بعد بزرگ بشی
انشالله بچه هر چی هست به قول خودت اول سالم باشه بعدش صالح باشه
در کل مثل همیشه قشنگ نوشتی
آورین

سال بعد زوده نرگسی...
دعای قشنگت سنجاق بشه به بال مرغ آمین و برسه دست خدا
مرسی عزیزم

آتش جمعه 30 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:48 ب.ظ http://dideno.blogsky.com

آرزو می کنم از ته دل که
یکی از اون پسر بچه های شیطون بلای خوشگل نصیبتون بشه
از همونها یی که آدم را سرسام میدهند .

سلام
حالا دخترا شیطونِ خوشگل نمیشن؟!
اصلن برام فرقی نداره...
فقط سالم و صالح بودنش برام مهمه...
بعله

خانومِ لبخند:) جمعه 30 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:59 ب.ظ

پس حالا که اینطوره خدا بهت یه جین بچه بده ایشالا..:))
مریمی ایشالا که چنین روزهایی زیاد دور نیست..:*

یه جیییییییییییییییییییییییین؟؟؟ هانی؟!
نه یدونه باشه سالم باشه صالح باشه بسمه...:دی
ایشالله برای تو هم زیاد دور نیست هانی جانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد