خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا
خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا

خانه تکانی دلت!

m-p (7)


غصه هایت که ریخت تو هم فراموش کن... دلت را بتکان

اشتباه هایت وقتی افتاد به زمین

بگذار همانجا بماند

فقط از لا به لای اشتباهاتت یک تجربه بیرون بکش

قاب کن و بزن به دیوار دلت

دلت را محکم تر اگر بتکانی

تمام کینه هایت هم میریزد

و همه حسرت ها و آرزوهایت

باز هم محکمتر از قبل بتکان

تا این بار همه آن عشق های واهی هم بیفتد

حالا آرامتر آرامتر بتکان

تا خاطره هایت نیفتد

تلخ یا شیرین چ تفاوت میکند؟

خاطره خاطره است باید باشد باید بماند

کافیست؟

نه... هنوز دلت خاک دارد

یک تکان دیگر بس است

تکاندی؟

دلت را ببین

چقدر تمیز شد... دلت سبک شد؟

حالا این دل جای اوست

دعوتش کن این دل مال اوست

همه چیز ریخت از دلت همه چیز افتاد و حالا

و حالا تو ماندی و یک دل

یک دل و یک قاب تجربه

یک قاب تجربه و مشتی خاطره

مشتی خاطره و یک "او"


+از روزی کـه تــو پـا بـه زمــیـن گــذاشـتــی گــرم شــدنــش آغــاز شــد!و هـنــوز دانـشـمـنـدان در پــی ایـنـن کــه چــرا یـخ هــای قــطــب جــنــوب آب مـیـشــوند !تــولــدت مبــارک میس راوی قصه های شبانۀ دل


+ سلامِ بعد از حدودن یه هفته ای به دوستای عزیز وبلاگیم... دیدن هلینا یعنی کلی انرژیِ خوب،بچه ها!!! وای که پُرم از انرژی مثبت... 

نظرات 23 + ارسال نظر
محمدرضا یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:07 ق.ظ http://mamreza.blogsky.com

امام محمدباقر علیه السلام می فرمایند:
تو را به پنج چیز سفارش می کنم : اگر مورد ستم واقع شدی ستم مکن ، اگر به تو خیانت کردند خیانت مکن ، اگر تکذیبت کردند خشمگین مشو ، اگر مدحت کنند شاد مشو ، و اگر نکوهشت کنند ، بیتابی مکن .

بحارالانوار ، دار احیاء الترا العربی ، ج 75، ص (167)
سالروز شهادتشان تسلیت ...
التماس دعا

تسلیت...
تسلیت...
تسلیت...

hami128 دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:16 ق.ظ

این دل لامصب خیلی خاک گرفته هرچی میتکونم خالی نمیشه. باس پنجره رو ببندم از جای دیگه بازش کنم. رو به مسیری که گرد و خاکش کمتره .

باس پنجره رو ببندم از جای دیگه بازش کنم. رو به مسیری که گرد و خاکش کمتره .
دقیقاً زدین به خال
آفرین باید دیدگاهمون رو عوض کنیم

علیرضا دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:33 ق.ظ http://www.ghasedak68.blogfa.com

این متنو دوست دارم.مخصوصا اونجایی که میگه خاطره ها نیفتند....
خدا هلینا خانومو حفظش کنه که انقدر تو رو سرحال میکنه:)

سلام علیرضای عزیز
من خودم با این متن یه عید حسابی برپا کردم تو دلم
خدا علی کوچولو و نی نی در راهتون رو هم حفظ کنه
بچه ها فرشته های خدا روی زمینن
آدم با دیدن چشماشون یاد خدا می افته

محمدرضا سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:37 ق.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام آبجی مریم
عرفه هر جابودی دعا یادت نره ها

سلام داداش محمد
خوش به حال اونی که عرفه کربلاس
و خوشتر اونیکه دلش کربلاس

میس راوی سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:46 ق.ظ http://andoheravi.blogfa.com/

توی این خانه‌تکانی بدون شک او می‌ماند و بهترین‌ها، خوب‌ترین‌های دنیا، مهربان‌ترین‌ها

مریم، مریم مهربان، می‌دانم یک بوسه و یک لبخند، خیلی ناچیز است در مقابل خوبی‌ات
:* :)

آدم دلش آروم میگیره توی خانه تکانیِ دل
سلام میس راوی عزیزم
بوسه ات بوی سیب میدهد و لبخندت تداعی بهشت است
بازهم تولدت مبارک

فرشته سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:29 ب.ظ

سلام خانمی ...
امروز ما را یادت باشد ..دست در دست خدا که شدید...دست ما را هم در دستش بگذارید ...

سلام فرشتۀ مهربون خدا
شما که خودت دستت توی دست خدا
شما باید دست ما رو بگیری عزیز
التماس دعا بانو

مهدی سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:37 ب.ظ http://catharsis.blogsky.com

اون دل چه دلی بشه .
رسیدن به خیر .
عیدتون هم مبارک .

سلام
یه دل که فقط خریدارش خدا میشه
مگه نه
عید شما هم مبارک

یک سبد سیب سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:12 ب.ظ http://yeksabadsib.blog.ir

سلام مریم عزیز دل ها

عیدت مبارک...

سلام نازنینم
عید توام مبارک عزیز

خانوم ِ لبخند :) چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:49 ق.ظ

سلام مریم جانم..
عیدت مبارک بانوی من...
دعا کردی برا ما خانوم؟...
قربون صفای دلت....خوش به حال هلیا که عمه ش مریم باشه

سلام هانی جانم
عید توام مبارک
لایق باشم دعا میکنم حتماً
صفای دل؟
هلینا عشق منه دیگه!

وحید چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:55 ق.ظ http://bealive.blogfa.com/

چه ساده با گریستن خویش زنده می شویم و در میان گریستن می میریم و معنایی می سازیم به نام زندگی...

سلام
ممنونم از حضورتون و کامنت زیباتون

داداش حسینم چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:13 ب.ظ

سلام آبجی مریم....
عید تو هم مبارک ایشالله شال دیگ با آقاتون حج بیت الله تشریف ببری عزیزم[بوسه]

ایشالله آبجییییییییییییییییییییییییییی مریم[گریه]گرییییییییییییییییییییییه[گریه]
ای خداااااااااااااا

سلام حسینم
مرسی... ممنونم
گریه نکن قسمتت میشه توکل کن و از خودش بخواه بطلبه

مشتاق چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:18 ب.ظ

سلام
هر چقدر که شما موفق هستید..
من شرمنده ام..
چه کنم.. سرعت شما بالاست..
و ما به گرد شما نمیرسیم..
...
یادداشت عرفه جایی برای نظر نداشت
لذا اینجا نوشتم..
ضمنا عیدتون مبارک..
ایام بکام..

سلام مهربان استاد
تروخدا اینجوری نگین که من خجالت زده میشم بخدا
سرعت من بالا نیس
جایی بودیم و اینترنت جلوی دستمان
معتاد که چشمش به مواد بخورد چ میکند
من هم معتاد... کشیده شدم و پست بروز شده شما رو دیدم
بله نظراتش رو برداشتم

هاتف پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:51 ق.ظ

سلام
عید مبارک...انشالا صد سال به این سال ها
ما رو که دعا کردین؟

سلام
عید که تموم شده ولی باشه... عیدتون مبارک:))
من خودمو دعا نکردم حالا انتظار دارین شما رو دعا کنم؟

هاتف پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:52 ق.ظ

وقتی دلتنگت میشوم
دل به دریا میزنم
چه لذتی دارد
غرق شدن
با رویای تو....

هاتف پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:55 ق.ظ

تولد میس راوی هم مبارک...
ما که نمیشناسیمشون اما چون اینجا معمولا باب تولد تبریک گفتن باز من هم تبریک میگم...
انشالا عمر هممون پر ثمر باشه...

خودتون خبر دارین که من چقدر تولد و تبریک تولد و جشن تولد و... دوس میدارم
ممنونم از تبریکتون و از دعای قشنگتون

راستی داداش شما تولدتون کیه؟

کلافـهـ چی! پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:25 ب.ظ http://m0h-3en.blogfa.com

خواندنت، لذت داشت:)

سلام کلافه چی عزیز
بودن شما هم لذت داشت
خوشحالم که هستین

فریناز جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:04 ق.ظ

این تکوندنا
یا کلا این فقط یه تجربو بیرون کشیدنا و
این خیلی هایی که تو متنت بود،
به یه حال و هوای آماده نیاز داره که حرفو به عمل تبدیل کنه


از حرف تا عمل راه بسیاره

به شخصه الان توان این تکوندنا رو ندارم


اصلا مگه غصه فراموش می شه؟؟؟


سلام مریمی

تو درست میگی خانومم
باید یه دل آماده داشته باشی برای تکوندن دل... برای سبک شدن... برای پرواز... برای اوج گرفتن
تو دلت تکونده شده فریناز لازم به توان و قدرت و نا نیس عزیز
خوش به حالت
غصه فراموش نشه میشه تجربه دیگه!
درست نمیگم؟
سلام گلم

november جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:58 ق.ظ http://november.persianblog.ir

می شود که روی غُصه ها رنگی کشید ...
آری می شود
رنگی بنام فراموشی...


سلام. خانه تکانی خوبی بود مریم جان. ممنونم

غُصه ها، قصه های دلتنگی ما برای کودکانمان میشوند
وقتی بخواهیم از تجربه هایمان برایشان بگوییم... نه از دلتنگی ها

سلام نوامبر عزیز... دلت خوش باد!

فاطمه جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:31 ب.ظ http://lonely-sea.blogsky.com/

تکوندن دل!!!!

دارم فک می کنم دلم چقدر برای این کار ناتوانه این روزا...تاب ِ تکوندن رو نداره...

شاید چون این روزا به قدر کافی داره تابیده می شه...


سلااااام مریم بانو

سلام فاطمه جانم
دل رو باید بتکوتی تا بتونی خدا رو توش جا بدی
بغیر از خدا کسی دیگه نمی تونه توی دل آدم دووم بیاره
باید تمرین کنیم تا دلمون تاب بیاره

مژگان جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:48 ب.ظ http://banoye-ordibehesht.blogsky.com/


یه سلاممم خوشرنگ خدمت مریم گل
امیدوارم خوب بوده باشی

به به مُژی خودم
سلام عزیزدل
چقدر وجودت انرژی مثبت داره
مرسی

محمدرضا جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:18 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام
پس کجایی شما آبجی خانم؟
ان شا الله همیشه پر از انرژی های مثبت باشی

سلام
خونه مادربزگه هزارتا قصه داره
به همچنین شما :)

دل آرام شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:06 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com

ایشالا که کماکان هم انرژی مثبتت رو حفظ کرده باشی

سلام دلآرامم
خوبی؟
گاهی میره گاهی میاد

م.ش یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:17 ق.ظ

چقدر این دل را می تکانم و هنوز زنگار دارد! بهار کی میرسد تا تمام شود دل تکان ام

هر چقدر دلت میخواهد بتکان دلت را
آنقدر تا بدهی بروند و عشق جایش بنشیند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد