خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا
خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا

آه ای خدای مهربانمـ...

خدایا ای مهربانترینم! بیا و یه امشب رو هوای دل مریمت رو داشته باش

خدای بخشنده... من گناهکارم درست،اما تو بخشنده ای و مهربان

خدایا من بارها ازت دور بودم درست اما تو همیشه به سوی من آمدی

خدایا ... بذار تموم دنیا بهم پشت کنن چ باک! وقتی تو رو دارم

خدایا من با توام که زنده ام... که نفس میکشم... که راه میروم

میدونم بندۀ خوبی برات نبودم... ای خدا یه امشب رو چشمات رو ببند و شتر دیدی ندیدی

یه سال دوری از تو خسته ام کرده خدا... یه سال گناه و عصیان و سرکشی داغونم کرده خدا

یه سال سر به هوایی و به جاده خاکی زدن زمین گیرم کرده خدا

خدایا میدونمـ اینقدر قادر و توانا هستی که میتونی یه کاری کنی چنان محو و نابود بشم که انگار از اول نبودم

میدونم خدایا میتونی یه کاری کنی که چنان خوار و ذلیل بشم که حتی کسی بهم نگاه نکنه

میدونم مهربانم... همۀ اینا رو از برم و بازم دارم مصداق جملۀ "ظلمتُ نفسی" رو به رخت میکشم

من بد... من عاصی... من گناهکار... اما تو خوبی و مهربان...

مگه نه اینکه گفتن تو از مادر به بنده هات مهربونتری؟!... خدایا من فقط به مهربونیت امیددارم!

بیا و یه امشب رو یکی از اون فرشته های مقربت رو بفرست برای این دل خسته از گناهمـ

خدایا قول میدم دونه های تسبیح رو معطر کنم به "آلهی العفو" و بفرسمتش برات

میدونی ای ربِ من؟ من امسال ماه رمضون حسرت چی رو خوردم؟ به چی غبطه خوردم؟

وقتی چشمم افتاد به اون یه جمله از آیۀ شریفه که نوشته بود: "وصتنعتک لنفسی" تمام وجودم آهـ شد از ته دل

بغض نشست ته گلوم و گفتمـ خوشا به حال اونیکه مصداق بارز این آیه اس... یا حسین

خدایا نکنه رو ازم برگردونی... خدا اگه تو رو نداشته باشم دیگه هیچی ندارم... بی کِس میشم... بی یار میشم

بیا و دستای لعنتی ام رو از توی دستای آتشین شیطان دربیار و تا آخر عمرم بذار توی دستای خودت و محکم بگیرش

خدایا من بنده ام... نفسم ضعیفه... تو خدایی خدا... بیا و بهم رحم کن... کاسۀ گداییِ من فقط به سوی توئه

از کرم و رحمتت به دوره که این کاسه خالی بمونه!





مهربانی استادی بود در مدرسۀ عشق... از او پرسیدم شاگرد که بودی؟! پاسخم داد: چشمانِ او!
من از تو آموختم چگونه لبخند خدا را بر دلم ثبت کنم!... و از تو آموختم که چگونه اشکهایم را برای روزهای تداعی خاطره نگهدارم
تو استاد دل من نیز بودی مهربان برادرمـ... تولدت مبارک

پی نوشت حلالیت:میگن توی شبای قدر اگه حق کسی گردنت باشه صدای ناله هات و دعاهات به عرش کبریاییش نمیرسه اگه حقی ازتون ضایع کردم حتی در حد یه حرفِ کوچیک شما رو قسم میدم به حق این شبای عزیز حلالم کنین "التماس دعا"
نظرات 14 + ارسال نظر
www.iramit.net/irabest چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:05 ب.ظ http://www.iramit.net/irabest

جشنواره انتخاب وبلاگ برتر

http://www.iramit.net/irabest

جای شما در بین سایتها و وبلاگهای برتر خالیست

لیلیا چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:06 ب.ظ

وقتی چشمم افتاد به اون یه جمله از آیۀ شریفه که نوشته بود: "وصتنعتک لنفسی" تمام وجودم آهـ شد از ته دل
بغض نشست ته گلوم و گفتمـ خوشا به حال اونیکه مصداق بارز این آیه اس... یا حسین..


درست میگن...

سلام لیلیا جانم
واقعا بعضی از جمله ها اشک آدمو درمیاره
مث همین وصتنعتک لنفسی
دعا کن مام بشیم مصداقش

مهدی پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:50 ق.ظ http://catharsis.blogsky.com

مریم خانم قبول باشه این طاعات و عبادات .
ببخشید اگر به مناجات قشنگتون ایرادهایی میگیرم .مثلا خدا تو کل سال شتر دیدی ندیدی شده و ما به روی خودمون نمیاریم . یا خدایی که از مادر مهربونتره فقط مهربونی نداره
باز هم ببخشید که این طور نوشتم .

برای شما هم قبول باشه
چی بگم واللا... ستار العیوبه و ما درک نمی کنیم
خواهش میکنم

علیرضا پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:21 ب.ظ http://www.ghasedak68.blogfa.com


قبول باشه....

برای شما هم
برام دعا کردی علیرضا؟

سارا جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:57 ق.ظ http://sm19.blogfa.com

ایشاالله ک همه حاجت روا بشن :)
تولدت داداشت مبارککککککک ایشاالله تولد 120 سالگیش توام با سلامتی و دل خوش

ایشالله توام حاجت روا بشی ساراجانم
مرسی برای تبریک تولد

امیرحسین... جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:47 ق.ظ

سلام . خوبی؟
تولدت برادرت هم مبارک

سلام امیرحسین جان
ممنونم ازت

جوجه اردک زشت جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:11 ب.ظ

سلام
چه خوب است آدم هوای آسمان را داشته باشد و نتیجه اش می شود باران ...بخشنگی آسمان

تولد راوی مهربان قصه های یوسف مبارک

سلام مهربان برادر پونه و بابونه
هوای آسمان را داشتن دل میخواهد و عشق
چشم میخواهد و جنون
اگر میخواهی هوای آسمان را داشته باشی... باید سر به هوا باشی

راوی مهربان قصه های یوسفِ من کجاس؟؟؟

علیرضا جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:36 ب.ظ http://ghasedak68.blogfa.com

بععععله....

جدی میگی؟

ریحانه جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:29 ب.ظ



چطوری مریمی ؟!

سلام گُل ریحانم

حانیه جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:55 ب.ظ http://parimah71.blogfa.com

سلاممم علیکم بانو
قبول باشه مریم جون
+دعا کردی واسه ما؟؟

+تولد داداش گرامتون هم با تاخیر و عذر تقصیر مبارک باشه:)

سلامت باشی همیشه

سلام خانوم
خوبی؟
کم پیدا شدیا
برای همۀ آدمای روی زمین دعا کردم

ممنونم عزیز بابت تبریکت
زنده باشی مهربون

طهورا جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:48 ب.ظ

تولد استاد مبارک.

سلام

همین حالا عمه
همین الآنِ الان داشتم بهتون فکر میکردمـ
دنیا چقدر کوچیکه بخدا
سلام عزیزدلمـ

شبــ نم شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:32 ق.ظ

ایشالله که دعاهای همه مستجاب شده باشه ..

الهی آمیــــــــــــن
سلام شبنمی
خوش اومدی خانوم

دانیال شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:50 ق.ظ http://danyal.ir

دیر قهری و زود آشتی
زیبایی و تماشایی
مهربانی و بردبار

من وامدار همیشه نگاهت هستم
اگر چه گاهی باشم و گاهی نباشم

ممنونم مریم خانوم ، خواهر کوچیک آسمونیم

سلاااااااااااااام داداش
تولدت مبارک هزاران بار
دیر قهری و زود آشتی آجی کوچیکه برای لوس شدن پیش داداششه
نگاهم رو از تو دارم مهربان برادرم
قابل شما رو نداشت

مژگان شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:40 ب.ظ http://banoye-ordibehesht.blogsky.com/


سلام
متنت از دل بود و به دلم نشست. خیلی قشنگ بود مریم خانومی

سلام مژگان عزیزمـ
خوش اومدی خانومی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد