خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا
خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا

امشب در حرا نور وحی می پیچد!!!


میشود تو را یک امشبی از حرا گرفت و آهستہ بردت جایی کہ بشود تو را دید

و گذاشتت توے دستِ جبرئیل و منتظر ماند تا بخوانی قصہ ے آغاز را...

میشود امشب تو را با افتخار بہ همہ ے عالم نشان داد

کہ این است آن پیامبرے کہ هم خودش و هم امت اش برنده ے روز محشرند...

میشود امشب تو را گذاشت یک گوشہ ے هستی و رفت خیلی دور!

آنقدر دور کہ بشود انتهاے وسعت ات را دید..اما هرچقدر هم دور،تو بی انتهایی ایها الرسول..

فقط میشود امشب بہ تو و اهل خانه تو پناه آورد..

بہ تو کہ همہ ے آیین و راه ِ رفتن ِ منی..


پی دل نوشت:اصلاً حجم کوچک تصورات ما چہ می فهمد رحمة للعالمین بودنت را..؟قحطی پیالہ ے وجودم،ارزانی ِ آستانت..و تصدّق،اے همہ ے عشق...


پی سفارش نوشت:امشب شب خیلی عزیزیه...شاید شب قدر که میگن امشب باشه...اصلا امشب مادر شبهای قدر ساله...من سفارش به نماز و غسل و دعا و ... نمی کنم...فقط تا می تونین امشب و فردا رو صلوات بفرستین...هر چقدر که می تونین...نیاز نیست که مثلا هزاران هزار دور تسبیح...نه...صدو یه تا هم شد گره گشاست...به هر نیتی هم میشه...سلامتی و ظهور آقا...شفای مریضا... برای دل مریم هم دعا کنین...منم اگه لایق باشه براتون دعا می کنم...

نظرات 15 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:45 ب.ظ http://najvaye-tanhai.blogsky.com

اللهم صلعلی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صلعلی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صلعلی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صلعلی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صلعلی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

محسن یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:49 ب.ظ http://mebi70.blogfa.com

سلام........
خیلی قشنگ مینویسی...
همیشه میام بخونم...
واقعا ریبا بود...
توهم خواستی بیا..

سلام
نظر لطف شماس
خوش آمدین
چشم

بانوی اُردی بهشت یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:02 ب.ظ



چه شبیه امشب مریم؟!

الان این سئوالی بود نگین؟ یا خواستی هیجان ماجرا رو ببری بالا؟

ریحانه یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:14 ب.ظ http://www.theosophist2.blogfa.com

دلم برای کسی تنگ است
که آفتاب صداقت را
به میهمانی گلهای باغ می آورد
و گیسوان بلندش را به بادها می داد
و دستهای سپیدش را به آب می بخشید
دلم برای کسی تنگ است
که چشمهای قشنگش را
به عمق آبی دریای واژگون می دوخت
وشعرهای خوشی چون پرنده ها می خواند
دلم برای کسی تنگ است
که همچو کودک معصومی
دلش برای دلم می سوخت
و مهربانی را نثار من می کرد
دلم برای کسی تنگ است
که تا شمال ترین شمال
و در جنوب ترین جنوب
همیشه در همه جا آه با که بتوان گفت
که بود با من و
پیوسته نیز بی من بود
و کار من ز فراقش فغان و شیون بود
کسی که بی من ماند
کسی که با من نیست
کسی .... دگر کافی ست

من فدای تو و این غزلای قشنگت بشم خانم گل
تندی امتحانا رو بده و برگرد بلاگستان
که وقتی نیستی انگار روح توو تن بلاگستان هم نیست
بدو که دلمون تنگ شده برای ریحونی و شوخیا و حرفای بامزه اش

ریحانه یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:15 ب.ظ http://www.theosophist2.blogfa.com

مریمی عیدت شاد بانو....

دعا کنی منو هم !

عید تو هم مبارک ریحونی
من دعا کنم؟وقتی خودت یه همسایه داری که تمام دنیا می شناسنش
ضامن آهوی دلهاس
اونوقت من دعا کنم؟

طهورا یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:13 ب.ظ

سلام مریم جان عیدت مبارک .
امشب دلم حرایی می طلبد ......ای خدا

سلام عمه
عید شما هم مبارک
ایشالله قسمتتون میشه...من میدونم که شما دلتون پاکه و حتما دعوت میشین...منم دعا کنین اونجا عمه طهورا جونم

ر ف ی ق یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:44 ب.ظ http://khoneyekhiyali.blogsky.com

امشب بیا مسیر آسمان تا زمین را با گل های شوقمان فرش کنیم و سایبانی از جنس ِ پناهِ پروردگار بسازیم
سلام مریم بانو
بگذار به شکرانه ی چون امشبی
قشنگ ترین لحظه هایم را به پای ِ ساده ترین دقایق تان بریزم
الهی که در پناه ِ خدا شادباشی

ماه فرو ماند از جمال محمّد

سرو نباشد به اعتدال محمّد

قدر فلک را کمال و منزلتی نیست

در نظر قدر با کمال محمّد

بعثت پیامبر بر شما مبارک باد

سلام رفیق عزیز
میدونم با اون دل مهربونتون برای منم دعا می کنین
الهی هر چی از خدا بخواین برآورده بشه
ممنونم از حضورتون مهربان

مشتاق یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:12 ب.ظ

خجسته باد زیبا مبعث پیامبر که با اقرا باسم ربک اغاز
و با انااعطیناک الکوثر بیمه
و با الیوم اکملت لکم دینکم جاودانه شد
عیدتان مبارک

سلام استاد
عید بر شما هم مبارک
ملتمس دعای فراوان مهربانم

جوجه اردک زشت دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 ق.ظ

اللهم صلعلی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صلعلی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صلعلی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صلعلی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صلعلی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صلعلی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صلعلی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صلعلی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صلعلی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صلعلی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صلعلی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صلعلی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صلعلی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صلعلی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صلعلی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صلعلی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صلعلی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صلعلی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صلعلی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صلعلی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صلعلی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صلعلی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صلعلی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صلعلی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صلعلی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صلعلی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صلعلی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صلعلی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صلعلی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صلعلی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
عیدتون مبارک

سلام
دقیق فلسفۀ این سی تا صلوات چیه؟
اللهم صلعلی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
عید شما هم مبارک

امید دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:19 ق.ظ http://garmak.blogsky.com/

عیدتان مبارک بانو

خوش و دلشاد باشید و از عید لذت ببرید

سلام داداش
عید شما هم مبارک
امروز براتون دعا کردم اگه لایق باشم

مادمازل شرور دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:49 ب.ظ http://madmazelsharur.blogfa.com

سلام
عیدت مبارک
دعا یادت نره ها

سلام
بر شما هم مبارک
دعا کردن لیاقت می خواد که من ندارم
در هر صورت چشم

مهرداد دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:16 ب.ظ http://kahkashan51.blogsky.com

امشب آسمان شب و روز نمی شناسد و خورشید غرق در معمای این شب روحانیست و روز را لحظه شماری نمیکند. الله اکبر...
خورشید حرا امشب از دستان محمد (ص) طلوع کرده است و تا قیامت نور افشانی میکند و افولی در کار نیست .
اللهم صلی علی محمد و آل محمد...
التماس دعا مریم جان...

سلام مهردادی
عید تو هم مبارک داداش گلی خودم
ممنونم برای حضور و کامنت قشنگت
منتظر آپت هم هستم شدید
تو هم منو دعا کن

وفا(امید) دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:23 ب.ظ http://www.rozegarejavani.mihanblog.com

کہ این است آن پیامبرے کہ هم خودش و هم امت اش برنده ے روز محشرند...
کدوم امت اونوقت؟
این امتی که دیگه دین رو فراموش کردن و چسبیدن به دنیاشون؟
ممنون از حضورتون ...افتخار دادین...ذوق ادبی شما هم قابل تحسین هست ....

اول سلام
دوم همین امتی که درسته گناه زیاد داریم اما به شفاعت خودش و اهل بیتش امید داریم
درسته چسبیدیم به دنیامون اما یادمون نرفته هنوز بعثت و غدیر و عاشورا و نتظار رو...
منم ممنونم از حضورت و خووندن و تامل قشنگت...

*ღ* بــ ـهــ ــار *ღ* دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:53 ب.ظ http://www.gole-hamishe-bahare-man.blogsky.com

عید قشنگت مبارک عزیز دلم
دست نوشته هات خیلی قشنگن و یاداوری آجی فرینازم

سلام مهرناز جونم!!!
عید توام مبارک باشه ایشالله
اولاً چشمات قشنگ میخوونه،دوما گفتی مدینه کردی کبابم، تو باز اسم فرینازی منو آوردی و دلمو سوزوندی؟اونقدی دلم براش تنگ شده که نگو خانمی!!!کاش زودی برگرده نت

مادمازل شرور سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:29 ب.ظ

راستی جواب کامنتتو تو وبم دادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد