خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا
خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا

مبارکا باشه و از اینجور حرفا!

زندگــــــــی!!!

بس واژۀ غریبیست برای من

وقتی می بینم که خودِ دلم را گمـ کرده ام و این روزهایم شده بغض و آه و اشکــــ

و یک لبخند پهن برای حفظ ظاهر بروی لبهایی که جز "خدای مهربانم کمک" نمی تواند بگوید

امشب آخرین شب دخترانگی های من است... (آیکون کلی خجالت و اینا)

نگاهی می اندازم به خانه ام در میانۀ شهری که با وجود اینکه بارها و بارها تجربه اش کرده ام.خودش را، آدم هایش را، خیابان هایش را... اما باز هم برایم غریبه است و از روبه رو شدن با خودش و آدم هایش واهمه دارم

جهازم که دانه دانه اش را با عشق و مهربانی خریده ام هر کدام با سلیقۀ خودم و آقای همسری سر جای خوشان نشسته اند و انگار ذوق دارند از اینکه توی خانۀ نو هستند :)

فردا ساعت هشت صبح پرواز میکنیم با شوق و عشق به سوی حرم یار...

لحظه ها را می شمارم برای بیقراری توی صحن انقلاب و قورت دادن بغض و رها شدن با اشک هایت!

فردا من عاشقــــ ـتر می شوم!

فردا من کبوتر میشوم و پرواز میکنم با دل به سوی مهربانی همیشگی خدا


پی نوشت مریمی:خب دیگه عاقا ما رفتیم!!! خوبی بدی هر چی دیدین ... ندیدین دیگه!... البته خوبیا رو بسپارین اون ته مه های ذهنتون و بدی ها رو ول بدین توی دریای دل مهربونتون تا غرق بشن:) فعلا نه سیستم دارم نه نت... اما به محض گیر آوردن هر کدام از این مقوله ها سریعاً پنجرۀ دل را باز میکنیم سوی مهربانیتان و دسته گل تقدیمتان میکنیم

فعلا یا علی مدد

نظرات 10 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 14 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 02:54 ب.ظ http://catharsis.blogsky.com

تبریک میگم ورود به دنیای جدید رو .
یاعلی .

ممنونم... قسمت بچه های شما ایشالله:)
یا علی

مژگان سه‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 04:48 ب.ظ http://banoye-ordibehesht.blogsky.com/



عروس خانم! مبارکا باشه دختر
الهی عزیزم ، خوشحالم برات
چه خوب که شروع زندگیتون با حرم امام رضا(ع) و زیارت پیوند خورده
انشالله همیشه در کنار هم زیر سایه خانواده هاتون و با نگاه اهل بیت خوشبخت و سعادتمند زندگی کنید!
براتون یه عالمه آرزوهای خوب دارم مریمی ، خیلی ذوق کردم عزیزم

درکتم میکنم اما هر چی بود تموم شد و خدارو شکر ، دیگه فکر نکن و انشالله سفر خوبی داشته باشی و با یه عالمه انرژی مثبت و دل عشقولانه بیای سر خونه زندگیت
منتظر مریم ِ کدبانو خواهیم بود
بوسسسسسسس یه عالمه

عجب انرژی ای داری مژگان... ماشالله
ایشالله عروسی خودت... و طلبیده شدن به همین زودیا با آقای همسری:)
برای خودت هم کلی خوشبختی و خوشی!!!
فکر که همیشه هست اما خدا خودش بزرگه و کمکمون میکنه...
کدباااااااااااااانووووووووو؟! من؟ نه بابا من فقط بلدم غُر بزنم و دلتنگی کنم و آلوچه دلم بخواد :))))))
فدای تو

علیرضا چهارشنبه 16 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:29 ق.ظ http://ghasedak68.blogfa.com

مبارکه به سلامتی....خیلی التماس دعا...انشالله که خوشبخت بشین...

سلامت باشین... محتاجیم، ایشالله به همین زودی قسمت شما و خانومی و دخملی بشه:)... بازم ممنونم

مهدی یکشنبه 20 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:39 ق.ظ http://catharsis.blogsky.com

عید شما مبارک . منظورم اینبار از واژه ی شما ، خودتون و همسرتون بود .
به حق این روزهای پربرکت ، زندگی تون پر از لبخند و شادی باشه .

عید شما هم با تاخیر مبارکا باشه
ممنونم از دعای قشنگتون

مقداد دوشنبه 21 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:59 ب.ظ http://mazerouni.blogsky.com

ایشالا به سلامت برگردین. البت ی خورده غیبتتون طولانی شد

سلام مقدادی
سلامت باشی
ایشالله قسمت شما بشه
خب ببخشین دیگه! سرمون شلوغ بود و مهمونی و...

پدرژپتو سه‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:04 ب.ظ

مبارک
میدانی ناگفته دعایم در حق خودت و زندگیت...

الهی خیر بگردان چرخ زندگی را...

سلامت کو بچه؟! :))))))
سلامت باشی... و کلی تشکر برای دل مهربانت... و اینکه همیشه چشمانت چراغ راه زندگی ام بود... و دلت... بگذریم
میدانم و می بینم خوبی ات را و حس میکنم زمزمه هایت را با خدا برای زندگی ام
الهی همیشه سلامت بدار این عزیز مرا
مواظب خودت باش:)

خانوم ِ لبخند :) چهارشنبه 23 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 03:40 ق.ظ

گل مریمی مبارکتون باشه انشالله به سلامتی و دل خوش در کنار هم.
امیدوارم شیرینی زندگی مشترکتون مستدام باشه :*

دلم برات یه ذره شده هانی
ما که اومدیم تهران و آقای همسری بهم قول داده که اگه میسر باشه هفته ای دو هفته ای یه بار منو بیاره قم و جمکران
همین فردا پس فردا ما عازم تهرانیم (الان خونۀ پدری هستم) بعدش کارامون سرو سامون گرفت میایم قم
باید باید ببینمت عزیزکم!
فدای تو با این دعای قشنگت

محمدرضا چهارشنبه 23 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:04 ق.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام
نگاه مهربون خدا بدرقه زندگی پر عشقتون باشه آبجی خانم

سلام داداش
ایشالله به همین زودیا قسمت خودت بشه و مهربونی و لبخند خدا رو ببینی

مژگان چهارشنبه 23 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 02:03 ب.ظ http://banoye-ordibehesht.blogsky.com

مریم کدبانو ما چطوره؟
میبینم که به خونه وبلاگیشون تشریف آوردن
زیارت قبول
انرژی دارم چون وقتی میام اینجا و میبینم حال و روز دوستا خوبم خوبه و زندگی بکام خوشحال میشم از ته دلم ، باور کن

آلوچه و دلتنگی و غرُ غُرم هستم ، میجسبه گاهی ، اصن خانم باید واسه آقاشون خودشو لوس کنه و بس و ته دل آقا قنج میرود بسی
خدا شیرینی لحظه هاتونو چند برابر کنه

یه چی بگم بخند مُژی
داشتم کتابامو از توی اتاقم میذاشتم تو کارتن که ببرم خونۀ خودم
که چشمم خورد به کتاب آشپزیه... تند پیچیدم لا یه ملحفه و گذاشتم بین لباسام که آقای همسری سر رسید و مچمو گرفت...:))))
پرسید چی قایم کردی؟
گفتم هیچی لباس بود... که بالاخره فهمید
پرسید دیوونه چرا کتابو قایم میکنی و منم با یه لحن مظلومی گفتم آخه دوس نمیدارم کسی بدونه من از رو کتاب آشپزی میکنم...
گفت اولا به کسی ربط نداره دوما فدای سرت که بلد نیستی خودم آشپزی میکنم سوما کم کم یاد میگیری و خودت از حفظ آشپزی میکنی

تو خیلی مهربونی مژگانم... کمتر کسی پیدا میشه که با شادی دوستاش شادی کنه و با غم دوستاش غصه بخوره... از خدا متشکرم که دوست خوبی مث تو رو دارم:)
اما گاهی که خودتو لوس میکنی و آقای همسری بهت میگه نی نی خودمی الان کلی از خجالت آب میشویم بسی:))))))
خدا شیرینی و عشق دلای شما رو هم هزاران هزار برار زیاد کنه

مژگان چهارشنبه 23 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 03:53 ب.ظ http://banoye-ordibehesht.blogsky.com

عزیزمممم
اشکال نداره ، منم کتاب آشپزی دارم ولی خوب غذا درست کردنو بلدم و دست پختم بد نیست
اما همسر اینا غذاهای مخصوص و خوشمزه زیاد دارن که من بلد نیستم و به همسر گفتم که بیخیال باقالاخورش شو که درست کردنش دردسر داره ، به زحمتش نمیرزه ، دلت خواست بریم خونه مامانت بخور

علاوه بر ناز و بقولی لوس کردن من انقد گاهی سریسر همسر میزارم که نگو و خیلی کیف میده!
اونم گاهی منو اذیت میکنه ، اذیت عاشقانه کلی میخندیم!
مهربونی از خودته مریمی ، کاری و حرفی بود رو من حساب کن همیشه و همه وقت
بازم میگم که انشالله همیشه بخوشی باشین!
اینم بوس

منم آشپزیم خوبه اما بعضی از این غذاهای جدید و کلاسیک رو بلد نیستم از حفظ درست کنمــ... باید چنباری بپزم تا یاد بگیرم کامل
وای چقدر سخت
سر به سر گذاشتن و حرصش رو در آوردن خعلی باحاله و اگه بتونی حفظ ظاهر کنی و نخندی کلی هم ذوق داره
من اما خندم میگیره اما اون وقتی اذیت میکنه اینقد جدیه قیافش که فکر میکنی راستی راستی داره اذیت میکنه
ایشالله به حق پنج تن خوشبخت بشی و همیشه دلت شاد و لبت خندون باشه مژگان عزیزم
منم بووووووووووووس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد