خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا
خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا

ساده باش...

ساده که باشی همه چیز خوب می شود... خودت... غمت... مشکلت... غصه ات...
هوای شهرت... آدمهای اطرافت... حتی دشمنت...
یک آدم ساده که باشی برایت فرقی نمی کند که تجمل چیست
که قیمت تویوتا لندکروز چند است
فلان بنز آخرین مدل چند ایربگ دارد
مهم نیست نیاوران کجاست
شریعتی و پاسداران و فرشته و الهیه... کدام حوالی اند
رستواران چینی ها

گرانترین غذایش چیست

ساده که باشی... همیشه در جیبت شکلات پیدا میشود

همیشه لبخند بر لب داری

بروی جدولهای کنار خیابان راه می روی

زیر باران دهانت را باز میکنی و قطره قطره می نوشی...

آدم برفی که درست می کنی

شال گردنت را به او می بخشی

ساده که باشی

همین که بدانی سنگک و لواش 

همین که بدانی بربری و لواش چند است
کفایت میکند
نیازی به غذای چینی نیست
آبگوشت هم خوب است

ساده که باشی...


پی نوشت دلتنگی: من تمام دوشنبه ها را دوست دارم، چون تُن صدایت جمعه را نزدیک می آورد... و غسل می کنم در زیر باران لبخندت...

نظرات 7 + ارسال نظر
مامان دخمل طلا چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:56 ق.ظ

خیلی قشنگ بود

خیلی مرسی

مهدی چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:57 ب.ظ http://catharsis.blogsky.com

فروغ فرخزاد شعر زیبایی داره با مضمون پست شما :
در اضطراب دستهای پر
آرامش دستهای خالی نیست

گاهی که بیقرارم...
از واژه هایی می نویسم که پشتشان هیچ حرفی نیست فقط دلم میخواهد بنویسم...
گاهی که بیقرارم

مژگان پنج‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:21 ب.ظ http://banoye-ordibehesht.blogsky.com

آدم های خوب نه خاطره اند نه تاریخ

بلکه حقیقت روزگارند درست مثل خودت

آدمهای خوب... خوبند...
حالت را خوب میکنند وقتی یه دیدنشان می روی
درست مثل خودت

فریناز پنج‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:16 ب.ظ

ساده که باشی دردا رو تو خودت میریزی...
میدونم که میگما

تو میدونی فرینازم اما من حسش کردم... لمسش کردم...
آخ دلم...

یک سبد سیب پنج‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:15 ب.ظ

+ برای کامنت فریناز


سلام مریم عزیز دل ها

قشنگ بود

منم خیلی از کامنتش خوشم اومد لیلا
سلام نازنینم
مرسی...

طهورا جمعه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:14 ب.ظ

سلام مریمی

سادگی همیشه زیباست...

سلام عمه جانم
دلتنگتون بودم...
آره زیباست درست مثل نگاه مهربان شما

حسین شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:15 ب.ظ http://mhpedu.blogsky.com

هنر برای هنر در بازار مکاره شعر. مطلب تازه این وبلاگ من است. به روزم تشریف بیاورید خوشحال می شوم.

سلام
سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد