خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا
خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا

جهان دلت رنگیِ عشق

در و دیوار دنیا رنگی ست

رنگ عشق...

خدا جهان را رنگ کرده است.

رنگ عشق...

و این رنگ همیشه تازه است و هرگز خشک نخواهد شد

از هر طرف که بگذری لباست به گوشه ای خواهد گرفت ورنگی خواهد شد

اما کاش چندان هم محتاط نباشی

شاد باش و بی پروا بگذر...

که خدا کسی را دوست تر دارد

که لباسش رنگی تر است

عرفان نظر آهاری


پی نوشت دل: و چه زیباست حس زیبای عشق که اینروزها عمیق مهمان...نه! صاحبخانۀ دلم شده است 


پی نوشت تولد: میدانی سعیده جانم؟؟؟ آنشب که زنگ زدم و با بغض گفتمت توی جشن عموزاده ام بودم و بعدش تماسم قطع شد و تو بیقرار دوباره زنگ زدی... من فهمیدم هنوز مهربانی نمرده... هنوز باران عشق می بارد... هنوز دلی هست که برای عشق نگران شود... یا همین چند شب پیش که زنگ میزدی و نبودم و زنگ زدم و نبودی و بعد از کلی قایم باشک بازی آخرش با هم حرف زدیم و تو پشت گوشی بدون اینکه چشمانم را ببینی از غم ته صدایم حرف زدی و من به خنده گفتم:زشته ذوق زده بشم... و تو باز تعجب کردی... فدای مهربانی ات و دل بزرگت... تو دوست مجازی ام بودی و هستی اما از هزاران هزار دوستان واقعی ام به من نزدیکتری و من با اینهمه اختلاف سنی ای که بینمان هست باز مث یک دوست واقعی دوستت دارم... تو بهترینی... بهترین دوست و بهترین خواهر... تولدت مبارک دختر نازنین باران

نظرات 9 + ارسال نظر
طهورا یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:22 ب.ظ

مریمی بپا خیلی زنگی نشی حالا

سلام

زنگی یا رنگی؟؟؟
چه جای ترس؟؟؟ بذار رنگی بشیم... اونوخت میشیم هفت رنگ... یا رنگین کمون...
سلام لبخند آرام خدا

مریم نگار یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:41 ب.ظ

عشق تون مستدام...
و دلتون رنگی رنگی..

سپاس لطف و مهربانیتان را
دل شما هم شاد و تنتان همیشه سلامت

فاطمه یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:11 ب.ظ http://lonely-sea.blogsky.com/

شرمنده که دیر رسیدم مریم بانو...

از ته دلم خوشحال شدم...
و براتون بهترین سرنوشت رو از خدا می خوام...

ایشالله که در کنار هم پیر بشین و دلاتون جووون بمونه ...و سالیان سال در کنار هم باشین مریم بانو

تو تقریبا خیلی وقته منو فراموش کردی خانووووووم
ایشالله قسمت شما ... منم بیام برقصم
بهترین سرنوشت... خیلی دعات قشنگ بود عزیز
پیــــــــــــــــــر؟؟؟؟... نه بابا زوده برای پیری!!!... ما هنوز اول راهیم
فدای محبتت

عمه خانوم یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:34 ب.ظ

تولد سعیده جانم مبارک.

لحظه هایتان برنگ گل سرخ ...سپیدی یاس...

تولدش هزاران بار مبارک
لحظه به لحظه دلهاتون شاد و لبتون خندون

سعیده یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:55 ب.ظ http://S73.BLOGSKY.COM

هزاران بار مبارکت باشد این پیوند آسمانی
دست و جیغ و هورای لازم هم که قبلا ادا شده


یک دنیا سپاس مریم جان که به یادم بودی...و یک دنیا شرمنده ی محبتت..ممنون عزیزم...خیلی

سلام

چقدر مهربونیت رو دوست دارم سعیده جانمـ
فدای تو که اینهمه بزرگواری
قابل تو رو نداشت خانوم گلم... کاش میشد برات یه هدیه ناز میخریدم...
علیک سلام

سعیده یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:58 ب.ظ http://S73.BLOGSKY.COM

متشکرم عمه خانوم جان

عمه جان با شما هستن سعیده خانوم

سهبا دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:05 ب.ظ

باران عشق بر دل مهربان تو و هبوط فرشته ای به نام سعیده بر آسمان دل ما مبارک.

زیبایی نگاهت را با هیچ واژه ای نمی توان معنـــــــا کرد وقتی تو اینهمه نازنینی... نازنین دلهای ما
سپاس بانوی مهربانی های دل

زیتون سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:41 ق.ظ http://zatun.blogsky.com

[گل][گل]
هرچی که سنگه مال پای لنگه ! نه !! هرچی که تلخه مال مرض قنده !!!(قسمت دوم)چرانبایدداروبخوریم !!
اثرتنیدگی مزمن [استرس یافشارعصبی بیش از30%]براندام جسمی(جدول /کارل کوپر)
اندام – حالت(فشارمزمن)
برمغز - سردرد ومیگــــــــــرن
خلق - هیجان وازدست دادن مایعات بدن
(که رنگ ادرار مایل به قرمز میگردد درحالیکه طبع تر داریم ورنگ طبیعی طبع تر مثل آب بی رنگ است باید باخوراکی های گرم وخشک طلائی کنیم )
عضلات - کشش عضلانـــــــــــــــــــــــــــــی ودرد عضلانی
برقلب - افزایش فشارخون ودرد سمت چپ قفسه سینه
ریه ها - سرفـــــــــــــــــــــــــــــه وآســــــــــــــــــــــــــــــــم
معده - سوزش سردل وسوء هاضمه وایجاد زخم معــده و...
روده ها - دل درد ویبوست یا اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــهال
مثانه - تکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــررادرار وبروز علائم پروستات
اندام جنسی- نامنظم شدن وتشدید خونریزی ودردهای دوران قاعدگی و عقیمی
پوست - دانــــه های ‌پوستی و...
بیوشیمی - خستگی ‌زیاد(منبع :* زندگی بااضطراب ـ کارل کوپر و...(ترجمه : ماشاء الله مدیحی‌) ـ ص19 [قفسه 5 کتابخانه آستان قدس رضوی ]

مهرداد جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:02 ب.ظ http://کهکشان

سلام مریم خانم
مبارکا باشه انشاالله به پای هم خوشبخت بشین .
چه بی خبر
شوکه شدم وقتی پست جدیدتو خوندم به هر حال خوشحال شدم .

سلام داداش مهرداد...
ممنونم... منم مث شما نمیگم به پای هم پیر شین... خوشبخت شین خیلی بهتره...
خبردار!!!! باید میدادیم توی اخبار 20:30 که من ازدواج کردم تا همه خبردار میشدن
نیست اینقدر دیر به دیر میای وبلاگم... که باعث شده اینجوری شوکه بشی... باز خوبه منو شناختی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد