خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا
خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا

تولدی از جنس مهربانی و لبخند

دل من خانه ایست

پنجره ای دارد

که رو به تو باز میشود

شب ها لب پنجره می نشینم

و به تو خیره میشوم که فرشته ها

سبد سبد یاس و اطلسی

می پاشند روی چارقدت

و دل من می لرزد که اگر یاسی را بردارم

فقط به خاطر اینکه

لای دفتر کاهی دلم بگذارم

فقط بخاطر اینکه دستان

عطر وجودت را بدهد

فقط بخاطر اینکه روز را تا دیدار مجددت تاب بیاورم...

دل آزرده می شوی؟؟؟

اگر من با دل خسته ام... ساده مث اسم کوچکم... فقط آرام نجوا کنم: تولدت مبارک عمۀ خوبی ها

***

من از نگاهت سیب میچینم و از چشمانت دل می برم... تو در کدامین سمت دل من قرار گرفته ای که هر روزم به دور از تو بیقراریست و شبهایم تار... تو طفل دیرپای عشقی و امید روزهای تنهاییِ من

هلینا:بابایی من ملیم رو دوس ندالم

باباش:چرا هلی جانم؟؟

هلینا:آخه ملیم سرشو گذاشت توی بقل تو...

باباش:خب مریم هم دخملیِ منه هلی

هلینا:نه... نه... نه... من دخمل توام

باباش:باشه مریم خواهری منه

هلینا:نه... نه... نه من خواهل توام

باباش:باشه قربون اون چشات... تو همۀ زندگیِ منی

درست مث عمه مریمش حسوده... همه رو چی رو فقط برای خودش میخواد

تولدت مبارک عشق یکی یه دونۀ مریم

نظرات 17 + ارسال نظر
مریم نگار یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:04 ق.ظ

سلام مریم گلی...
تولد هلیاخانوم خوشگل و ناز مبااارک...
زندگیش شاد و پاینده عزیزم..

سلام مامانگار عزیزمـ...
هلیا نه مهربونم... هلینا...
مرسی بانو

طهورا یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:45 ق.ظ

زیباترین روزها برایش رقم بخورد...هلینای تو

سلام مریمی ،همه یاس ها ...اطلسی ها مال تو ...مهربونیات مال من ...ممنونم ...ممنون .
هنوز مزه چایی قبلی نمک گیرم کرده ...

زیباترین روز همین روزیه که من عمه اش شدم
آره جون عمه اش
همون یه دونه یاسی که از چارقدتون برداشتم بسمه... اطلسی ها و مهربونیا مال هم مال شماس...
قابل نداشت... چند خط یادگاری بود همش...
نوش جونتون اون چایی

تنفس یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:27 ب.ظ http://tanaffos.blogsky.com

سلام مریم جان
تولد برادرزاده ات مبارک .امیدوارم سلامت باشد و شاهد خوشیها و موفقیتهایش باشید .
حس عمه بودن حس خیلی خوبیه مریم

سلام خانوم تنفس عزیز
ممنونم از حضورتون... از بودنتون... از تنفستون...
ممنون که هستین
بهترین حس دنیا بعد از مادر شدن... عمه شدنه
همیشه یاد عمۀ سادات می افتم افتخار میکنم که عمه شده ام

فریناز یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:59 ب.ظ

ای جااااان

به سلامتی چند سالش شده هلینا؟

سه سالشه فک کنم

اووووه رفتم تو اون عکس نوزادیشا


چقد بچه ها زود بزرگ می شن مریمی

و ما همچنان بزرگ می مونیم!


مبارک باشه تولدش

عمه شدنم حس قشنگی باید باشه ها
اووووووووووووووه فک کنم یه ده سال دیگه شاید عمه بشم

ای چاااااااان
درست حدس زدی خانومی... سه ساله شده
ما همچنان بزرگ میمونیم یه جملۀ خانومانه بود... یعنی ما هنوز 18 سالمونه حتی اگه برادرزاده هامون 18 سالشون بشه
مرسی...
یه حس ناب و بکر و آرومی داره عمه شدن...
ده ساااااااااااااااال؟؟؟ مگه داداشت از خودت کوچیکتره؟؟؟

فریناز یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:59 ب.ظ

راستی ای چااااااااااااااااااااااااااان

محمدرضا خانِ سبز آسمانی به بخش غلط املایی!

تنفس یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:00 ب.ظ http://tanaffos.blogsky.com

اینجا چرا اینجوریه ! نوشته های ما میره پشت آواتار

ببخشین بانو!
سایز آواتور ها یه کم بزرگه برا همین نوشته ها میرن زیر آواتور
باید قالب نظراتتون رو بزرگش کنین یه کم

مهدی یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:06 ب.ظ http://catharsis.blogsky.com

سلام چه تولد بارونه ماشاا....
مبارک باشه و سلامت باشیسد و شادی شون رو ببینی .

سلام آقا مهدی
خب آذر ماه تولده و تولد هم یعنی عشق و زندگی
ممنونم

فاطمه یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:32 ب.ظ http://lonely-sea.blogsky.com/

آخی
یاده نخودی خودمون افتادم...که تا بهمن همین امسال دنیا میاد ایشالله و منم مثه تو عمه شدن رو تجربه می کنم

نمی دونم چرا ولی راستش من بارها خواب ِ بچه ی داداشمو هم دیدم...با این که دنیا نیومده ولی من خوابشو دیدم...حتی چهرشو هم یادمه...
کلا از قبل این که بفهمم دارم عمه میشم خوابشو دیدم..

ایشالله که این کوچولوی سه ساله ی شمام زیر سایه ی پدر و مادرش بزرگ بشه بانو و سالم و سلامت باشه همیشه

یعنی بهترین و ناب ترین حس دنیا عمه شدنه فاطمه...
تا عمه نشی نیم فهمی چی میگم
ایشالله به سلامتی بیاد تو بغلتون
مرسی خانوم گلم

فاطمه یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:39 ب.ظ http://shariati1392.blogfa.com

سلام مریم جان از وبت خیلی خوشم اومد خواستم بگم اگه تبادل لینک داشتی بهم سربزن و خبر بده با چه اسمی بلینکمت توهم اگه خواستی با اسم حرف های ناتمام دکتر عالم بلینکم البته اگه خواستی
قربونت.

سهبا یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:39 ب.ظ

سلام مریمی . همه تولدهای خوب دنیا مبارک. الهی همیشه دل همه پر شادی باشه و مهربونی .

سلام بانوی مهربانی
ممنونم ...
الهی همیشه به شادی باشه و لبخند

نگین یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:05 ب.ظ

تولدش مبارک
این هلینا خانوم ِ خوشگلُ هم از طرف من ببوس اگه در دسترسه

سلام نگینم...
مرسی خانمی
واللا در دسترس که نیس... اما امتحانای باباش داره شروو میشه و برا همین میخوان بیان اینجا
اگه اومد چشم...

پدر ژپتو یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:04 ب.ظ

سلام عمه کوچولو.... تولدعمه در عمه است اینجا...

به حق رقیه عشق.س. سه ساله ی تان سلامت و مهربان

عمه کوچولو؟؟؟؟؟؟ ای بدجنس... عمه ها بهترین موجودات روی زمینن
الهی آمین

سارا یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:43 ب.ظ http://rade-paye-shab.blogfa.com

اوووووووووووه من نبودم چ اتفاقات قشنگی افتاده.خاله شدن مبارک مریمی.
پس به عمش رفته وا ویلاتولدش مبارک.

اوووووووووووه ته از کیه اینجا نبودی سارا؟؟؟
واویلا؟؟؟؟... خیلی ام دلشون بخواد
عمه به این خوشگلی... نازنینی... خوبی...
مرسی گلم

مقداد دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:38 ب.ظ http://northman.blogsky.com

تولدش خیلی مبارک، ایشالا که 100 ساله شه و بچه خوبی واسه بابا و مامان و خصوصا عمش باشه

سلام مقداد...
ممنونم از دعای قشنگت...
واللا عمه اش خودش هنوز بچه اس... یکی میخواد منو تربیت کنه

خانوم ِ لبخند:) سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:19 ق.ظ

سلام مریم جانم...
تولد هلیناجون عمه مبارک باشه :-*
میدونم که یه دنیا عاشقشی...خدا هردوتون رو برا هم حفظ کنه...
اینا عشقن با این شیرین زبونی هاشون:)

سلام هانی جانمـ
ببخش اونروز ارتباط قطع شد... آنتن نمیداد
مرسی گل نازم...
عاشق کمشه... دیوونه اشم
عشقن و زندگی... هوا... تنفسن اصلا

محمدرضا چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:47 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام
اصا این جا تولد بازار بوده این چند روز خداروشکر.
تولد هلینای عمه هم مبارک.
ان شا الله صد وبیست ساله بشه تو هم براش جشن بگیری.
حالا حساب کن خودت چندساله میشی.
ان شا الله در کنار خانواده گرامی،لبخند وسلامتی مهمون همیشگیتون باشه.
تولدش مبارک.
کادو براش چی گرفتی؟هان؟
کادوی عمه گله، هر کی نگیره بره بگیره
درضمن ما عادت کردیم به غلط های خانم رگباری دیگه بهش ارفاغ میکنیم میشه هیفده

سلام
باز این رفت تو فاز طومار نویسی
مرسی داداش... هم از حضورت هم از تبریک

مژگـــان شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:44 ب.ظ http://banoye-ordibehesht.blogsky.com/

تولد هلینا عزیز مبارک باشه مریم جون
انشالله عروس بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد