خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا
خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا

حس خوب خاله شدن!


زندگی یعنی تو... چشمان بسته به روی غم های تو... زندگی یعنی عشق و عشق یعنی تو...

چقدر زیباست که اگر خواهر نداری... در عوض مهربان رفیقی داری که میشود جای خواهرت حسش کنی

میشود جای خواهرت دوستش داشته باشی... نگاهش کنی... بروی مهربانیِ چشم هایش لبخند بزنی

و وقتی صبح یک روز برفیِ پاییزی برایت پیام می فرستد: بعد از هشت ساعت درد بالاخره فرشته ام پای بر زمین گذاشت

تو اصلا یادت برود هشت صبح است... نباید فریاد بزنی و برعکس، بیقرار جیغ کشان از اتاقت بزنی بیرون فریاد بزنی نازنینش آمد.

و مادر با تعجب از رفتارت با کلافگی و اخم تشر بزند که رفتارت مناسب یک دخترخانم باوقار نیست و تو فارغ از خانم بودنت باز جیغ کشان بگویی مامان من خاله شدم...

عصر هم به دیدن خودش و فرشته اش بروی... که ارام و بی دغدغه از آنچه در دنیا میگذرد پاک و معصوم خوابیده باشد

...

خودمونی تر اینکه: میدونم یه روزی اونقدر بزرگ میشی که میای و اینا رو میخوونی خاله!... چشمای ندیده ات رو قربون میدونی چقدر دوستت دارم؟؟؟ بخدا خودمم نمیدونم... اما فقط اینو میدونم که یه حس خوب بهت دارم... چون توام یه حس خوب بهم دادی... چون تو باعث شدی برای اولین بار واقعاً حس خاله بودن بهم دست بده... مشتاق اونروز هستم که زبون بگیری و بهم بگی خاله مریم... آ قربون اون لپای قرمزیت برم من!... عشق منی بخدا...

خدا از بلاها دورت کنه و برای مامانی و بابایی حفظت کنه

منتظر میمونم که بری دانشگاه و عروس بشی و من از بودنت ذوق کنم

اومدنت بروی زمین مبارک نازنین رقیۀ نرگسم

نظرات 20 + ارسال نظر
مینا جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:34 ق.ظ http://taraze-roozaane.blogsky.com/

سلاام...
مبارکهههههههههههههه خاله مریم عزیز!...فدای دل مهربونت مریمی

سلام مهربان مینای دل
مرسی عزیزم...
و اتفاق خوب امروزم آشنایی با توست
و من چقدر مسرورم

ثبت وبلاگ وافزایش بازدید جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:39 ق.ظ http://link-master-code.r98.ir/

تبریک قدمش مبارک

آیا میخواهید بازدید ورتبه الکسای خورا افزایش دهید برای این کار به لینک زیر بروید وبا ثبت آدرس وبلاگتون رتبه سایت خود را افزایش دهید
http://link-master-code.r98.ir/

علیرضا جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:53 ق.ظ http://www.ghasedak68.blogfa.com

مبارکش باشه...مبارکت باشه...به سلامتی....انشالله پر خیر و برکت باشه برا مامان و باباش...

ایشالله قسمت شما به این زودیا...
مرسی از حضورت...
بازم تولدت مبارک

مقداد جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:35 ب.ظ http://northman.blogsky.com

ایشالا مادر شدنم تجربه کنی، تبریک

سلام مقداد!
خوبی؟
ممنونم

فاطمه جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:59 ب.ظ http://lonely-sea.blogsky.com/

قدمش مبارک باشه و به خیر و سلامتی

خاله شدن...منم خواهر ندارم...
ولی یه روزی شاید به چشمم خاله شدن رو دیدم...

اگه خدا بخواد

قدمش مبارکه ایشالله
سلام فاطمه جانم
خواهر نداشتن یه درده... مخصوصا اینکه قبلا داشته باشی ولی الان نداری... خاله نبودن هزار درد
ایشالله من بزرگ شدم ازدواج کردم و نی نی دار شدیم تو میشی خاله اش
ایشالله

یک سبد سیب جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:03 ب.ظ

:)

آخی...

مبارک باشه انشالله مریم جون

خاله مریمی ...

سلام عشق دلم
خوبی؟
مبارکه مامان و باباش
خاله مریمی... ای جانم

طهورا جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:54 ب.ظ

چه اسم زیبایی...نازنین رقیه
خاله خانوم!سلام

سلام عمه جانم
واقعا اسم قشنگیه
مبارکشون باشه

پدر ژپتو شنبه 16 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:29 ق.ظ

هرکودک نشانه خداست برای امید به لبخند...

نشانه دلتان پراز امید و مهر

هر کودک نشانۀ مهربانی خداست بر زمین...
نشانه امید خدا به زمینی ها
ما که کودک نداریم... اما سپاس پدرژپتوی عزیز

دل آرام شنبه 16 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:21 ق.ظ http://delaramam.blogsky.com

به به مبارک باشه وجودش و حضورش
حس خوبت مانا

سلام دلی جانم
ممنونم...
فدای مهربانی ات

november شنبه 16 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:38 ب.ظ

سلام مریم عزیز. مبارکه
دخترآی آذر اصن یجور دیگن (چون خودمم آذرماهیم میگما ... دیدم که میگم )
مریم جوووون ازاون خاله های مهربوووونی ها...
بازم مبارک ... ایشالا مامان بشی منم بشم خاله دوقلوهای تپل خوشگلت

سلام نوامبر عزیزم
تو آذرماهی هستی؟؟؟ چندمی؟؟؟
عااااااااشق بچه ها هستم... خیلی دوسشون دارم خیلی
مامان؟؟؟ حالا خیلی مونده بزرگ بشم... ازدواج کنم... بعد مامان بشم... هووووووووووووو کو تا اون موقع... آرزوی نزدیک داشته باش لدفن
دوقلووووووووووووووووو؟؟؟ نه بابا یه دونه... اونم نصفش

پیمان یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:29 ق.ظ http://saieroshan.mihanblog.com/

سلام،چقدر خوب که حالت خوبه.
خوشحالم
خداقوت_پیمان

سلام کم پیدا
خوشحالم که خوشحالی
خدا قوت_مریم

دانیال یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:32 ق.ظ

همش دختر شد که ....

مبارکا

سلام داداش
اتفاقا وقتی رفتم بیمارستان یکی دیگه از دوستام هم نی نی به دنیا آورده بود که اونم دخملی بود
که گرفتمش بغل و گفتم خیلی با حالی... لایک به دخترا
مرسی

مریم نگار یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:06 ق.ظ

خاله شدنت مبااااارک مریم جان...
حس خیلی محشرررریه...
تبریک بسیااااار

فریناز یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:54 ب.ظ

وااااااااااااای چقد گوگوگولیه

کاش منم یه روزی خاله بشم

منم خواهر ندارم خب


میگم مریمی توام خواهر نداری؟ فک می کردم داری آخه

خیلی نازه فریناز
باید از نزدیک ببینیش
جورابش اینقده کوچولوئه
خب بیا بشیم خواهر هم... بعد برای نی نی هامون در آینده میشیم خاله
نه عزیز... نمی بینی دیوونه ام؟؟؟ یکی یه دونه یا خُل میشه یا دیوونه
وسط دوتا داداش بدجنس و دوست داشتنی گیر کردم

ارام یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:56 ب.ظ http://asragoli.blogfa.com

به سلامتی مبارکه
خدا رو شکر
از طرف من نازنین رقیه و مامانش رو ببوس

سلام آرام عزیز
خوش اومدی خانمی
چشم... عزیز

محمدرضا چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:42 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام
به به
مبارک باشه.
ان شا الله که صاحب اسمش همیشه یار ویاورش باشه.
اینجوری باشه منم میشم داییش دیگه.
به منم تبریک بگید
آهااااااای باشمام.
کادو هم بیارید برا بچمون

سلام دایی محمدرضا
مبارک مامان و باباش باشه
ممنونم
بابا به توام مبارک باشه

مژگـــان شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:27 ب.ظ http://banoye-ordibehesht.blogsky.com/

سلاممم
قدم نو رسیده مبارک باشه ، خدا برای پدر و مادرش حفظش کنه انشالله
خاله مریم دعا کن منم بزودی عمه بشم! تا خاله شدن که خیلی راهه هنوز
البته رکورددار خاله بودن برای بچه های همسایه هستما
صمیمی ترین دوستم 2تا پسر شیطون داره که به من میگن خاله مژگان و منم کلی ذوق میکنم

انشالله همیشه شاد و سلامت باشی دردونه مریم گلی

سلام عزیزدلم
مرسی خانمی... فردا پس فردا توام که عروسی کنی... نی نی بیاری منم میشم خاله اونا
منم خیلیا... از بچه های همسایه بگیر تا بچه های فامیل بهم میگن خاله مریم... اما خاله شدن دختر بهترین دوستت یه لطف دیگه ای داره
مرسی خاله مژگان

خالو همشهری جمعه 29 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:38 ق.ظ



خوشی له خود

عشقه منه بخدا
سلام مامان نرگسی

مهرنوش جمعه 29 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:57 ب.ظ

آخی کوچولوی ناز
خوش به حالت که نی نی نرگس رو دیدی
کاش منم میتونستم برم دیدنش

نانازه برای خودشاآآآ
کلی خاطرخواه داره
عکسش رو گذاشتم دیگه
ببین

مامان دخمل طلا سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:32 ق.ظ

ممنون خاله مریم
ولی توهم زدی ها
بخدا خالو همشهری من نیستم

سلام نرگسی
چه بدونم؟!
آدرس رو دادی کی؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد