خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا
خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا

عجب صبری خدا دارد


خدایا !

کسی غیر از تو با من نیست …

خیالت از زمین راحت ، که حتی روز روشن نیست …

کسی اینجا نمیبینه ، که دنیا زیر چشماته !

یه عمره یادمون رفته ، زمین دار مکافاته !

فراموشم شده گاهی ، که این پایین چه ها کردم !

که روزی باید از اینجا ، بازم پیش تو برگردم !

خدایا وقت برگشتن ، یه کم با من مدارا کن !

شنیدم گرمه آغوشت ، اگه میشه منم جا کن …

خدایا... خدای مهربونم... آخ ای عزیزدلم... مگه من بغیر از تو کیو دارم که صداش بزنم... که باهاش حرف بزنم... که دردُدل کنم... خدایا چرا ما آدما... خودمو میگم اصن... اینقدر نامرد میشیم... پست میشیم... بی وجدان میشیم.... کور میشیم... کر میشیم... نمی بینیم... نمیخوایم ببینیم... که تو اون بالا یه دوربین مدار بسته -شایدم باز- داری با یه مانیتور هزار اینچ جلوی چشمات که ثانیه به ثانیه... میلیمتر به میلمتر... کارامونو داری میبینی... خدایا همه مون می دونیم که برای تو خعلی آسونه که پرده برداری از لجنی که توش داریم دست و پا میزنیم... خعلی راحته که نشون بدی چجور آدمی هستیم... اما صبوری میکنی... آرومی و هی با خودت میگی شاید درست بشه... شاید سرش به سنگ بخوره... 

من انگار گاهی یادم میره که تو هستی... که همۀ کارا رو نه به خلقت بلکه به خودت بسپارم و آسوده لبخند بزنم و بگم: من خدا رو دارم... همون که اون بالا نشسته و میدونه داره چیکار میکنه... میدونه که بنده هاش در چ حالن... میدونه مریمش به مهربونیش لبخند میزنه و امیدش... تمام امیدش به خداشه!!!... میدونه همین چن شب پیش توی اوج ناامیدی هق میزد و اسم تو رو صدا میزد... وقتی مث یه بچه بهونه گیر گفت تو الان باید از اون عرشت بیای روی فرش اتاق من کنارم بشینی و لالایی بخوونی... این تو بودی با صدای یکی دیگه از طریق رادیو گفتی به حکمت خدا اعتراض نکن... گفتی صبر کن همه چی درست میشه...

گفتی: ان مع العسر یسرا

نظرات 12 + ارسال نظر
محمدرضا شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:26 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

فان مع العسر یسرا...

پس بدرستی بعد از هر سختی آرامش و آسانی ای هست

صبور باشید لطفاً

هاتف شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:07 ب.ظ

ان مع العسر یسرا
زمزمش به آدم آرامش میده...
اینقدر باید محکم بهش اعتقاد داشت و از همه ی آدمهاش دل برید تا اون موقع دستمون رو به عنوان تنهاترین آدم بگیره...
اون موقعست که میفهمی وجود باعظمتی فراتر از همه بالای سرته...
توکل بر خدا معنای عمیقی داره...
توکل باید...

به به داداش استادِ خودم
زمزمۀ کلام خدا همیشه به آدم آرامش میده...
به نظر ن از صدتا مُسَکِن با دوز بالا قویتره این ذکر
توکل بایدش
خدایا توکل به خودت
چقدر کامنتت پُر از آرامش بود مهربون

یک سبد سیب شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:36 ب.ظ http://yeksabadsib.blog.ir

شنیدم گرمه آغوشت ، اگه میشه منم جا کن …

آخ که چقدر آرومه آغوش خدا
منو هم جا میدی توی آغوش آرومت خدا؟؟؟

محمدرضا یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:22 ق.ظ

سلام.
صاب خونه........
کجایی؟
مهمون داری ناسلامتی.
خب حالا که نیستی ما رو در خونه وبلاگت مینویسیم
من امدم نبودی فردا میام دوباره
اگر نبودی از بالای دیوار می پرم تو و هرچی خوراکی اینا تو یخچال داری بر میدارم میرم

سلام
من صابخونه نیستم بخدا محمدرضا... اجاره نشین زمینم:)
مهمون قدمش سر چشم من...
آی شکمو... یعنی تو برای خوراکیا میای خونه آبجی کوچیکه؟؟؟
بدجنس

محمدرضا یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:43 ب.ظ

سلام
همه ما صاب خونه ایم...
صاحب خونه دلمون
فقط یادمون باشه به کی اجاره میدیم یا به کی میفروشیم
درضمن یکی از دلایل اومدن ما به خونه آبجی کوچیکه همین می باشد که گفتم وگر نه دلیل که زیاده
خودتی

سلام
فرمایش شما کاملاً متینه... اما به نظر من صاحب دلمون خداس و خدا صابخونه اس:)
حالا داداشِ من میاد خونه مون شوما حسودی میکنی؟؟؟ بازم بگم ای بدجنس

آوا یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:37 ب.ظ

سلام گل مریمی
تو که خیلی با خدایی.. همیشه هم بهش توکل داری..
پس نگران چیزی نباش..
شاد و سلامت باشی عزیزم

ای جانِ دلم ...
ببین کی اینجاس!
سلام آوای خوش
من با خدام؟؟؟ اشتباه شماره گرفتی عزیز
من واللا با شیطان هم نیستم چ برسه با خدا... دیگه بیشتر از این خجالتم نده
شما هم همینطور مهربونم

مشتاق یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:26 ب.ظ

سلام
خیلی زیبا بود
در نامه 31 نهج البلاغه حضرت به فرزندشون میگن..که باید از خدا خواست تا ....نه تقاضای تسریع کنیم در اون چیزایی که او بمصلحت ما میدونه که دیر داده بشه..و نه تقاضای تاخیر کنیم در چیزایی که او صلاح میدونه سریع داده بشه!
یعنی خلاصه ش همون شعر حافظه
رضا بداده بده وز جبین گره بگشای...
.........................
وقتی همه چیز رو از ناحیه اون بدونی و اونو هم مهربون و دانا و ...
اینقدر اروم میگیری که حد نداره..
اونوقت برات مهم نیست که چه اتفاقی داره میافته.. فقط حواست باینه که شاکر باشی..
میلاد امام هادی علیه السلام رو هم بشما تبریک میگم
دلتون سرشار از عشق بخدا

سلام استاد!
خوشحالم خوشتون اومده... ما شاگردیم و درس پس میدیم
چقدر قشنگ!... همون جملۀ معروف که اکثراً میگیم و اما کمتر بهش ایمان داریم: خدایا راضی ام به رضای ِ تو!
یاد گودیِ قتلگاه افتادم که آقا امام حسین در آخرین لحظات رو به خدا میگه الهی رضاء به رضائک
...................................
باید اونقدر ایمانمون قوی باشه که بعد از دعا خیلی آروم و با خیال راحت بگیم خدایا من دعا کردم دیگه همه چی سپرده میشه به خودت هر چی تو بخوای همون میشه
و به قول خودتون حواسمون به اینه که شکرگذار باشیم
بر شما هم مبارک مهربانم

مسیح دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:47 ق.ظ http://m-a-s-i-h.blogsky.com

واسه ما هم دعا کنیددرهای بسته به رومون وا بشه . . .

الهی که هر آرزویی داری برآورده بشه

مهدی دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:28 ق.ظ http://catharsis.blogsky.com

سلام
خوب گفتی . دار مکافاته . قانون نیوتن . عمل و عکس العمل . مهربونیش رو نگو که جلوی ذره بین میگذاره و چند برابر میکنه .

سلاملیکم
دنیاس دیگه
باید خیلی مراقب باشیم
مهربونیش رو هزار بار حس کردم و ندید هم گرفتم اما باز مهربونیش رو نشونم داده:)

علیرضا سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:37 ق.ظ http://www.ghasedak68.blogfa.com


الیس الله بکاف عبده؟

لا ... لا

سارا جمعه 3 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:14 ق.ظ http://sm19.blogfa.com

اوه مریمدله منم غمینه...ب یه معجزه احتیاج دارم شاید ):
دوسی جونم ناراحت نباش همون ک خوت نوشتی حکمت....ایشاالله هر چی ک خیره همون پیش بیاد...
تو چرا بهم گفتی باهام قهری؟؟

سارای جونی!
خدا نکنه دلت گرفته باشه عزیز
بعله حکمت خدا همیشه کارساز بوده و هست
اینقدر غیبت داری باهات قهر کردم!تو کجایی آخه دختری

محمدرضا جمعه 3 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:46 ب.ظ

سلام
باز ما اومدیم هیش کی نبود
عیدت مبارک مریم آبجی

سلام
خوش اومدین شما
صفا آوردین
عید شما هم با چن روز تاخیر مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد