خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا
خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا

دانه مهر (3)


تو در هوای تمام شعرهایم 
جا مانده ای! 
خودت را که میگیری از بیت هایم، 
هوای جملاتم ابری میشود… 
با من بمان، تا پاییز شعرهایم 
با تو اردیبهشت شود…
نظرات 22 + ارسال نظر
مژگان چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:52 ب.ظ http://banoye-ordibehesht.blogsky.com/

چقد قشنگ بود . نیگا چشامو

:*

فدای چشمات... من که غمگین ننوشتم که تو اشکات جاری شده
بووووووس

مریم نگار چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:44 ب.ظ

خیلی زیبا بود و بااحساس..
بدل نشست مریم جان..

سلام مامانگارم
دلتون همیشه شاد
لبتون همیشه خندون
مرسی از حضورتون

فرشته چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:46 ب.ظ

زیبا و عالی کم است برای این استعاره و تشبیه ...
آفرییییییین.....

سلام فرشتۀ مهربون بلاگستان
چقدر مسرورم از حضورتون
ممنونم بانو

مژگان چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:34 ب.ظ http://banoye-ordibehesht.blogsky.com/


قربونت بشم . انقد دوست داشتم واسه همین

حضورت دلگرمیه برای دل تنهام مژی

hami128 چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:07 ب.ظ

موسیقی دوست داشتنی و همزاد با حال من گذاشتی . تشکر

موسیقی که خعلی وقته توی وبلاگ هستش
خواهش میکنم

طاها چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:37 ب.ظ http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام
زیباست و خواندنی...ممنونم

سلام
ممنونم هم برای حضورتون... هم برای تعریفتون

طهورا چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:55 ب.ظ

خودم را که می گیرم از بودنت ...

سلام ...زیبا بود.

سلام عمه!
کجایین شما آخه؟!
نگران شدم
تو...
شاه بیت غزلهای من
خودت را که میگیری از شعرهایم
تمام هویتش زیر سئوال میرود

نگین چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:56 ب.ظ

اگر باتو بمانم
قول می دهی هر وقت که به بهشتم آمدی...
دسته ای گُلِ نسترن برایم بیاوری؟
میخواهم نسترن ها را در اُردی بهشتم پرواز دهم
و سر تا سرِ این دیار را گُل باران..
اما سوغات هم میخواهم
سوغاتی از فصلِ خزان
چند خاطره از آن برگ های طلایی ِ مغرور

+ سلام

اگه با من بمونی واللا من فقط میتونم برات بستنی توت فرنگی اونم از نوع محلیش برات بیارم
اونم از کافه گل مریم!
البته دزدکی
یعنی یکی دیگه رو جای خودم میفرستم برات بیاره
سوغات هم برات یخ در بهشت میارم
که توی بهشت خعلی می چسبه
+علیکم سلام

عطیه چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:35 ب.ظ

اردیبهشت!!!!
خیلی خوبه. دوسش دارم

بعله همونکه بهش میگن عروس فصلها:)
اردی بهشت بهم اس داد بهت بگم عطیه هم خوبه و اونم تو رو دوست داره

nady چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:37 ب.ظ

بوسه هایت انار را می ترکاند ،
نفس هایت سیب را می رساند ،
آغوشت ابر را می باراند
پاییزترینی تو !

سلام دختر عمو جونم

سلام خانوم کم پیدا

نگین پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:47 ق.ظ

از کیسه خلیفه نبخش دختر!

کیسه خلیفه نیست بابا
کیسه خودمونه

فریناز پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:11 ق.ظ

شه همم که عااااااااشق اردیبهشششششتن!


خوشگل بود مریمی

خُ همه حتی اونیکه به دنیا نیومده با اردیبهشت خاطره داره

خوشگل خووندی فرینازم

مجتبی پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:55 ق.ظ

دیوانگی ها گرچه دائم دردسر دارند
دیوانـه ها از حال هــم امّا خبر دارند
آیینه بانـــو! تجربه این را نشان داده:
وقتی دعاها واقعی باشند اثر دارند
تنها تو که باشی کنار من دلم قرص است
اصلاً تمــام قرص ها جز تــــو ضـــــرر دارند
آرامش آغوش تو از چشم من انداخت
امنیتی کــــه بیمه های معتبـــر دارند
«مردی» به این که عشق ده زن بوده باشی نیست
مردان ِ قدرتمند ، تنهــــا «یک نفـــــر» دارند!
ترجیــــح دادم لحـــن پُرسوزم بفهمـــاند
کبریت های بی خطر خیلی خطر دارند!
بهتــر! فرشته نیستم ، انسانِ بـــی بالــــــم
چــون ساده ترکت می کنند آنان کـه پَر دارند
می خواهمت دیوانه جان! می خواهمت، ای کاش
نادوستانم از سر ِ تـــو دست بردارند...
سلام اردیبهشت غزلهای دل

این استعاره ~~>اردیبهشت غزلهای دل رو از کی کِش رفتی؟؟؟

سلام بزرگمهر کوچک

مجتبی پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:57 ق.ظ

منم دیشب خواستم همینو بهشون بگم نگین خانوم
البته گفتم بهشون ولی حذف شد کامنتم
یعنی در کل تایید نشد

سلام به همۀ دوستای مجازی ِ مریم

خواستی نه
هم توی چت عرض نمودی... هم توی خصوصی گفتیش
کامنتت هم خدا رو شکر تایید نشد که بشه سه باره

از طرف همۀ دوستای مجازیِ مریم هم به تو سلام

مجتبی پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:10 ب.ظ

خودت همیشه از این کلمه ها توی وبلاگت استفاده میکنی منم از تو یاد گرفتم

مجتبی پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:27 ب.ظ

آهنگ وبلاگت هم کلاً رو مخه ... بی سلیقه

سارا پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:20 ب.ظ http://rade-paye-shab.blogfa.com

وقتی خودشو گرفته دیگه نمیمونه....

سارا! تو داری توی دل منو خالی میکنی

ویس پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:40 ب.ظ

این بار من یکبارگی در عاشقی پیچیده ام
این بار من یکبارگی از عافیت ببریده ام
سلام مریم جان .شعرهایت بی تکلف و ساده است.مثل یک رود زلال در دل آدم جاری می شود.

سلام ویس عزیزم
خوبی تو؟
اینهمه تعریف فقط منو شرمزده میکنه و لال
فدای دل مهربونت

مجتبی پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:38 ب.ظ

میپسندم پاییز را

که معافم میکند از پنهان کردن

دردی که در صدایم میپیچد!

اشکی که در نگاهم میچرخد!

آخر همه میدانند...

سرما خورده ام

همین...!!!

فاطمه پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:48 ب.ظ http://lonely-sea.blogsky.com/

سلاااام...



ای همیشه جاودانه در میان لحظه هایم
غصه معنایی ندارد تا تو می خندی برایم


+با خوندنش فقط این شعر زمزمه شد رو لب هام...

سلام فاطمه جانم
عجب تک بیتی قشنگیه
غصه معنایی ندارد تا تو میخندی برایم
مرسی عزیزدل

لیلیا جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:04 ب.ظ http://yeksabadsib.blog.ir

...پاییز شعر هایم

با تو اردیبهشت شود...

--
خیلی زیبا بود مریم جون.

قابل شما رو نداشت لیلیا جانم

زیتون پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:43 ب.ظ http://zatun2002.persinblog.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد