خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا
خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا

پیغام پاییز!

ببینمت . . .

گونه هایت خیس اســـت . . .

باز با این رفیق نابابت . . .

نامش چ بود؟

هان!

باران . . .

باز با ;باران; قدم زدی ؟

هزار بار گفتم باران رفیق خوبی نیست برای تنهایی ها . . .

همدم خوبی نیست برای درد ها . . .

فقط دلتنگی هایت را خیس و خیس و خیس تر میکنــــــد . . .

حالا تو اصرار کن باران بیاید

قربانت؛ پاییز!


پی نوشت قاصدک پاییزی:همین که قاصدکی را ،فوت کنی تا عطر نفس هایت را با خود بیاورد برای دلم کافیست . . .


پی نوشت شیطنت:ﮔﺎﻫـــــﯽ ﭼﻘﺪﺭ ﺩﻟـــــﻢ ﻫﻮﺱ ﺷﯿﻄﻨﺖ ﻣﯿﮑﻨﺪ …ﺍﺯ ﻫﻤـــــﺎﻥ ﺷﯿﻄﻨﺖ ﻫﺎﯾﯽ ﮎ ﺣــــــﺮﻑ ﺗﻮ ﭘﺸــﺖ ﺑﻨﺪ ﺁﻥ ﺑﺎﺷﺪ که ﻣﯿﮕﻮﯾــــﯽ :ﻣﮕﻪ ﺩﺳﺘـــــﻢ ﺑﻬــــﺖ ﻧﺮﺳـــــﻪ . . .

نظرات 8 + ارسال نظر
طرح هفتم جمعه 5 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:32 ب.ظ http://tarh7.ir

کاملا مشهود و پیداست که برای این وب زمان و فکر صرف شده است
از این بابت به شما تبریک میگم
دوست عزیز در صورت امکان ما خوشحال خواهیم شد ما رو لینک کنید
با تشکر tarh7.ir

مژگان شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:58 ق.ظ http://banoye-ordibehesht.blogsky.com/

باران همدم خوبیست برای دلتنگی ها
بگذار خیس خیسشان کند
که احساست تر شود
که قلبت نم بگیرد
که شاید دوباره جوانه بزند!

باران همدم لحظه های تنهاییِ من است
اما گاهی که اشکهایم را میشوید دلم بیشتر میگیرد

سلام مژگانم

مهدی شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:33 ق.ظ

فکر میکنم آشنایی من و شما سر قطعه ی باران بود .
بارون رو دوست دارم با تمام وجود حسش میکنم .

سر قطعه باران
آنجا که از باران نوشتی و دلت پرواز میخواست
سلام

نگین شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:41 ب.ظ

بارون رفیق خوبی نیست؟
بارون رفیق نابابه؟؟؟

باز باران
با ترانه
میخورد بر بام خانه
یادم آید روز دیرین
گردش یک روز شیرین!!!

ای خدا..

+ دلم تنگه مثِ ابرای تیره..

پاییز میگه بارون رفیق نابابه
تقصیر من نیست که
آخ بارانم
آخ
ای خدای باران...
+ خدا نکنه دل تنگ بشی.... چرا اونوخت؟

هاتف یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:34 ق.ظ

سلامی بعد از چندین روز...
خیس شدن دلتنگی ها خوب است گاهی شسته می شوند و میروند واین یعنی که باران چقدر کمک کرده است برای رفع دلتنگی...
وقت شیطنت هم فرا رسیده شاید...

سلامی بعد از چندین روز غیبت
باران همیشه برای دلتنگی ها میاد
دلت رو میشوره
آرومت میکنه
از خودش یه رنگین کمون جا میذاره و میره
شاید؟؟؟... این شاید یعنی اینکه هنوز فرانرسیده

نگین یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:41 ب.ظ

آهنگتو گفتم مریمی
همزمان خوندم باهاش مثلا!
البته تایپ کردم

هم تایپ هم خوانندگی
حواس برات نمیمونه که نگینی

سارا دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:07 ق.ظ http://rade-paye-shab.blogfa.com

اگه دستم بهت میرسید میبوسیدمت چون شعر فوق العاده ای بود

سلام سارایی
منم می بوسمت عزیزدل

یک سبد سیب دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:54 ب.ظ

اتفاقا چند روز پیش یه قاصدکی رو دیدم...

برش داشتم ... فوتش کردم رفت تو آسمون...

فرستادمش رفت پیغاممو رسوند....

--

دلتنگی...

مرگ تدریجی است...

ایشالله قاصدک عشقت سالم برسه به مقصد لیلیای نازنینم
آره مرگ تدریجیه
بخدا خسته شدم از اینهمه دلتنگی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد