خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا
خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا

لیلی ... پروانه... خدا

شمع بود اما کوچک بود؛نور هم داشت اما کم بود

شمعی که کوچک بود و کمـ برای سوختن پروانه بس بود...

مردم گفتن شمع عشق است و پروانه عاشق...

و زمین پُر از شمع و پروانه شد

پروانه ها سوختند و شمع ها تمام شدند

خدا گفت: شمعی باید دور،شمعی که نسوزد؛شمعی که بماند.

پروانه ای که به شمع نزدیک میسوزد عاشق نیست

شب بود خدا شمع روشن کرد؛شمع خدا ماه بود؛شمع خدا دور بود

شمعِ خدا پروانه میخواست؛لیلی پروانه اش شد

بال پروانه های کوچک زود میسوزد زیرا شمع ها زیادی نزدیکند

شمعِ خدا ماه است؛ ماه روشن است ولی هرگز نمی سوزد

لیلی تا ابد زیر خُنکای ماه می رقصد

«عرفان نظر آهاری»


پی نوشت دلِ سوخته:به غُبار حرمِ کرب و بلایت سوگند/دوست دارم که شبی در حرمت گریه کنم

+ این پُست تقدیم به لیلیای عزیزم به پاس محبتهای بی دریغش، و تلنگر و یادآوریِ این پست زیبایش

نظرات 14 + ارسال نظر
دل آرام چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:05 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com

و خدا بهترین است و بس...

و خدا برایمـ کافیست
سلام دلآرامم

طهورا پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:16 ق.ظ

چه خوب بود ...آدم دلش می خواد چند بار بخونه ش...

آرزو دارم غباری از حرم بر دل نشیند....



به امید روزی که کربلایی شوی.سلام

سلام عمه جانمـ
خوشحالم که خوشتون اومده مهربونم
غباری بر دل نشیند و اشکی و اهی و بزن بر سینه ات بگو یا حسین
به امید روزی که هم آرزومنادن کربلایی شوند... سلامـ:)

مامان دخمل طلا پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:00 ق.ظ http://ninijonjoni.blogfa.com

کربلا
مرغ دلم پر میزند
چه کردم...
که ازت دورم
خدا...........
برسان ...مرا به کربلا...
بشکند دستی که سیلی زد
به مادرت یا حسین

"برای سلامتی امام زمان صلوات"

قسمتت میشه نرگسی
شما ونی نی و باباش
اینو از ته دلم میگم
منم میام دیدن و استقبالتون

اللهم صلعلی محمد وآل محمد وعجل فرجهمـ

جعفری نژاد پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:34 ب.ظ

سلام مریم جان

شما لطف دارین به من و روناک
شماره ات رو دادم به روناک قرار شد با شما تماس بگیره

سلامت باشی دوست من

سلام داداش
خواهش میکنم... خیلی دوست داشتم ببینمش
ممنونم ازت
زنده باشین و عشقِ توی دلتون پایدار

لیلیا پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:00 ب.ظ

سالی دگر رسید و زدم ناله از درون ،
از چه دوباره قسمت من ، کربلا نشد....


-----

شمع خدا پروانه می خواست؛ لیلی پروانه اش شد....

خیلی قشنگه..


شرمنده می کنی مریم جوووون..

قد هفت آسمون خدا و ستاره هاش ممنونم ازت مریم مهربون..

تو همیشه به لیلیا لطف داشته و داری...

--

انشالله دل سوخته ات.. خیلی زود..
به شش گوشه ی مهربان ارباب برسه..

آمیـــــــــــــــــــــــــــــــن یا رب العالمین..

میشه لیلیا
من میدونم اربابمون مهربونه و قسمتمون میشه و میریم و می بینیم حرمش رو
وقتی میگن لیلی یاد تو می اُفتم لیلیا :)

دشمنت شرمنده عزیزدل
اینجوری نگو از شرمندگی آب شدم
من فقط جواب مهربونیای خودت رو میدمـ... همین
الهی آمین

حانیه جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:37 ق.ظ

من چقدررر عاشق عرفان نظر آهاری ام..مرسی ..مرسی..مرسی
مریمم دلتنگیتو کاملا درک میکنم.......

منم از آثارش خوشم میاد حانی
خیلی به دلم میشینه و به حسایی که من دارم نزدیکه
حانی ایشالله دو نفری بریم کربلا... بگو خُب :دی

فاطمه جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:36 ب.ظ http://lonely-sea.blogsky.com/

سلاام بانو...


کتاب لیلی نام تمام دختران زمین است عرفان رو خیلی دوست دارم...خیلی...فقط حیف که ندارمش الان...یعنی داشتمشا ولی دادامش به یکی خوشش اومد دیگه نداد بهم
این کتابش تموم متن ها منو با تموم وجودم لرزونده...با تموم وجودم...



+امیدوارم خیلی زود چشمت بیفته به شش گوشه ی ارباب...
خیلی زود...
ببینیش و دلت و بزاری همونجا و بیای...

نمی دونم دلم هنوز اونجاست یا نه...
کاش که هنوز اونجا باشه


ممنون از اومدنت به خونم بانو

سبز باشی

سلام فاطمه جانم
آره این متن هم از همون کتاب بود
دااداشا کلاً این مدلی هستن هی دوس دارن یه چی از خواهرشون بردارن ببرن برای خودشون:))

+اُمیدوارم قسمت تموم آرزومنداش بشه
وقتی بری دلی برات نمیمونه که جاش بذاری
تموم دلت تکه تکه میشه و می افته پای ضریحش
می افته کنار گودی ِقتلگاه
می افته کنار پای حضرت سقا
می افته وسط بین الحرمین
اگه هی بهش فکر می کنی مطمئن باش که دلت اونجا مونده و یه بار دیگه قسمتت میشه بری به دلت سر بزنی
مطمئنم فاطمه جانم
خونه ات معطره به عطر یار
آدم هی دلش میخواد بیاد
توام فیروزه ای باشی ... به رنگ گنبد مسجد جمکران

november جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:52 ب.ظ http://november.persianblog.ir

تا صدای بال پروانه می رسید
شمع بی محابا، زبانه می کشید
می سوخت بال پروانه را به رسم عشق
آتش به جان گرفته و دیگر نمی پرید
سوختن آداب پروانه است و مهر شمع
زین ظلم شوع را که پروانه می خرید (اسماعیل آذری)

سلام همسایه، شعر نابی بود از قصه های شمع و پروانه...

سلام همسایه
شعر قشنگی بود عزیز
مرسی

علیرضا شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:07 ق.ظ http://www.ghasedak68.blogfa.com

سلام :)

فاطمه شمیم یار شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:47 ب.ظ

سلامم عزیز جان
بعضی متن های نظر آهاری خیلی جانانه است
این متن هم خیلی حس داره مخصوصا خط آخر

سلام فاطمه جانم... خانوم معلم عزیز
من متنهاش رو خیلی دوست میدارم و با احساسم نزدیک میدونمشون
مرسی از حضورتون مهربانم

فریناز شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:35 ب.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

اصن آدم سیر نمی شه از خوندن هزارمین بار یکی از متنای عرفان

هر دفه می خونی با یه حال دیگه، یه چیز جدیدتر پیدا می کنی توش

معرکه س این بانو


سلام مریمی

می ری و میبینی کربلاشو...

اگر ارباب، مهربون اربابه که توام می بینی شیش گوششو بانو

خیلی آرامش بخشه نوشته هاش...
واقعاً اگه خووندنامون دلی باشه یه چیز جدید پیدا میکنیم
محشره این بانو

سلام فرینازم
ایشالله... برام دعا کن فرینازی
تروخدا داع کن و بگو مریم هم دل داره آخهـ:((

فریناز شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:36 ب.ظ

عمه طهورا سلااااااااااااااااااام


اسمشونو دیدم یه لحظه دلم براشون تنگ شد خب

ببخشید از این تریبونت استفاده کردیما خانومی

ای جانم
عمه یکی داره صداتون میزنه
خودتون پاسخگو باشین :)

هاتف یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:27 ق.ظ

سلاممممممم
به نظرم همانطور که خدا عاشقایی چون بنده های خاصش داره خودش هم لیلی هایی داره که عاشق اونهاست و از بودنشون و آفرینششون کیف میکنه و خوب خدا هم یه جورایی عاشقه دیگه...از خودمونه!

سلام مهربان برادرمـ
عجب... چرا خودم بهش فکر نکرده بودم؛ خدا هم میتونه لیلی هایی داشته باشه و عاشقشون باشه؛خوش به حال اون لیلی ها
اما نه... خدا از خودمون نیست... خدا ورای همه چیز و همه کَسه
مگه نه؟

لیلیا یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:50 ب.ظ



سلام:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد