خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا
خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا

کاش مراقب این "یک" هامون باشیم


گاهی وقتا به شدت دلتنگ و بدحوصله میشمـ... گاهی از آدمای اطرافمـ (با دلیل یا بی دلیل) ناراحت و گله مند میشمـ... گاهی دلمـ میخواد برم یه گوشۀ دنج و آروم بشینم و توی خودم باشمـ... هی با خودم حرف بزنمـ... هی با خودم دردُدل کنمـ... گاهی گریه کنم... از همون آدمایی که گفتمـ ازشون ناراحتم با خودم حرف بزنمـ... از رفتاراشون... از حرفاشون... از اینکه مثلاً چرا به یکی به شدت توجه می کنن و اما نسبت به یکی دیگه بی توجه ان... چرا برای حضور یکی اینقدر ارزش و اهمیت قائلن و برای حضور یکی دیگه هیچ اهمیتی قائل نیستن... چرا باید مثلا من اگه هزار سال اینجا نباشمـ کسی نیست بپرسه چرا نیست؟؟؟... (البته بی انصاف نیستم لطف بعضی از دوستام بارها شامل حالم شده)... ولی اگه یکی به هر دلیلی یه روز دیر بیاد یا نباشه همه هزاربار از نبودنش می پرسن... دارم فکر میکنم فرق من با اون چیه؟... میگن گاهی با یه قطرۀ ناقابل لیوانی لبریز میشه... گاهی یا یه کلمه یه قلبی اروم میشه... گاهی با یه کلمه یه دل نابود میشه... گاهی با یه لحظه بی مهری یه دل میشکنه... گاهی با یه نگاه آدم زیر و رو میشه... همیشه "یک" هایی هستن که یا آدمو نابود میکنن یا از نو میسازن

کاش مراقب این "یک" هامون باشیم...هرچند ناچیز و نامعلوم باشن

که وقتی یکی از این دنیا رفت... حسرت حرفا و "دوستت دارم" هایی که باید بهش میگفتیم اما نگفتیم رو نخوریم


پی نوشت مری بامرامـ:خدایا مرهمی میخوام از جنس خودت؛نزدیک، بی خطر، بی منت، بخشندهـ..

+ دنبال مخاطب خاص این پُست نباشین حرفای دلمـ بود و ... بس

نظرات 17 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:34 ب.ظ http://www.najvaye-tanhai.blogsky.com

این" دنیـای مجازی " ،

مى تونه "دنیـای واقعی " خیلی ها رو خـراب کنه

مراقِـب بــآَشیم . . .

هاتف سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:50 ب.ظ

سلام
این به خاطر اینه که شما جز شاگردهای منفی بگیر هستی!!
شوخی کردم...
در کل اینکه هرکسی که عزیز از خداست که عزتشو میگیره و ذلیل هم همینطور...چون خودش گفته که عزت و ذلت دست منه...
پس شمایی که این همه عزیزی بین دوستان ناشکری نکن...عزتییه که خدا داده بهت...

سلام
عاقا منفی گرفتن بهتر از اینه که از کلاس بندازنت بیرون
واللا...
اینو راست گفتین معلم جونم:)
نه عزت نه ذلت بلکه همه چی دست خودشه...
همۀ دوستان در دل من جای دارن... خدا رو شُکر

لیلیا سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:30 ب.ظ

گاهی با یه قطرۀ ناقابل لیوانی لبریز میشه...
گاهی یا یه کلمه یه قلبی اروم میشه...
گاهی با یه کلمه یه دل نابود میشه...
گاهی با یه لحظه بی مهری یه دل میشکنه...
گاهی با یه نگاه آدم زیر و رو میشه...
همیشه "یک" هایی هستن که یا آدمو نابود میکنن یا از نو میسازن


اوهوم...

آره مریم جون.. دنیای مجازی میتونه دنیای واقعی خیلی هارو خراب کنه..

مراقب باشیم..

خدا کنه من دنیای واقعی کسی رو خراب نکرده باشم..

هرچند ..

میگن روایت معتبر داشتیمـ که شهید... میدونی که شهید مقامش پیش خدا چقدر بالاس... که با هر قطرۀ خونش گناهانش پاک میشن... حتی به تعداد قطرات دریا باشه... اما اگه دل کسیو شکسته باشه یا حق الناس گردنش باشه باید به حسابش رسیدگی کنن... دیگه نمیتونه بی حسابو کتاب بره بهشت...
حالا فکر کنیم ببینیم ما چقدر ممکنه اون دنیا بهمون سخت بگیرن...
وامصیبتا...
تو اونقدر مهربونی که فکر نکنم چ واقعی چ مجازی دل کسی ازت رنجیده باشه عزیزدلمـ

لیلیا سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:31 ب.ظ

ممنون از یاداوری خوبت مری بامرام....

مری با مرام رو خوب اومدی :)))))))))))

طهورا سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:33 ب.ظ

پیامبر اکرم(ص) می فرمایند:
شرح صدر نوری است که خدا در دل انسان قرار می دهد و با آن نور انسان به وسعت می رسد و سینه انسان فراخ می شود.

غم از دلت دور باد...امیدوارم من جزو مخاطب خاص نباشم .
سلام خانوم گله مند مگه اینکه نبینمت !یه روزی

اللهم صلعلی محمد و ال محمد و عجل فرجهم

غم از همۀ دلا دور باد... بگو آمین
گفتم که عمه جانم مخاطب خاصی نداره این پُست حرفای دلمـ بود و بس
بخدا ...خُب آخهـ... یه کوچولو دلمـ گرفته بود... شما ببخشین
اگه عمری باقی بود و اومدم تهرون یا طهرون میام دست بوسی:)

مهدی سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:40 ب.ظ http://catharsis.blogsky.com

فرق تو و اون اینه که تو فقط خدا رو داری و اون ... .

سلام آقا مهدیِ کم پیدای عزیز
پس با این حساب من ثروتمندترین آدم رویِ زمینم آخه خدا رو دارم
ثروت نه از لحاظ مالی... از همۀ لحاظهای خوب
درست نمیگمـ؟؟؟

علیرضا سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:06 ب.ظ http://www.ghasedak68.blogfa.com

دل گرفته نبینمت....
بیخیال...این چیزای دنیا میگذره....روش حسابی نیست

به به علیرضای فمینیسمی
خوبی دادا؟؟؟
دلم نگرفته فقط یه خورده از دست کسی که وجود نداره ناراحتم :))
آره بابا بی خیال

مامان دخمل طلا چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:58 ق.ظ http://ninijonjoni.blogfa.com

مریمی نمیدونم چی بگم
ولی اینو خوب اومدی که *گاهی یا یه کلمه یه قلبی اروم میشه*
واسه خودم بارها و بارها پیش اومده

حرف اصلی رو زدی نرگسی
گاهی با یه "عزیزم" یا "جانم" یه دلِ بیقرار قرار میگیرهـ...
درست نمیگم؟

م . ح . م . د چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:58 ق.ظ

چقدر باید قدر این " یک " ها رو دونست

"یک" ها دوتا هستن محمد
یکی که دل رو آروم میکنن
یکی که آدم رو نابود میکنه
حالا به نظر تو باید قدر کدوم یک از این "یک" ها رو بدونیم؟؟؟

مشتاق چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:06 ب.ظ http://www.namazesobh.blogsky.com

سلام
کاملا درسته...گاهی با یه حرف یکی بلند میشه و گاهی هم زمین میخوره..بدجورم زمین میخوره..بخاطر محبتی که از او دریغ کردیم..حتی یک کلمه اونم در فضای مجازی....
بله این چیزا هست..یعنی چیزایی است که نسبت بدیگران باید رعایت کنیم...در واقع حقی است که دیگران بر مادارند...
اما از اینطرفش یعنی هر کسی نسبت به خودش بنظرم باید تلاشکنه که بتدریج از وابستگی به این امور ..رها بشه...البته تدریجا....و بجایی برسه که از هیچ چیزی دچار رنجش نشه...موافقین؟..
امیدوارم دل شما از همون دلها باشه!

سلام استاد
با تلاشی که گفتین موافقم اما خُب قرار نیست هر کس بی حرمتی کرد و حرفی زد و دلی رو شکوند نسبت بهش بی تفاوت باشیم وسکوت کنیم
یا ازش بگذریم...
گذشت خوبه... درست
اما گاهی یه حرفی،حرکتی،رفتاری،نگاهی دل رو میکشنه که تا چندین سال هیچ مرحمی نمیتونه خوبش کنه
درست نمیگم؟

لیلیا چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:40 ب.ظ

اوهوم..

امان از حق الناس.. امان..



وامصیبتا..

نه مریم جون... منو خجالتم نده..



تو هم خیلی مهربونی.. مریم جووون.. جدی میگم..

دشمنت خجالت
من اینهمه که گفتی نیستم خانوم
پُستت خیلی دلم رو آرم کرد لیلی:)

لیلیا پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:52 ب.ظ

خداروشکر..

حانیه جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:39 ق.ظ

اگه اون یک ها بدونن ما چقدر وابستشونیم هیچوقت بی انصاف نمیشن:(
چقدر آدم با بی مهری این یک ها دلش میگیره

نبینم مریمم دلش گرفته باشه هااااا...خودم اومدم بوسش کنم برم

اون "یک" ها هم میتونن بسازن هم میتونن نابود کنن حانی جانم
با بی مهری لاقل من یکی نابود میشم؛نیس دل نازکم :)
دلم نگرفته هانی (عسل) فقط یه کم ناآرومم که خوب میشم
بیا بقلم عزیزدلمـ (آیکون بغل و بوس و ... خانواده رد میشه دیگه بسه :)))

فریناز شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:50 ب.ظ

کاش این یکی ها ما هم نباشیم


اوهوم این دنیا می تونه دنیای واقعیه خیلیا رو خراب کنه...


نمی دونم چرا... خودمم بعضی وقتا دیدم این بی مهری رو هم تو فضای نت و بین حالا وبلاگا هم بیرون ولی تنها جوابی که تونستم به خودم بدم اینه که نگرش آدما با هم متفاوته

جوابشو پیدا کردی به منم بگو مریمی

نه عزیزدلم شما نیستی مطمئن باش
خراب شدن دنیای واقعی یکی یعنی شکستن دلش و این خیلی میتونه بد باشه... مگه نه؟
درست میگی آجی... نگرش آدما هم متفاوته و با هم فرق داره
یکی ساده میگذره و براش مهم نیس
یکی هم حساسه و زود دلش میشکنه
چشم :)

فریناز شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:51 ب.ظ

به قول لیلیا امان از حق الناس...

امان امان...

مهدی شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:32 ب.ظ http://catharsis.blogsky.com

راستی نمیدونم چرا وقتی توی یه پست میخونم این پست مخاطب خاص نداره تمام نیروی ذهنم بسیج میشه برای اینکه بفهمم مخاطب خاص هستم یا نه ولی بخاطر ارتباط نسبتا کم من و شما خیالم راحت شد که من نیستم .

چ ارتباط زیاد و چ ارتباط کم باید بهتون بگم من آدم رُکی هستم و اگه به هر دلیل از دست هرکی ناراحت بشمـ بهش میگمـ...
حالا هم مطمئن باشین اگه موردی بود حتماً بهتون میگفتم
پس نتیجه میگیریم شما مخاطب خاص این پُست نبوده و نیستین:)

علیرضا شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:11 ب.ظ http://khodadady.blogfa.com/

اندک اندک جمع شود....مواظب باشیم این یک ها دوستان و خصلتهای خوبمان نباشد.....
به منم سر بزن اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد