خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا
خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا

زمزمـۀ نامـ ـهای بهــ ـشتـی ات


آنقدر به تکرار خط خطی های گُناهم ادامه میدهم که...

خدای من هر چه مهربانتر میشوی من گُستاخ تر میشومـ...

هر چه می بخشی بیشتر پُررویی میکنمـ...

هر چه از من میگذری بیشتر حریص میشومـ...

به امید لطف و کَرَمت... به امید بخشش و خوبی ات

آری من به وسعت تمام مهربانی ات خطاکارم

و فقط دل می بندم به دانه های تسیح و نام های بهشتی ات را ذکر میگویم

چرا کهـ...

بــــــــوی نابـــ ـ بهشتـــ میدهد همۀ نامهای زیبای تو...

تک تکشان را میگذارم روی زخمـ های دلمـ

~~>گفته بودی *الجبار*

یعنی کسی هست که جبران کند همۀ شکستگی های دلت را

~~>گفته بودی *المصور*

یعنی کسی هست که از نو میسازد همۀ آنچه را که ویران شده است درونِ دلت

~~>گفته بودی *الشافی*

یعنی کسی هست که شفا میدهد تمام زخمـ های نمک خوردۀ دلت را

~~>گفته بودی *السمیع*

یعنی کسی هست که بشنود همۀ حرفهایی را که هیچ گوشی لایق شنیدنش نیست

~~>گفتی بودی * البصیر*

یعنی کسی هست که می بیند تمام اشک هایی که شبهای تنهایی ات مهمان چشمانت میشوند

هوای دلمـ سبُک میشود با زمزمه های نام زیبایتـــــــ

نفس می کشم در هوای مهربانی های نابَتـ...


پی نوشت دل: این دل هنوز آرام نشده است از دوریِ حرمت یا حسین...

نظرات 14 + ارسال نظر
سارا دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:46 ق.ظ http://sm19.blogfa.com

نفس میکشم در هوای مهربانی نابت...
خیلی زیبا بود مریم

سلام خانومِ کاخ دار :))
مرسی عزیزم

کتاب هنر میلیاردری ( راز و رمز ثروتمند شدن )
-------------------------------------------------------
فرصت را از دست ندهید ...
فقط با 5000 تومان آینده اقتصادی خود را دگرگون کنید ...
با 5000 تومان صاحب یک کتاب الکترونیکی 500 صفحه ای شوید ...
*هم قیمت با یک کارت شارژ 5 هزاری ایرانسل
*امکان کسب درآمد از خود کتاب
*ارسال فایل به ایمیل پس از واریز پول ...
*فرصتی جدید برای آموختن هنر میلیاردرها برای کسب ثروت ....
*بهینه سازی شده برای دانلود آسان از ایمیل ...
برای اطلاعات بیشتر و خرید وارد آدرس زیر شوید...
http://upshoping.mihanblog.com/

علیرضا دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:00 ب.ظ http://www.ghasedak68.blogfa.com


قشنگ نوشتی....
وقتی قسمتت بشه و بری،آروم که نمیشی هیچ...بیقرار تر دل پریش تر برمیگردی

سلام داداش علی
مگه وقتی میرم قراره برگردم؟؟؟
من باید اونجا جون بدم.... باید
ایشالله قسمتت بشه

هاتف دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:09 ب.ظ

هنوز شوق تو بارانی از غزل دارد
نسیم یک سبد آیینه در بغل دارد

خوشا به حال خیالی که در حرم مانده
و هر چه خاطره دارد از آن محل دارد

به یاد چایی شیرین کربلایی‌ها
لبم حلاوت «احلی من العسل» دارد

چه ساختار قشنگی شکسته است خدا
درون قالب شش گوشه یک غزل دارد

بگو چه شد که من اینقدر دوستت دارم؟
بگو محبت ما ریشه در ازل دارد

غلامتان به من آموخت در میانه خون
که روسیاهی ما نیز راه حل دارد

به یاد چایی شیرین کربلایی‌ها
لبم حلاوت «احلی من العسل» دارد

یا فاطمۀ زهرا...
خدا قسمتِ تموم آرزومنداش کن.... آوارگی توی بین الحرمینش
آمین

هاتف دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:11 ب.ظ

سلام
خدا قسمت کنه حضور در بین الحرمین رو جایی که احساس حقارت میکنی وقتی که از دو طرف احاطه شدی توسط دو مرد بزرگ...
سفری در دنیا مثل کربلا وجود نداره...

سلام مهربان برادرم!
یعنی بهترین آرزوی دنیا بود برام ... مرسی
قسمت شما بشه ایشالله
هر چند حس میکنم با این اوصاف رفته باشین... نیست؟؟؟
ـــــــــفری در دنیا مث کربُ و البلا نیست که نیست...

مهدی دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:30 ب.ظ

سلام موفق باشی و طاعات قبول

سلام
ممنونم

november دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:17 ب.ظ http://november.persianblog.ir

من نیز به رسم عاشقی ام صدایش میزنم ... با تمام نامهایی که گفتی
نامهای زیبایی که با آوردنش دلم جوانه میزند
جانم تازه می شود
و همیشه مدیون و شرمنده اش هستم ...

مریم عزیز خداکند که همین روزها خداوندگارمان برما بزرگمهری بیحدش را افزون کند و نفس کشیدن در حرم مولایمان را روزیمان کند که انگار تو نیز چون من بیقرار نفسهای کربلایی هستی

سلام نوامبر عزیزم
اجازه بده دربرابر کامنت قشنگت سکوت اختیار کنم
زیبا می نویسی تو...

بدجور دلم کربلا میخواد... دعا کن لایق زیارتش بشمـ

هاتف دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:36 ب.ظ

خدا توفیق کرده و آقامون امام حسین اجازه دادن یه بار تا حالا خدمتشون رسیدم یکباری که فقط شوک و بهت و حیرت سوغاتش بود وبس و کاش میشد با حضوری دوباره از شوک خارج شد...

میگه وقتی کسی میره کربلا دلی براش نمی مونه که دل بکَنه و برگرده
حالا فکر کن بی بی زینب چ حالی داشته وقتی داشته اسیروار از کربلا میرفته
امان از دل زینب

خوش به سعادتتون داداش
ایشالله بازم قسمتتون بشهـ

حانیه سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:45 ق.ظ

شاید بتونی معنای دوراهی تو بین الحرمین بفهمی.اونجا که یکی به سمت حرم حسین میخواندت..پای جسمت به سمت حرم آقا ابولفضل...
ایشالا قسمتت بشه مریمم:)

سلام حانی جانم
توام رفتی؟...
ایشالله قسمتِ تمومـ آرزومندا بشه

مسیح سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:02 ق.ظ http://m-a-s-i-h.blogsky.com/

فقط سکوت . . .
راستی چقد خوش سلیقه لینکاتو چیدی

سلام
ممنونم از تعریفتون
توی قسمتِ پیوندهای مدیریت وبلاگتون می تونین هر طور دوست دارین لینکاتونو بچینین:)

طهورا سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:36 ق.ظ

من امیدوارم بزودی پست جدیدی ازتون بخونم ....به این عنوان:
دارم میرم حرم ...ایوان...علقمه...

اسماالله ...همیشه خوندنیه ...خیلی خوب نوشتی ...دلم برای اون هوا تنگ شد.
سلام مریم عزیز عمه

من لال شده امـ
از این کامنت... از این حضور... از این همه مهربانی
یعنی عمه مرا لایق دانسته اند و به سرایم پای نهاده اند؟؟؟
نفس عمیق:)
سلام عمه

لیلیا سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:25 ب.ظ

آری من به وسعت تمام مهربانی ات خطاکارم


نام های زیبای خدا...

تک تکشان را میگذارم روی زخمـ های دلمـ

چه قد قشنگ!!



فوق العاده بود مریم جوووون..

اینهمه که تعریف کردی دلم آب شد میگم هی بنویسمـ...
خوشحالم خوشت اومد

لیلیا چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:38 ب.ظ

آره بنویس..

خیلی دوستت دارم....

سلاااااااااااااااام. خوبی مریم جوون.؟

چشم عزیزدلم
می نویسم
منم دوستت دارم
خوبم الحمدلله... تو خوبی؟؟؟

لیلیا پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:51 ب.ظ

منم خوبم.. شکر..ممنونم

ای جانم
خدا رو شُکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد