خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا
خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا

خدایـــــــــا دلم را میخری؟!

[تصویر:  sig2CR_535.jpg]

دلـــم را سپردم به بنگاه دنیا

و هی آگهی دادم اینجا و آنجا

و هر روز

برای دلـــم

مشتری آمد و رفت

و هی این و آن

سرسری آمد و رفت

ولی هیچ کس واقعا

اتاق دلـــم را تماشا نکرد

دلـــم قفل بود

کسی قفل قلب مرا وا نکرد

یکی گفت:

چرا این اتاق

پر از دود و آه است

یکی گفت:

چه دیوارهایش سیاه است

یکی گفت:

چرا نور اینجا کم است

و آن دیگری گفت:

و انگار هر آجرش

فقط از غم و غصه و ماتم است

و رفتند و بعدش

دلــم ماند بی مشتری

ومن تازه آن وقت گفتم:

خدایا تو قلب مرا می خری؟

و فردای آن روز

خدا آمد و توی قلبم نشست

و در را به روی همه

پشت خود بست

و من روی آن در نوشتم:

ببخشید، دیگر

برای شما جا نداریم

از این پس به جز او

کسی را نداریم...

پی نوشت خدا: پروردگارا! تو تکراری ترین حضور روزگار منی!... و من عجیب به آغوش تو از آن سوی فاصله ها خو گرفته ام

نظرات 21 + ارسال نظر
محیا دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:38 ق.ظ http://dordoonehman.niniweblog.com

سلام دینا کوچولوی من تو یک مسابقه شرکت کرده میشه لطف کنید و بهش رای بدید.کد 453 را به 20008080200 پیامک کنید.اگه میشه بازم براش رای جمع کنید.ممنون از لطفتون.

حانیه دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:58 ب.ظ http://parimah71.blogfa.com

کیف کردم با این پستت مریم جانم!

خدا همراه اول و آخره! کاش اینو قبل از اینکه دیر بشه بفهمیم!

فقط خداست که وقتی ما دلمون گرفته! کسی نداریم براش حرف بزنیم! غصه های ما رو گوش میده!

خوشحالم حانیه جانم که خوشت اومد
میدونی دختری؟! همیشه به خدا میگم خداجونم اگه به غیر از تو کسی دیگه هست که بهش پناه ببریم خودت آدرسش رو بده که اینقدر دم به دیقه مزاحم تو نشیم:)
بعد لبخند خدا رو حس میکنم و می بینم که داره بهم میگه اگه ایمان داشته باشی فقط و فقط منم که میتونم کمکت کنمو همیشه همراهت باشم

لیلیا دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:17 ب.ظ

خدا آمد و توی قلبم نشست

و در را به روی همه پشت خود بست..




کاش عشق اول و آخرمون خودش باشه...

سلام عزیزدلم
در را بروی همه پشت خود بست
منم بیشتر عاشق این بیتش شدم لیلیایی

ایکـــــــــــاش

هاتف دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:32 ب.ظ

چه شعر ساده و پرمفهومی....
همینکه اسم خدا توی این شعر و وبلاگ هست دیگه غصه ای نیست...

بله در عین سادگی زیبا و پُر مفهوم بود
همینکه اسم خدا توی دلامون هست دیگه غصه چرا؟
درست نمیگم؟

میثم دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:18 ب.ظ http://blueroom.blogsky.com

سلام
ممنونم که بهم سر زدی
شعر قشنگی بود

سلام
خواهش میکنم
خوش آمدین

مهدی دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:48 ب.ظ http://abr-e-khakestary.blogsky.com/

سلام مریم خانم.حالتون خوبه؟این اهنگ که زمینه بلاگتونه محشره...قالب جدیدتون هم مبارک.یادمه دفعه قبل هم مبهوت همین اهنگ شده بودم...سفر رفتین بسلامتی؟خوش بگذره...دلم برا سفر تنگشده...راستش همین چنددقیقه قبل که تنها لب ایوون نشسته بودم داشتم به سفر فکر میکردم...اخرشم بخودم گفتم لعنت به این دل...تصمیمی گرفتم که خیی بزرگه{هرچندسنگ بزرگ برداشتن علامته نزدنه...!}تصمیم گرفتم اگه بشه تلاش کنم که دیگه دلمو بحساب نیارم...عادی باشم...

سلام آقا مهدی
بله خوبم خدا رو شکر
ممنونم برای تعریف قالب و آهنگ
بعله و برگشتم
سفر رو خوب اومدین
بذارین بعد از ماه مبارک یه سفر حتی شده یه جای نزدیک یا یه دل سیر زیارت برین
دلتون رو اگه به حساب نیارین که زندگیتون بهم میریزه
مگه میشه دل رو به حساب نیاورد؟
دل رو با خودتون یک دله کنین و تصمیم درست و بزگ بگیرینپمن مدونم اونقدر قوی و بااراده هستین که محکم پای تصمیمتون بمونین
منتظر خبرای خوبی از شما میمونم
موفق باشین

فاطمه سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:00 ق.ظ http://deleman91.blogsky.com

خدایا تو نیز امشب دلم را میخری؟
دلی که دیوارش خراب گشته است
دلی که نورش سالهاست رو به خاموشی رفته است
دلی که مدتهاست زمینی شده
ولی امشب برای آسمانی شدن دلنتگ گشته است
خدایا تو نیز امشب دلم را میخری؟؟

سلام عزیزم
مطلبتون آنقدر زیبا بود که قلم مرا به نوشتن واداشت
ممنون . روزه و نمازتون مقبول درگاه حق

عجب شعری!
دستتون درد نکنه بانو
خوشحالم که هستین و نوشتنتونم دوست دارم
نماز روزه های شما هم قبول

سارا سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:35 ق.ظ http://sm19.blogfa.com

و خدا بهترین مهمانه قلبمون میتونه باشه :)
التماس دعا عزیزم

بهترین و کاش... تنهاترین میزبان
سلام سارای عزیزم
التماس دعا و محتاجیم به دعا خانومی

مهدی catharsis سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:00 ب.ظ http://catharsis.blogsky.com

ببخشید من به خاطر اینکه شخص دیگری هم برای شما کامنت میگذاره که هم اسم من هست کاتارسیس رو اضافه کردم .
شعر قشنگی بود . ممنون

خواهش میکنم
اما اگه دقت کرده باشین ایشون آدرس وبلاگشون با شما متفاوته
البته هر طور راحتین
ممنونم از لطفتون

مشتاق سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:36 ب.ظ

سلام
وقتی نوشته هایی اینچنین را می بینم ...این اطمینان را پیدا میکنم..که خودش دلها را میخرد..
و جه زیباست وقتی او خریدار دل است!
کاش قدر این خریدار را بدانیم..
و سراغ مشتری های دیگر نرویم..
خیلی زیبا تصویر کرده بودید..
میدانم که اگر دل خدایی شود..دیگر هیچ زرق و برقی او را نمیبرد..
دیگر هیچ غصه ای او را زمینگیر نمیکند..
وای..وای... عشق خدا ..چه میکند
دیوانه کنی هر دو جهانش بخشی!
دیوانه تو هر دو جهان را چه کند!!؟؟
خدایا میشود...مارا دیوانه خویش سازی؟

سلام مهربان استادم
دل شما خداییه میدونم
میدونم که تنها مشتری دلتون خداس و بس
میدونم که چقدر به وجودش ایمان دارین
میدونم هیچ غصه ای با وجود خدا دلتون رو نمی لرزونه
خوش به حا شما... خوش به حال دلتون
عشق خدا غوغا در دل به پا میکند
دعامون کنین

فاط،ـمه سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:36 ب.ظ http://3ptl.blogfa.com

عکــــسو

خدایا میشه این پی نوشته مریمو از طرف منم بخونی؟؟؟

خودم از این عکس خیلی خوشم اومد فاطمه
یعنی میشه؟
چرا نشه؟
خوبی خانم گلم؟

علیرضا سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:18 ب.ظ http://www.ghasedak68.blogfa.com

فوق العاده زیاد دوست داشتم این پستو......تاکید میکنم فوق العاده زیاد....

فوق العاده خوشحالم علیرضا که خوشت اومده... تاکید می کنم فوق العاده زیاد... :)

مهدی سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:09 ب.ظ http://abr-e-khakestary.blogsky.com/

از خداهم دیگر توقعی ندارم
خو میگیرم با سکوت
با خالی...
چه بی هیاهو بیکران قلبم خالیست...
-----------------------------------------------------------------------------
نمیدونم چرا یه چیزی{خیلی جدی وبا دلیل وبرهان،چه عقلی وچه مذهبی}با عث میشد که مطالبی بگم دزمورد خداواین حال....اما دیدم حرف بیفایدست...اخرش تسلیم اون متن بالا شدم که تو وبلاگ یکی دیده بودم...شاید نویسنده اونو همینجوری تو بلاگش گذاشته بود اما من واقعا میفهمم که چی میگه...گاهی اوقات فهمیدن هم بد بلاییه...

مطمئنم که این پست رو توی یه وبلاگ شیطانی خووندین
ناامیدی و بی توقعی از خدا کفر محضه
مگه میشه از خدا با اون قدرتش و عظمتش دیگه هیچ توقعی نداشت
بلاتشبیه خودتون رو بذارین جای خدا
فکر کنین توی خانواده تون خیلی کارا ازتون ساخته اس
اما هیچکی ازتون کمک نمیخواد و به قول خودتون هیچ توقعی ازتون ندارن
چ حالی میشین؟ ناراحت نمیشین
این حرف یعنی اینکه استغفرالله خدا هیچ کاری از دستش برنمیاد
خو گرفتن با سکوت یعنی خو گرفتن با شیطان
اونوخته که خودتون باید تاوان عواقبش رو بدین

حسین چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:41 ق.ظ http://mhpedu.blogsky.com

سلام. رمضان ماهی باید باشد که مادیت جای خودرابه معنویت بدهد و یک تیمارکاملی بشود. لذا سختی و رنج از مختصه های آن باید باشد. تعارف نداریم سختی و مرارت روزه 16 ساعتی در هوای داغ را نمیتوان پنهان کرد اما این برای پیرایش روانی لازم و ضروری است. سالی یک حمام روحی باید رفت و گرنه بالکل آدم وحشی میشود!

سلام و خوش آمدین
لازم به ذکره که بگم در بعضی نقاط کشور حتی به 17 و یا 18 ساعت هم میرسه این روزه داری در هوای گرم

طهورا چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:50 ب.ظ

سلام مریمی .اومدم که باز بگم دوستتون دارم

به شرجی ترین سایه می بارمت

ببین با کدام آیه می آرمت

غزل مهربانتر شده مهربان

به جان خودت دوست میدارمت

لیلیا چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:07 ب.ظ

یه سوال مریم عزیز..!

میگما ، شوما چرا نمیای پیش ما.. ؟!

نمیگی ما دلمون تنگ میشه برات. نگران میشویم.

تازشم دیشب جمکران جات سبز بود.. مریم جووون..

هر جا هستی امیدوارم شاد باشی و سلامت..

اومدم لیلیا جانم
اومدم

علی(معلم عشق) پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:17 ق.ظ http://ashiane313.blogfa.com

سلام خواهری
وقت بخیر
نماط و روزه قبول حق

بارالها !...

خدایا ! دوری خانه ، پدر ، مادر ،برادر و خواهر را

خدایا ! بی خوابی های فراوارن را

خدایا ! دنیا و خواری هایش و همه چیز خوب و بدش را تحمل میکنم ولی دوری تو را یک لحظه تحمل نخواهم کرد.

خدایا ! تو را سپاس میگزارم که این بار سعادت را نصیبم کردی تا در راه خودت و اهل بیتت و شهدای خالصت حضور داشته باشم و آرزو دارم خالصانه از من بپذیری .

خدایا ! چشم طمع به بهشت تو نیز ندارم ، زیرا عبادت هایم را برای این به درگاهت میکنم که تو را لایق عبادت می دانم ، و تو را عادل میدانم و می دانم که تنها بودن در جوار تو سعادت حضور در قیامت توست که انسان را سعادتمند میکند .

خدایا ! چشم طمع به بهشت تو نیز ندارم ، زیرا عبادت هایم را برای این به درگاهت میکنم که تو را لایق عبادت می دانم ، و تو را عادل میدانم و می دانم که تنها بودن در جوار تو سعادت حضور در قیامت توست که انسان را سعادتمند میکند .~~> حرف دلِ من
ممنونم ازتون

نگین پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:08 ب.ظ

اون زولبیا بامیه کجا رفت پس؟

آی شکمو!!!
میذارمش نگینی
اما برا ولادت آقا امام حسن
اوکی؟

رها دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:21 ب.ظ http://jamundeh.blogfa.com

سلام ممنونم خواهری که سر زدی و این باعث افتخاره
وبلاگ خوبی داری. من با افتخار لینکت کردم امیدوارم شما هم لینک کنین
یا حق
فقط بازدید وبلاگ خیلی کم شده تنهام نذارین
(جامانده از پرستوها )

عاشق وبلاگ قشنگتم
حتماً تند تند میام سر میزنم
اونقدری که خودت بیرونم کنی:*

مهدی دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:20 ب.ظ http://abr-e-khakestary.blogsky.com/

الله اکبر...موی تنم سیخ شد از جوابتون به کامنتم...راستش ته دل من غم بسیار بزرگیه...مراد منهم با توجه به اون مشکلاتی که سرراهشه بعید بنظر میرسه براورده شدنش...ولی منهم خسته ام ودیگه بریدم بسکه صدا زدم خدارو...مریم خانم از ته دل التماس میکنم که شب قدر واقعا واقعا واقعا برام دعا کنین...میگن دعای دیگران اثر بخش تره تا دعای خود ادم به خودش...من واقعا فقط وفقط میدونم که حل مشکل من معجزست واز خدابر میاد اما ناامیدم از....جوابتون بسیار عمیق بوده...هیچ جوابی ندارمکه بدم...دقیقا 26 روزه دیگه میشه 1سال از روزی که اخرین بار نماز خوندم...هنوز خدارو نزدیکم میبینم اما حس میکنم که بهم توجهی نداره...نمیدونم...نمیدونم...بخدا بخودش قسم که بریدم دیگه...هم عقل وهم تمومه وجودم خسته شده از دعاهای بیحاصل...ازطرفی بیجوابی هم داره منو به راه نابودی سوق میده وهمین باعث شده که فکر کنم اگه دیگه چیزی از خدا نخوام حداقل دیگه امیده بیحاصل ندارم...اخه خودتو بزار جای فقیری که هرروز ازروی درد بره در خونه پادشاه اما جوابی نگیره بعداز چندین سال...درکم میکنین؟نه...میدونم که نمیشه تصورش رو هم بکنین...

سلام
خُب خوشحالم که تونسته تاثیر بذاره حرفام
ببینین این تنها شما نیستین که مشکل دارین... من و هزاران هزار بنده های دیگر خدا مشکلاتی دارن که اگه بشنویم، مشکلات خودمون رو فراموش میکنیم پس نباید از یاد ببریم که خدا، خدای بنده های دیگه ای هم هست که صلاح میدونه حاجاتشون رو برآورده نکنه و این وسط فقط بنده های مخلص خدا هستن که در برابر این مصلحت سر تسلیم فرود میارن... باید عاشق باشین... یه عاشق واقعی یه بندۀ خاص و مخلص... نگین نمیشه، نمیتونم، از من برنمیاد، اینا حرفای شیطانه؛ خدا داره امتحانتون میکنه تا عیار عشقتون رو بسنجه؛ شما با ترک نماز یه عالمه از نمره تون رو آوردین پایین؛ اما دیر نشده، همین حالا که این کامنت رو می خوونین برین وضو بگیرین و رو به خدا دو رکعت نه نماز توبه بلکه نماز عشق بخوونین و بعدش بشینین با خدا راز و نیاز کنین
چ بسا این دور بودن و قهر با خدا و ترک نماز باعث شده که دعاهاتون سنگین بشه و بالا نره...
درست نمیگم؟

مهدی دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:27 ب.ظ http://abr-e-khakestary.blogsky.com/

مریم خانم راستش هنوز تو عمق جوابتونم...بدجوری هنگ کردم...خداروشکر که شما رو دیدم تا این نکته رو بهم بیاد بیارین...الان پراز تضادم...دوستدارم بازهم دعا کنم اما اگه باز جوابی نده میدونم که استغفرالله کفر میگم...بخدا خودمم میگم شاید به صلاحم نباشه...ولی الانی هم که دعام براورده نیست بازم راه خوبی جلوم نیست...حیرونم...فقط یه معجزه میتونه کمکم کنه...عاجزانه التماس میکنم که موقع نمازاتون بای منم دعا کنین...عقلم وتموم وجودم شهادت میده به بزرگیه الله...اما خسته ام از دعاهایی که جوبی نگرفت...

اونچه که باید بگم رو در جواب کامنت قبلتون گفتم
اما اینجا توصیه می کنم برین مناجات حضرت امیر و دعای کمیل رو یه دور کامل با معنی بخوونین
دعای کمیل معمولاً مال شبای جمعه اس
اما مناجات حضرت امیر رو هر وقت دوست داشتین می تونین بخوونین
حس میکنم جواب خیلی از سئوالاتتون توی اون دعاهاس:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد