خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا
خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا

چهلمین روز نبودنت!!!


باورم نمیشود هنوز که تو نباشی... چه برسد به اینکه چهل روز هم گذشته باشد

باورم نمیشود که وقتی به سرای پُرمهرت می آمدم پاسخم میدادی به مهربانی

و اکنون نیستی که من بخواهم با تو از دلِ غزلهایت سخنی بنویسم

و هیچگاه بعد از رفتنت دلم تاب نیاورد بیایم به سرایت

هیچگاه دلم تاب نیاورد بیام و مهربانی ات را صدا کنم و جوابی نشنوم

چهل روز از رفتنت گذشته پدر مهربان غزلهای خراسانی

یادت گرامی  روحت قرین رحمت الهی


پی نوشت دل:ق عشق را غلیظ ترجمه کرد قهرمان !

نظرات 12 + ارسال نظر
عشق طوسی یک همراه پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:52 ق.ظ http://eshqetoosie1hamrah.blogfa.com

یادش گرامی و روحش شاد و خاطرش سبز

سلام عطیه جان
خوش اومدی خانوم

علیرضا پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:19 ب.ظ http://www.ghasedak68.blogfa.com

خدا رحمتشون کنه

خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه

دانیال پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:27 ب.ظ http://Danyal.ir

ق عشق را غلیظ ترجمه کرد قهرمان !

بابت محتوای زیبای پست قدردانی و تشکر میکنم
انشالله که چشمانت سرشار از اشک ولی نه اشک حسرت
که شوق باشد و عشق !

سلام داداش
چه عجب از اینورا!
ممنونم از حضورت و دعای قشنگت
کامنت قشنگت رو با اشک عشق و شوق خووندم و میذارم بوی پی نوشت پستم

ژولیت پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:43 ب.ظ http://migrenism.blogsky.com

روحشان قرین رحمت انشاا...

سلام ژولیت عزیز
ممنونم خانومی

طهورا پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:10 ب.ظ

اشک هایت را چه زیبا نوشتی...من چند قطره آن را این جا گذاشتم ...
سلام مریم جان

سلام عمه
همراه لحظه به لحظۀ این پُستم بودین
ازتون ممنونم

لیلیا پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:10 ب.ظ

روحش شاد...
یادش گرامی...




هعی خدا...

خداوند رفتگان شما رو نیز رحمت کنه

نگین پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:25 ب.ظ

روحشون شاد

نگین؟
پست قبلم رو خووندی؟
دعا کن برامون تو شاید بهتر درک کنی داریم چی میکشیم:((

جوجه اردک زشت پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:28 ب.ظ

مرگ بعضی ها رانمی شود باهیچ دستمالی از چشم پاک کرد مثل استاد...هرچند مرگ شاعر مرگ روشناییست

شاعرها هرگز نمیمیرند
یادشان در دلها زنده اس
اگر چشمان سرمان آرام گیرد با چشمان دل چ کنیم
سلام مهربان امپراطور بهاران

هاتف پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:24 ب.ظ

سلام
تسلیت عرض میکنم الحق جای خالی قهرمان های ما رو کسی نمیتونه پر کنه...

سلام
وقتی هم برن تازه متوجه میشیم که قهرمان واقعی بودن
ممنونم

Sina پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:53 ب.ظ http://1aramesh.mihanblog.com

آخی... خدای من چه زود سپری شد... چهل روز...

روحش شاد و یادش همیشه در قلب ها ماندگار...

سلام سینای عزیز
ممنونم از حضورت
یادش همیشه در قلبها ماندگار

مهدی جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:25 ب.ظ http://abr-e-khakestary.blogsky.com/

سلام مریم خانم.ممنونم که بهم همچنان سر میزنین...قالب جدید وبلاگتون واقعا زیباست....افرین...راستشو بخواهین همیشه ته دلم میگفتم که نویسنده این متون با همه نازک دل بودن ولی انگار کمی خشنه...!نوشته ها ومتون ظریفه اما لطیف نیست...{نه اینکه بد باشه یا توهین کنما...}اما حالا با این قالب متوجه میشم که اون لطافتی که به چشم نمیومد بخاطر ظاهر بلاگ بود والام دقیقا بچشم میاد با همون نگاه اول....

سلام آقا مهدی
هیچ وقت تاکید می کنم هیچ وقت از روی ظاهر آدما قضاوت نکنین
باید دید توی دلشون چی میگذره
سنی کمی هم ندارین بگم بی تجربه هستین
آدما در مراحل مختلف زندگی پوست می اندازند و بزرگ میشوند و تجربه کسب میکنن... شاید شما وقتی به وبلاگ من پا گذاشتین که من روزهای پراسترس و غمگینی رو میگذروندم که باعث شده اینجوری فکر کنین... من ناراحت نشدم چ بسا خوشحالم که اینگونه بی غل و غش از دلتان سخن میگیویید اما یادتان باشد ظاهر آدمها شخصیت آنها نیست... هرچند گوشه ای از شخصیتشان را نشان میدهد
باز هم سپاس

مهدی شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:25 ق.ظ http://catharsis.blogsky.com/

خدا رحمت کنه این بزرگوار رو و طول عمر به شما و خانواده تون بده .
حال عمو چطوره ؟

خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنهـ
چی بگم؟ شُکر!
دکترا گفتن اگه ضربان قلبش منظم نشه باید اعزام بشه تهران:(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد