خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا
خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا

صبح شد با جگر سوخته بیدار شدیم!


شاگرد: استاد، چکار کنم که خواب امام زمان رو ببینم؟

پیر مغان : شب یک غذای شور بخور.آب نخور و بخواب.

شاگرد دستور پیر رو اجرا کرد و برگشت.

شاگرد: استاد دائم خواب آب میدیدم! خواب دیدم بر لب چاهی دارم آب مینوشم.کنار لوله آبی در حال خوردن آب هستم! در ساحل رودخانه ای مشغول...گفت اینا رو خواب دیدم!

پیر مغان فرمود: تشنه آب بودی خواب آب دیدی؛ تشنه امام زمان بشو تا خواب امام زمان ببینی!


دست ما نیست به چشم تو گرفتار شدیم

همه اش کار خودت بود خریدار شدیم

خواب دیدیم که تو آمده ای اما حیف
صبح شد با جگر سوخته بیدار شدیم

ذره ای شانه ما بار غمت را نکشید
گرچه یک عمر به روی دل تو بار شدیم

حیف از عمر گرانمایه که خرج تو نشد
شرمسار تو از این جمعه بسیار شدیم

واقعا جای سوال است که از بهر ظهور
ما چه کردیم که اینگونه طلبکار شدیم

لحظه لحظه به خدا جای شهیدان خالی است
حیف جامانده از آن غافله یار شدیم

آرزو هست ببینیم به این زودیها
زائر نیمه شب صحن علمدار شدیم


پی نوشت فیس: الان وبلاگ من جز وبلاگهای برتر در اومده من باید خیلی ذوق کنم؟ اینجوری~~~>

یا به قول مامانم مث یه دختر خانوم اصیل و خانواده دار و با شخصیت بشینم سر جام و زیاد حرف نزنم؟ اینجوری~~>

یا اینکه خودمو بگیرم و با هیچکی حرف نزم و منتظر باشم ملت بهم تبریک بگن؟ اینجوری~~>

یا اینکه شیطونی کنم و همه رو خبردار کنم؟ اینجوری~~>

یا در باورم نگُنجه و نفهمم آخه چجوری وبلاگ من جزء وبلاگای برتر شده؟ نکنه دوربین مخفیه!!! اینجوری~~>

خودمم نمیدونم الان باید چه حسی داشته باشم! اینم مدرکش~~> وبلاگ برتر من!

نظرات 15 + ارسال نظر
مریم جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:25 ب.ظ http://www.najvaye-tanhai.blogsky.com

ای آخرین توسلِ سبزِ دعای ما؛

آیا نمی رسد به حضورت دعای ما؟

شنبه، دوباره شنبه ...، دوباره سه نقطه چین؛

بی تو، چه زود می گذرد هفته های ما ...

معرفی وبلاگهای برتر شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:21 ق.ظ http://topblogs.blogfa.com/post-140.aspx

سلام تبریک میگم
شما به عنوان وبلاگ برتر معرفی شدید
می توانید برای مدرک آدرس معرفی نامه خودتان را در وبلاگتان با عنوان"وبلاگ برتر" لینک کنید و آن را اعلام کنید.
تشکر از زحمات شما در زمینه وبلاگ نویسی

ممنونم از لطفتون

علیرضا شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:04 ق.ظ http://www.ghasedak68.blogfa.com

سلاملیکم:)

لیلیا شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:28 ق.ظ



خیلی زیبااااااااااااااااااااااااااااا بود..

قربون شما

کیانا شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:41 ب.ظ http://p4nt4lo0n.blogsky.com

مووووووووووووووبارکههههههههههه برتر خانوم

به نظرت سرکاری نیس کیانا؟
هنوزم در باورم نمیگُنجه:))))))))))

ریحانه شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:12 ب.ظ

به به مبارکه مریمی

شیرینیش فراموش نشه

سلام ریحونی جونم
خوبی خانم؟
از اینورا
ممنونم عزیزدل

هاتف شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:03 ب.ظ

سلام
به به بسیار عالی مبارک باشه...در ایام فرخنده شعبان این بهترین شدن هم مبارکتون باشه...
به امید فرج و ظهور مولای همه ی ما...

سلام جناب هاتف عزیز
عید شما هم مبارک
سپاس برای تبریک
اللهم عجل لولیک الفرج

امیرحسین... شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:46 ب.ظ

تبریکات ویژه

مبارک صاحبش:)))))))))

لیلیا یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:53 ق.ظ

تبریک...

فقط و فقط خدا برایم کافیست...

عید تو هم مبارک:دی
خدا رو عشقه عزیزم

جوجه اردک زشت یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:55 ب.ظ

اگر خدا کافی باشد همین می شود

سلام
وتبریک

من از روی مهربانی تان تقلب میکنم و می نوسیم
انگار بعد از چهار سال جیغ بنفشمان را شنیدند
سلامٌ علیکم مهربان برادر
تبریک

لیلیا یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:06 ب.ظ

تبریک برای انتخاب شدنت به عنوان وبلاگ برتر بود. مریم جان..

من فک کردم برای ریاست جمبوری جناب روحانی بود

م . ح . م . د یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:25 ب.ظ

وبلاگ منم از دیدگاه خودم برتره !

خودشیفته فراهانی

shayan یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:25 ب.ظ http://adamsism.ir

besiar ham ghashang bud :)
mobarakam bashe :D

به به عاقا شایان
خوبی؟
چ خبرا؟
سالی یه بار هم سر میزنی خوبه ها!!!

شایان دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:09 ب.ظ http://adamsism.ir

من واقعا شرمندم :دی
یه چند ماهی هست درگیرم :دی
اینترنت درست حسابی هم ندارم :دی
جبران میکنم :دی

مبارکه ایشالله
درگیری چن ماهه پسرا رو باید بهشون تبریک گفت
فکر کنم یه نفر جدید و رسمی وارد زندگیشون شده
اینترنت بهانه اس داداشِ من
جبران کن منتظرم :دی

shayan دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:06 ب.ظ http://adamsism.ir

chash chash :D

bi bala bi bala :D

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد