خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا
خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا

شکستند هر دو باهم

باورم نمیشود... باورم نمیشود... باورم نمیشود!!!

من و فراموشی روز ولادتتان آقا؟؟؟

من و سر به هواییِ این روزهای پرمشغله آقا

شما و دست با کرامتتان

دستان پر ز تمنای دلم و دامن پر ز مهر شما آقا

در باورم نمیگنجد این کنیزکتان فراموش کرده باشد که امشب شب ولادتتان باشد

همین دوساعت مانده به اذان مغرب کسی یادم بندازد و منـــ...

من باشم و غروب روز ولادتِ پارسال که روزها را پیچیدم لای لحاف سفید دلم تا باز به این روز برسم

باورم نمیشود که تو مهربان ارباب دل... دستان دلم را بگیری و برسانی بر در خانه ات

دستان دل حقیری چون من که راه را بیراه رفته بود... که دل داشت از دیار مِهر شما بیرون میرفت

اما باز شما بودید و آقاییتان...

میخواستم کجا بروم؟؟؟... مرا چه به سیاست؟؟؟ مرا چه به تبلیغات؟؟؟ 

این روزهای کشدار لعنتی... این روزهای آخر... آقا ببخش مرا در میان روزمرگی ها گم کرده بودم شما را؟؟؟

آقا باورم نمیشود که نفهمیدم کی رجب به پایان رسیده کی هنگامه عید شعبان رسیده؟؟؟

آهـ از این سهل انگاری... آهــ...

کجا میخواستم بروم؟؟؟ سر از میخانۀ حسین درآوردم...

رو به سوی ناکجاآباد بود به گمانم... گم کرده بودم راه را و می اندیشیدم بهترین راه را دارم میروم...

داشتم میرفتم به آنجایی که نباید... دلم را در مقابل خانۀ ارباب جا گذاشته بودم... با خودم گفتم میروم دلم را برمیدارم و ...

رسیدم به کوی یار... مداح میخواند:

دلم هواتو کرده. منو ببر به کربلا . حسین 

یاد چشاتو کرده منو بخر تروخدا . حسین 

اگه تورو نبینم دق میکنم . من میمیرم. 

وقتی دارم میمیرم سراغتو هی میگیرم...

پاهایم لرزید... دلم شکست... بغض گلوگیرم شد... چادر به چهره کشیدم... هق هق گریه ام میان صدای هلهله و دست حاضرین گم شد...

آقا اسیر روضه هاتم... آقا همیشه غلام سیاتم

چشمانم به نم نشست... و شکستند... هر دو باهم

دلم و بغض گلویم


پی نوشت سقا: دستانِ تو ستون جهانند آقا... نگذار بر سرمان آوار شود جهانی که به گوشۀ چشمان اربابمان می چرخد... میلادِ تو برکت هستی است یا حضرت سقا... بیا و حاجات دل کویری ام را از مشک آب پرُکرمت سیراب گردان یا باب الحوائج

نظرات 13 + ارسال نظر
دانیال سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:43 ب.ظ http://jayepa.ir/

اعیاد شعبانیه بسیار مبارک باد بر شما.

ممنونم دانیال عزیز

طهورا چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:07 ق.ظ

چه ماهِ ماهی ست ٬این ماه شعبان مبارک.

چه می کنه این ماهِ قشنگ توی آسمون دلا
سلام عزیزترینم
عیدتون مبارک

پیمان اسحاقی چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:13 ق.ظ http://ruzayeman.blogsky.com

عیدت مبارک

ینس چی خواهرا عاشقن برادرا فارغ؟

عید توام مبارک داداش کوچیکه
یعنی خواهرا همیشه نگران داداشاشون هستن اما داداشا خبر ندارن
بی معرفتن
فقط به فکر خودشونن

مشتاق چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:13 ق.ظ

سلام
سرعت شما در گذاشتن پستها..و ..من در حضور..مانع از این شد که تولد دوباره شعار زیبای وبلاگتان ...که البته اینبار با تاکید و صراخت و نیز انحصار همراه است تبریک بگویم..چ خوبست که ادمی ایمانش را ...تازه سازد..بقول شیخ محمود شبستری
بباطن قلب تو چون هست کافر مشو راضی بدین اسلام ظاهر
زنو هرلحظه ایمان تازه گردان مسلمان شو مسلمان شو مسلمان
........................
اعیاد شعبانیه برشما مبارک

سلام مهربانم!!!
دیروز در سرا و حریم یار به یادتان بودم
ممنونم از اینکه همیشه هستین
همیشه راهنمایین
همیشه نکته ها ناب آرامبخش در دلتان دارین
ممنونم استادم

مامان نی نی چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:00 ق.ظ

شعبان شد و پیک عشق از راه آمد

عطر نفس بقیه الله آمد

با جلوه سجاد و ابوالفضل و حسین

یک ماه و سه خورشید در این ماه آمد

سلام...حلول ماه شعبان مبارک

قربون مهربونیت
من هنوز منتظرم زنگ بزنی بیام خونه تون ها

علیرضا چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:55 ق.ظ http://www.ghasedak68.blogfa.com

انشالله قسمتت بشه بری کربلا.....
التماس دعا...
اعیاد شعبانیه هم مبارک

سلام علیرضای عزیز
ممنونم از دعا قشنگت داداش
بر شما هم مبارک

لیلیا چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:52 ق.ظ

سلاااااااااام مریم جون..

خیلی قشنگ نوشتی خانومی.

---------------
دیشب جمکران مداح داستان فتروس ملک رو گفت و

برا همه یاداوری کرد.....

منم میخوام آزاد شده ی حسین ( ع) باشم...

سلام لیلیا جانم
از دل برآید آنچه بر دل نشیند
خوش به حالت که دیشب جمکران بودی عزیز
منو هم دعا کردی؟؟؟
آزاد شدۀ حسین هستی ... یار حسین باش... رهرو زینبش

لیلیا چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:07 ب.ظ

بله ، مگه میشه به یاد مریم عزیز نباشم؟؟؟!!!!

به یادت بودم و به نیتت نماز آقا رو هم خوندم.

انشالله که خود ارباب ، ما رو ببخشه ...و ازمون راضی بشه.

التماس دعا.

مرسی عزیزدلم که به یادم بودی
ای جانم.... قبول باشه
بخشیده لیلیا... آقا خیلی بخشنده اس و بخشیده این بنده خاطی درگاه خدا رو
محتاجیم به دعا

علی(معلم عشق) چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:44 ب.ظ http://ashiane313.blogfa.com

سلام خواهری
وقت بخیر
خوبی؟

شعبان شد و پیک عشق از راه آمد

عطر نفس بقیه الله آمد

با جلوه سجاد و ابوالفضل و حسین

یک ماه و سه خورشید در این ماه آمد

سلام برادرم
اعیاد شعبانیه بر شما هم مبارک

پیمان اسحاقی چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:04 ب.ظ

نخیر اگه اینطوری بود کلمه ای به اسم ناموس بووجود نمیومد
داداشا به زبون نمیارن

از بس که مغرورن

امیرحسین... پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:04 ق.ظ http://afrand2.blogsky.com

اعیاد شعبانیه ات مبارررک

بزن اون دست قشنگه رو به افتخار حضور امیر حسین
سلااااااااام اصفهونی

لیلیا پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:35 ب.ظ

سلام مریم...

سلام گل مهربونم

محمد مهدی پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:36 ب.ظ http://mmbazari.blogfa.com

سلام

ایام مبارک

التماس دعا ...

به به جناب بازاری کامنت تایید نکن!!!
خوبین قربان؟
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد