خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا
خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا

برای سهبای دل بخاطر انتشار مهربانی های رنگی


میخواستم برای انتشار مهربانی های رنگی پست بگذارم

برای اینهمه مهربانی
برای دلت که به وسعت دریاست
برای اینهمه زیبایی نگاهت
نشد... نشد که بشود...
مرا ببخش مهربان سایه سار زندگی
اینجا می گویمت که دیشب که داشتم آسمان را رصد میکردم به دنبال ستاره سهبا تمام آسمان را دید زدم؛ ندانستم... نتوانستم... که ببینم...
دیدن ستاره سهبا چشم دل میخواهد که من... دریغا
بگذریم
ماه را نشانه رفتم عزیز دل
به تو رسیدم
پلنگ شدم در برابرت
محسور... چشم در چشم
زیبایی نگاهت مرا مجنون کرد
مهربانی ات مرا اسیر
مانده ام در وصف نرگس یا سهبای دل چه بنویسم که کمی آرام گیرد این دل بیقرار...
اما واژه هایم کم آوردند
گم شدند
تمام صفحات فرهنگ لغت ذهنم سپید شدند...
داغ بر دل زده شد و من خجل تر از همیشه
ساده تر از نامم
می گویمت دوستت دارم مهربان سهبای دل


سپاس نوشت:سپاس گذار خوبی هایت و زحمات این چند روزه ات

این پست را همان لحظه انتشار عکسباران نوشتم اما گذاشتم که کمی بگذرد بعد من مهربانی ات را منتشر کنم... برای منِ تنبل گذاشتن یکی دو عکس فاجعه است... اما من کجا و صبر بی اندازۀ شما کجا؟؟؟!!!

بازهم سپاس گذارم سهبا بانوی آسمان بلاگستان

نظرات 11 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:12 ب.ظ

اول خودم
امشب دلم هوای آن کافه را کرده
که چایش از مهر تو
و قندش محبت تو باشد
و تنها مشتری کافه من باشم …

آفرین به خودم

فریناز یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:20 ب.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

الحق که دست مریزاد و خدا قوت سهبای سایه سار

و ممنون ِ مهربانی های بی منّتت مریمی

سلام عزیز
میدونی فریناز به چی فکر می کنم؟
توی این سردی دلها خستگی روح ها ناامیدی نگاه ها
کسی از دل خوبی ها برخیزد
نگاه ها را انتشار دهد
خیلیه بخدا
حتی اندازه عکسها هم یه سایزه
دستش درد نکنه
خواهش میشه فرینازی

طهورا یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:32 ب.ظ

آفرین به این مریمی که دلش اینقد مهربونه ...خواهری داری که در وصف نمی گنجه ...از بس ماهه مثل خودت ...خوش به حال عمه بخاطر داشتن شماها

سلام عمه مهربونم
آفرین به شماها که عکس گذاشتین
که رنگ روحتون رو منتشر کردین
که مهربونی رو تبلیغ کردین
خوش به حال همۀ ما بخاطر داشتن شما

سهبا یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:30 ب.ظ

وای مریمی , خب من الان لالمونی گرفتم از اینهمه مهربونی تو ! چی باید بگم خانومی ؟ بخدا همیشه شرمنده شمام با این دل پرمهرت .
آخه مگه من چیکار کردم ؟!
زنده باشی گل مریم . هزار بار ممنونتم .

وا خواهری!!!
دو تا خط خطی سیاه قلم که اینهمه عذاب نداره عزیز
من فقط توی دلم به چشمای ندیده ات خیره شدمو برات نوشتم همین
در واقع نویسنده این پست هم خودت بودی خانوم
شما هم همیشه پاینده باشین نرگسی جانم

سهبا یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:14 ب.ظ

راستی خانومی , رنگ و لعاب خونه خیلی خوشگل و بهاری شده , عین دل خودت . سبز باشی عزیزم .

مرسی سهبا جان
من این بهاری بودن رو از چون شمایان یاد گرفتم

جوجه اردک زشت یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:21 ب.ظ

سلام مریم گلی

از قدیم گفتن وقتی دوتا دل باهم باشن نفر سوم خداست.آبجی نرگس کاری کردند کارستان

خدا اینجاست
برایش چای دم کن

مرا هم دعوت کن هوای نوشیدن نگاه خدا را کرده ام

سلام برادر پونه ها و نیلوفری ها
عجب جملۀ قشنگی گفتن این قدیمیا
بخدا من هنوز دوست دارم بر سرانگشتان خسته اش گل بوسه بکارم
خدا همه جاس
سرای دلهامان
میان جاودانگی مهربانی هامان
خدا همینجا لای قانون نگاه
روی گلبرگ گل یاس
نقش بسته بر احساس
خدا همین جا در کنار مادریست که دارد کودکی به زیبایی قوی
به دنیا هدیه می دهد
بازم تولدتون مبارک
ایشالله تولد صدسالگیتون...
درکنار مانای عزیز...و کودکان الیاسین و دیگر نوه ها

نوشیدن هوای خدا گوارای وجودتان برادرم

طهورا یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:36 ب.ظ

خب حالا خوبه آقا داداش بزرگوارتون اومدن سفارش چای دادن ...ما اومدیم نه چای دم کشیده بود نه شیرینی...والا

عمه جونی؟!
اونروز مهمون برامون اومده بود چایی که دم کردم بردم حس کردم اونقدر هل ریختم توو قوری که طعمش عوض شده و رنگش دیگه بدتر
تقلب کردم و از سرزمین مادری سهبا و سعیده و ریحانه جان کمی زعفران برداشتم و برای جبران طعم بد چایی زعفرون ریختم تو قوری
بهتر شد البته اما خب خیلی بده
آدم بلد نباشه چایی دم کنه و چایی بریزه
فکر کنم اگه روزی ازدواج کنم برا این موضوع زندگیم دچار تنش میشه
بخدا که نگرانم
اما شیرینی تا دلتون بخواد
انواع و اقسامش رو بلدم درست کنم

ر ف ی ق دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:50 ب.ظ http://khoneyekhiyali.blogsky.com

همین است راز ِ مکشوفِ نجوای ِ تنهایی
خواستن ِ بهترین ها برای مهربان ترین ها
دست مریزاد که
مهربانی را خوب تفسیر می کنی
راستی سلام

سلام
راز دل کشف کنی
و بشکافن دل را
جز او
نباشد کسی در دل
خوش آمدین ر ف ی ق عزیز بلاگستان

دانیال دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:30 ب.ظ http://danyal.ir

چقدر مهربونانه بود این پست

متن هم که گویاست از دل

خوش به حال سهبا

سلامی به معطری عطر گلهای بهشتی
متنی که من نوشته باشم در برابر متنهای زیبای چون شمایان سیاه قلمی بیش نیست برادرم
چون از دل بر آمده لاجرم بر دلتان نشسته
و مقدس شده چون عطر گل نرگس در آن می پیچد
خوش به حال ما برای داشتن عزیزی چون سهبا

زهرا دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:54 ب.ظ

چه پست نازی
چه خونه ی قشنگی
دلیلش هم یه دل ناز و قشنگه
خوش به حالت مریم خانوم

سلام زهرا جانم
چشمات قشنگ می بینه عزیز
خوش به حال من چون دوست خوبی مثل تو دارم

علی(معلم عشق) پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:05 ب.ظ http://ashiane313.blogfa.com

عشق را با آب چشم و شیره ی جان می نویسم
زیر باران می نشینم زیر باران می نویـسم


مصلحـت درعـاشقی را از دل دریا بجویم
جلوه ی معـصومیت را ازغـزالان می نویسم

لای اوراق گلی با رنگ اشک ارغـوانی
ناله را آهـسته با پرکارمژگان می نویـسم

نامه را با آب انگوری طهارت می دهـم من
نسخه ی مشکل کشای دردِ هجران می نویسم

حتم دارم عاقبت یک روز با او می نشینم
روز را تا شـب برایش شعـر باران می نویسم

خوشه ی گـندم می آرم پیش رویش می گذارم
روبرویش می نشینم با او پیمان می نویسم

درسـماع ِعاشـقـی غـرق تلاوت با نگاهـش
با او پیونـد عـمیقِ رشـته ی جان می نویسم

لحظه ای کوتاه دستش را به دستم می گـذارم
ازخطوط دست هایش شعـر ایمان می نویسم

نیست پروایم به دل از طعنه بی جای مردم
آنچه دردیدار بینم پیش یاران می نویسم

عـطرآغـوشـش نبویم چاره ی وصلش نجویم
شعرِ چشمان ِاورا تا سطرِ پایان می نویسم

عاشقی عـیـبی ندارد، صرف بهرخاطـراو
جای نامش را دو نقطه یا ------- می نویسم


و اما شاه بیت این غزل زیبا:
حتم دارم عاقبت یک روز با او می نشینم
روز را تا شـب برایش شعـر باران می نویسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد