خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا
خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا

تولد دختر باران

  

در میان باور همه که کوچه های عشق خالی از تک درخت های عاشق است،  

من درختی یافته ام که هر روز بر روی پیکره اش مشق عشق با نوک مهر می زنم،  

در میان باور همه که می گویند اگر از عشق بگویی سکوتی مبهم تو را قورت خواهد داد، ولی من با فریاد عشق در میان این کوچه باغ پر هیاهو فریاد زدم، فریاد زدم  

که دوستت دارم ای ستاره همیشه مهتابی من،  

چرا که در این کوچه ها تنها پروانه ها قدم می گذارند که رقص شاپرکها را به وادی عشق تنها به عشق هایی مثل تو تقدیم کنند. و به راستی که عجب رنگارنگ شدن از طبیعت عشق قشنگ است... 

یاران قطره قطره بر شیشه اتاق تنهایی ام می کوبد و من یاد دختر باران می افتم یاد مهربانی اش صبوری اش یاد اندیشه های ژرفش 

چقدر دلم برایت تنگ شده عزیزدلم 

و من با دلی آکنده از غم دوری ات اینجا فقط می توانم بگویم: 

تولدت مبارک دختر صبور و مهربان باران


پ.ن1:یاد اینروز واقعا بخیر 

پ.ن2:تولد دختر عموی نازنینم نادیای گلم رو هم بهش تبریک میگم فدای چشمای مهربونت خانومم مرسی که این چند ماه همیشه کنارم بودی و نذاشتی دلتنگی و غصه از پا درم بیاره عاشقتم عزیزدل

نظرات 9 + ارسال نظر
مریم جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:41 ق.ظ

اول از همه خودم
تولدت مبارک سعیده جانم
ببخش مرا برای همه کوتاهی هایم
دلم اینروزها...
بگذریم تولدت مبارک دوباره

مریم جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:42 ق.ظ

دوباره خودم
عشق است روز تولدت
اما ببخش مرا اگر حضور ندارم در کنار مهربانی ات

fars جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:02 ب.ظ http://www.fars.eoo.ir

49156230561گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.fars.eoo.ir

مجتبی جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:53 ب.ظ

سلام به همه دوستای عزیز بلاگستان
تولد این دو تا ابجیای گل رو به مریم عزیز و همچنین خودشون تبریک میگم
امید که در سایه امن الهی همیشه موفق و موید باشن

سعیده جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:14 ب.ظ

وای مریم ، وای مریم اصلا فکرشم نمی کردم میون این همه نبودن هام...میون این همه سرنزدن ها و بی معرفتی هام
بازم به یادم باشی
مرسی گل مریم بلاگستان
مرسی

سلامی از بلوغ شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:29 ب.ظ http://blugh.ir/?p=579

با سلام
مطلب جدید سایت بلوغ را با عنوان زیر بخوانید
"دور شدن امید از همراه حقیقی"

جوجه اردک زشت شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:40 ب.ظ

سلام
دلت آباد

ریحانه یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:29 ب.ظ

کسی پای دلم را ابتدای راه می گیرد

زبانم در ادای بای بسم الله می گیرد

نمی دانم خوشی هایم چرا اینقدر کوتاه است

چرا هرگاه می خندم دلم ناگاه می گیرد

چرا وقتی پلنگ من هوای آسمان دارد

همیشه ابر می آید ، همیشه ماه می گیرد

خزان می خیزد و با پنجه های خشک و چوبینش

گلوی سبزه را در بطن رُستن گاه می گیرد

دلم در حسرت بالاترین سیب درخت توست

ولی دستم به خار شاخه ای کوتاه می گیرد

تو در بالاترین جای جهانی ماه من ، اما

چرا چشمم سراغت را زقعر چاه می گیرد ؟

(محمدرضا طاهری_ از مجموعه سرفه های گرامافون)

میارک باشه


بخدا منم خیلی دل تنگت یودم

پیمان دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:28 ب.ظ

سلام؛ ما که نفهمیدیم چت بود ولی انشالله حالت خوب میشه.
خ خ خوشحال شدیم اومدی اونورا
شاد باشی و سربلند
خداقوت_پیمان

سلام پیمان عزیز
علاوه بر اینکه حال چندان خوشی نداشتم سیستمم خراب شده بود و نیاز به تعمیرات اساسی داشت
این شد که مجبور بودم مدتی از اینجا دور باشم
ولی حالا هستم
تو خوبی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد