خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا
خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا

چشمهای تو

 

 

من در آنسوی ابعاد زمان 

برای چشمهای تو می سرایم 

که شبی نجیب 

شراره نگاهت 

تمام هجوم تنهایی ام را به یغما برد 

و نجابت صدایت آنقدر سرخ بود 

که شقایق مجال شکفتن نداشت 

به اصالت سیب سوگند 

که ناب ترین طرح زلال باران تویی

مهربان فرینازم تولدت مبارک

نظرات 9 + ارسال نظر
مریم شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:58 ب.ظ

قطره های اشک من تمامی ندارند
و من به یاد روزهای خوشی و تنهایی پارسال
اشک را مهمان لحظه هایم می کنم
ببخش مرا خوشبوترین گل
مهربانترین دختر
ناب ترین واژه
بخاطر همه لحظه های نبودنم آنگاه که باید باشم
تولدت مبارک عزیزدل

طهورا شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:03 ب.ظ

اول
مــــــــــــــــــــــــــبـــــــــــــــــــــــارکـــــــــــــــــبـــــــــاد
سلام مریمی کجایییییییییییی؟

عمه!!!!!!
چقدر دلم براتون تنگه عمه جونم
همینجاهام
همین دور و بر
به یادتونم بخدا

فریناز یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:27 ق.ظ






مریییییییییییییمی

اشکه شوق بودشا وسطی...

اصلا باورم نمی شه
اصلا...

با تمومه درگیریات اما یادت بود...

ممنون مریم خوشبوی من

چقدر جات خالیه... میونه تمومه غم و غصه ها یه آدم هایی باید باشن که تو جون بگیری... تازه بشی... زلال بشی... بخندی... زنده باشی... زندگی کنی... متولد بشی...

ممنونم مریمی

دنیا دنیا آرامش
خوشبختی
سلامتی
و عشقی پاک، اونطور که عشق باشه برات می خوام....
اونطور که عشق باشه نه فقط عشق!

بازم ممنونم دختر طراوت و تازگی
دختر بهار و بابونه ها
دختر عاطفه های بی ریا




چقدر دلم میخواست دست و دلم میرفت تا برات لحظه شماری کنم
شمارش معکوس پارسال رو یادته؟
هعی روزگار یادش بخیر
من شرمنده ام خانومی
برای همه کوتاهی هام
برای همه نبودن ها
برای همه جا خالی دادن ها
اما انگار دارم کم کم خودمو پیدا می کنم و میخوام اگه بشه مث سابق برگردم پیشتون و شیطنت و شلوغی
خلاصه اینکه تولدت مبارک عزیز مهربانم

علیرضا یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:52 ق.ظ http://www.ghasedak68.blogfa.com

تولدش مبارک....
حواست هست تازگیا فقط واس مناسبتا میای یه پست میذاری و میری....

سلام علیرضای مهربون
آره واللا داداش
حواسم به همه چی هست اونم شیش دانگ
دلم برای همه تون تنگ شده
اما چ کنیم که درگیری و گرفتاری
و...
بابا همه چی گرون شده ما پول نداریم نون بخوریم
حالا شما انتظار داری هی این نت رو شارژ کنم
پولم کجا بود آخه؟

زیتون یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:19 ب.ظ http://zatun.blogsky.com

سلام

علیک سلام

محمد مهدی دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:47 ق.ظ http://mmbazari.blogfa.com



سلام

چه زیبا تبریک گفتی ...

به به ببین کی اینجاس جناب بازاری عزیز
کودک آزار معروف
مزاح بود البته
خوبین؟
چ خبرا؟
برای دختری به زیبایی فریناز باید زیبا تبریک گفت

ر ف ی ق دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:48 ق.ظ http://khoneyekhiyali.blogsky.com

سلام برمریم ِِ عزیز
عذر ِ تقصیرم را ببخشید !!
ونبودن هایم را موجه فرمایید
و این هم تولدانه ای برای ِ یک فرشته که در بیست و نهم بهمن

به زمین تبعید شده است !!




_ رگبار آرامشی و با آمدنت

حس ِ همان لحظه ای را تداعی می کنی که

باران بر گونه ها می نشانَد

من اما

نازدانه ی باغ ِ مهربانی ات می نامم

تو را که

از جنس ِ احساس ِ یک بوته ی ِ نسرینی

سر آغاز ِ تو که

مبدا تاریخ و تقویم ِ مهربانی است ، مبارک



نازدانه ی باغ ِ مهربانی ات می نامم
سر آغاز ِ تو که
مبدا تاریخ و تقویم ِ مهربانی است ، مبارک
سلام بر ر ف ی ق مهربانی ها
راستش منم ماه هاس که غیبت دارم و از بود و نبود کسی خبر ندارم پس راحت باشین
ولی عجب متن زیبایی
دستتون درد نکنه

مهرداد دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 ق.ظ http://kahkashan

سلام مهردانه
چه کار قشنگ و شایسته ای کردی
نمیدونستم تولد فرینازه از راه دور به ایشون تبریک عرض میکنم
امیدوارم مادر بزرگی صد ساله بشه

سلام داداش مهردادی
وای عجب رونقی دادین به این کلبه من
چه خبرا ؟
خوبین؟
فریناز مث یه فرشته مهربون روی زمینه
یه تولد گرفتن کوچیک که قابل قلب مهربون اونو نداره
مااااادربزرگ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
تو نیمدونی خانوما رو سنشون حساسن؟
نگو مادربزرگ که من یکی بهم بر میخوره؟

مشتاق شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:41 ب.ظ

سلام..و صد سلام..
چقدر خوشحال شدم که دیدم پست گذاشتید و تازه کامنتها رو هم جواب میدین و تازه جواب مفصل هم میدین و....از این چیزا!!
...اخه مدتی هی میاومدیم و فقط همون گل افتابگردون بود و بس..
خب اگه مشکل شارزی هم داشتید میگفتین میشد یه کارایی کرد..!
ببخشید خوشحال شدم دیگه همینجوری دری وری میگم...
ضمنا خیلی وقته نماز صبح نیومدین.. یه وقت نمازاتون قضا نشده باشه؟!!

سلااااااااااام مهربانترین استاد دنیا
منم از حضورتون خوشحالم شدم و... از این چیزا!!!
گل آفتابگردون که بد نیست من عاشق تخمه آفتابگردونم
هنوزم مشکل نتی من حل نشده... نون نداریم و ازین حرفا
دری وری چیه بخدا اونقدر ذوق کردم وقتی اسمتون رو دیدم مرسی از حضورتون
چشم نماز صبحم میام
حلا یه خط در میان قضا میشه شما دیگه آبروی ما رو نبرین دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد