خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا
خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا

نفرین ابد بر تو...

نفرین ابد بر تو که آن ساقی چشمت

دردی کش خمخانه تزویر و ریا بود

پرورده مریم هم اگر چشم تو میدید

عیسای دگر میشد وغافل زخدا بود

نفرین ابد بر تو که از پیکر عمرم

نیمی که روان داشت جدا کردی و رفتی

نفرین ابد بر تو که این شمع سحر را

در رهگذر باد رها کردی و رفتی

نفرین به ستایشگرت از روز ازل باد 

کاین گونه تو را غره به زیبایی خود کرد

پوشیده ز خاک آینه حسن تو گردد

کاین گونه تو را مست ز شیدایی خود کرد

این بود وفاداری و این بود محبت؟ 

ایکاش نخستین سخنت رنگ هوس داشت

ای کاش که آن محفل دلساده فریبت

بر سر در خود مهر و نشانی ز قفس داشت

دیوانه برو ورنه چنان سخت ببوسم 

      لبهای تو می ریخته را کز سخن افتی

دیوانه برو ورنه چنان سخت خروشم

تا گریه کنان آیی و در پای من افتی

دیوانه برو تا نزدم چنگ به گیسوت

صورتگر تو زحمت بسیار کشیده

تا نقش تو را با همه نیرنگ به  صد رنگ

چون صورت بی روح به دیوار کشیده

تنها بگذارم که در این سینه دل من

یک چند لب از شکوه بیهوده ببندد

بگدار که این شاعر دلخسته هم از رنج

یک لحظه بیاساید و یکبار بخندد

ساکت بنشین تا بگشایم گره از روی

در چهره من خستگی از دور هویداست

آسوده گذارم که در این موج سرشکم

گیسوی بهم ریخته بر دوش تو پیداست

من عاشق احساس پر از آتش خویشم

خاکستر سردی چو تو با من ننشیند

باید تو ز من دور شوی تا که جهانی

این آتش پنهان شده را باز ببیند


پی توضیح نوشت: این شعر زیبای پر احساس از شاعر با ذوق کرمانشاهی آقای معینی کرمانشاهیه اونقد از شعر خوشم اومد که حیفم شد ساده از کنارش بگذرم... امید دارم که شما هم خوشتون بیاد


پی طاقت نوشت:دیگر چیزی نمانده ... طاقت من ... یک کبریت بکشم ، تمام می شود ... " عباس معروفی"


پی انتظار نوشت:چقَـــدر دلــَـــــم می خواهد نامه بنویسم ...کاغذ و پاکت هم هست ...و یک عالمه حرف ...کاش ... کسی ... جایی ...منتظرم بود ...


++بغض های سنگین اینروزها و شبهایم.... این دلتنگی غریبم.... و آخرش هق هق گریه های بی امانم را تو مدیونی...تو... تو ای لعنتی دوست داشتنی ِ من

نظرات 29 + ارسال نظر
مریم شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:38 ب.ظ http://www.najvaye-tanhai.blogsky.com

❤. بعد از چشمان ــت،

زمین

دومین کره‌اے‌ست

کہ حیات روے آن وجود دارد ...

farzad شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:42 ب.ظ http://ma2ta11.blogsky.com

سلام دوست من وب زیبایی دارین اگه مایل به تبادل لینک بودین ما رو بی خبر نگذارید

محدثه شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:44 ب.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com/

خیلی شعر قشنگی بود!
ِِِِِِِِِِِِِِِِِِــــــــــــ

لعنتی ِ دوست داشتنی! :)

خودم سه بار با صدای بلند برای خودم خووندمش
سلام محدثه

طهورا شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:04 ب.ظ

........
خب مریم جان نامه بنویس بنداز تو آب بذار ببره
سلام
راستی چقدر نفرین داشت بیچاره لعنتی دوست داشتنی

سلام عمه
چشم و دلتون روشن که نرگس و خانم تنفس و پدر عزیز بنده جناب مهین خاکی رو دیدین
جدی؟ یعنی یه نامه بنویسم بندازم تو آب رودخانۀ جاری افاقه می کنه؟
این شعر جدای اون پی نوشت بود
مگه من دلم میاد اون لعنتی دوست داشتنی رو نفرین کنم

محدثه شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:05 ب.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com/

گفته بودم آهنگ وبلاگتو چقددددددددررررررر دوس میدارم آیا؟!

گفته بودم من چقدر خودتو دوست دارم آیا؟

شایان شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:23 ب.ظ http://www-an.blogsky.com

احسنت ب تو :دی
قشنگ بود :ححح
طراح قالبم خودمم :دی


راستی سلام مریم

سلام شایان
چرا احسنت به من؟ شعر که مال من نبود
آورین... آورین مهندس
من اول سلام می کنم

جعفری نژاد شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:40 ب.ظ

سلام

قالب نو مبارک آبجی خانم

سلام
ممنونم آقا داداش
فقط قالب نیستا... بگرد مطلب و بخوون
درباره اونم یه چی بگو دیگه

آوا شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:40 ب.ظ

خیلی زیبا بود
ممنون.....
یاحق...

آوا؟
وای خانمی... این کامنتت بوی دلتنگی و ناراحتی داشت با خودش
چیزی شده؟
اگه تو قهر کنی من دق می کنم بخدا

بانوی اُردیبهشت شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:01 ب.ظ http://zem-zeme.blogsky.com

+ نگو لعنتی! نگو...

+ بنویس.. بعد جلوی چشم خودت بسوزونش!

+ چشم... میگم دیوونه دوست داشتنی...خوبه؟
+آخه مگه میشه اسم قشنگشو بنویسم و بعد بسوزونمش؟
حرفا میزنی نگینی

جوجه اردک زشت شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 ب.ظ

سلام

علیکم سلام مهربان برادر فیروزه ای
چ شده یادی از فقیر فقرا کرده اید
هر چند به دمی و کوتاه سخنی
اما خوشحالم که لایق دانسته اید و قدم به سرای محقرم نهاده اید
گله دارم از برادرم... به که شکایت ببرم؟

مشتاق یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:24 ق.ظ

سلام

به زبان مادری ِ من در جواب سلام میگن
علیک سلام... و سین و لام... حافظ خوش کلام...ارایه برام...
نور و پادهَ وهَ...
معنی کنم؟

سارا.ا یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:37 ب.ظ http://www.parvaneyeshogh.blogfa.com


مادمازل شرور یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:11 ب.ظ

سلااااام. خوبییییییی؟

اون قسمت انتظار نوشت چه جالبه. اونقدر دوس دارم نامه بگیرم و جوابشو با نامه بدم. بعضی وقتا اس و ایمیل حال نمیده:دی

سلااااااااااام خاله مادی
خوبی؟
رــــــیدن بخیر
من عاشق اینم که یه نامه بنویسم ببندم پای یه کفتر و بفرستمش اونجا که باید...
بعضی وقتا برای داداش سربازم با قاصدک های پاییزی نامه می فرستم

بانوی اُردیبهشت یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:00 ب.ظ http://zem-zeme.blogsky.com

خواستن توانستن است!

+ تو فرهنگ لغت چینی ها "نمیشود" نیست!

درسته ولی توانستن چی؟ اونم خواستنه
می تونم اما نمیشه چی؟ اونم خواستنه؟
می تونم اما نمیخوان چی؟ اونم خواستنه؟
می تونم اما تقدیر گلوگاه احساسمو فشار داده ول نمی کنه چی اونم خواستنه؟
می تونم ولی ...
نگین؟

سهبا دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:00 ق.ظ

خطرناک شدی مریمی ! نفرین و لعنتی و دلتنگی و کم طاقتی و ...
چی میگذره باز تو دل مهربون گل بلاگ ؟

اوخ راستی سلام .

فعلاً من برم یه لیوان آب قند بخورم...
باورم نمیشه
تو این بحبوحه سرزدنها منو هم یادت مونده باشه نرگسی

واللا من خیلی وقته درگیره این دله هستم... ولی کیه که حال و احوال بپرسه
پس چون میگذرد غمی نیست
علیک سلام به روی ماهت

بانوی اُردیبهشت دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:04 ق.ظ http://zem-zeme.blogsky.com

چی بگم من!

هر چه میخواهد دل تنگت

آوا دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:24 ق.ظ

جونم گل مریمی
چی می خواستی بگی عزیزم؟

سلام آوای خوش
خواستم بگم چجوری میشه خصوصی باهاتون حرف بزنم
حس میکنم از چیزی ناراحتی
هان؟درسته؟

ر ف ی ق دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:23 ق.ظ http://www.khoneyekhiyali.blogsky.com

می توانم از این
دلنوشته ات
و این دلسروده ی زیبا
یک نیزه ی بلند بسازم
که قلب ِ این سیاهی
که در آن نهفته است را بشکافد

سلام بر مریم بانوی مهربان
برسر ِ احساست چه آمشاید تنها متفاوت سخن گفتن را آزمودی ده
تو که همیشه از عشق می گفتی و آبی می سرودی

می توانم دلنوشته ام ر نیزه ای بسازم و به سوی قلب تنهایی پرتابش کنم

سلام بر رفیق روزهای ناب احساس
گاهی باید از نفرت گفت شاید به غیرت عشق بربخورد

شاعرشنیدنی ست دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:58 ق.ظ http://kha2ne-sher.persianblog.ir/

سلام
شعر عباس معروفی رو دوست تر داشتم از اصل پست!
آخرین نامه ای که نوشتم به دوستی بود که خیلی بی معرفت شد و عهد کردم که دیگه نامه ننویسم گرچه خیلی دلتنگم
به روزم

سلام مریم جانم
اینروزا من از عباس معروفی بی طاقت تر شدم
من دقیق یادم نیست آخرین نامه ام مال چن سال پیش بود فقط میدونم به دست صاحبش نرسید و هنوزم لای دفتر خاطراتم دارمش

مشتاق دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:02 ق.ظ

بازم سلام..
معنا کنید که بهتره!
ما که نفهمیدیم!

بازم علیک سلام
چشم
علیک سلام... با سین و لام (ش)... حافظِ خوش کلام... برای برادرم
نو به سوی پاهایت وقتی می آیی
شد؟

مجتبی دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:05 ب.ظ

لعنتی دوست داشتنی؟
چ واژۀ ضد و نقیضیه
تو با خودت درگیریا مرمری
بالاخره لعنتی یا دوست داشتنی؟
تکلیف خودتو معلوم کن

خب بانوی اردیبهشت راس میگه دیگه این لعنتیه چی این وسط؟

باز گفت مرمری
هم لعنتیهم دوست داشتنی
اوهوم... بله

مجتبی دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:06 ب.ظ

آهنگ وبلاگ شما حرف دل ماست
از انتخابتان ممنونیم

به جان خودم اعتراف می کنم لحنم دخترونه نبود
هیبت رو می بینی ضعیفههههههههههههه

ضعیفه خودتی
من اون قویه هستم

مجتبی دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:08 ب.ظ

کلاس زبان مادری گذاشتی؟

مشتاق جان به حرف این دخترعموی من گوش ندین
این از کارش هدف داره
تصمیم داره زبان مادریمونو جهانی کنه
بشه جرء چار زبون زنده دنیا
یعنی پنجمین زبان

وای مجتبی
جناب مشتاق استاد من هستن ممکنه ندونن شما لحن مزاح گونه داری
ناراحت بشه آخه
وای
ببخشین استاد...من شرمنده

آوا دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:47 ب.ظ

نه قربونت برم ..
نه از هیچ کی و هیچ چیزی ناراحت نیستم..
فقط دلهره دارم ...آخه چند وقت دیگه باید از پایان نامم دفاع کنم...
می بوسمت

خب خدا رو شکر
دلهره ات هم ایشالله که خیره
میدونم که موفق میشی
منم:-*

ریحانه دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:33 ب.ظ

سلام مریمی . . . خوبی ؟!

با این شعر یاد آهنگ لعنت به من (مازیار فلاحی) افتادم ! ! !

سلام ریحونی؟...ممنونم
ای وای ببخشین ناراحتت کردم خانوم گلم

ریحانه سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:54 ب.ظ

نه عزیزم ....خیلی این شعر و آهنگو دوست دارم

جدی؟ککککهمه که میگن اینهمه نفرین چرا؟
منم آهنگ رو دوست میدارم

حسین سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:12 ب.ظ http://yadgaredoost.blogfa.com

جالب.
لاف عشق و گله از یار زهی لاف دروغ
عشقبازان چنین مستحق هجرانند

جالبناک
به به ...

جوجه اردک زشت چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:37 ق.ظ

سلام باجی
شکایت واسه چی؟

باورکن بد جور گرفتار تمرینات شدم کار گره خورده بود وساده پیش نمی رفت...کلافه وداغون....به اصرار عزیزی دقایقی کوتاه میومدم نت...از صبح تا الان تمرین داشتیم هیات هم نتونستم برم در حد جنازه ام
بابا روسلام برسون


فقط دعا

علیک سلام داداش
آخه نیستین...تند میاین زود میرین... کامنت تایید نمی کنین
کامنتای منم که همه اش گم میشه... چندبار یکه کامنت گذاشتم تایید نکردی دیگه رووم نشد بیام
ایشالله که کاراتون راست و ریس بشه
تنتون سالم باشه حالا خسته هم باشی عیب نداره
هیئت رو هم میشه فردا بری و برای منم دعا کنی
بابا چن باری سراغت رو گرفت و من فقط گفتم کمی بی معرفت شدی
اونم گفت که پسرم مث تو بیکار نیست...سرش شلوغه کاریش نداشته باش...خدا بده شانس
محتاجیم به دعا

جوجه اردک زشت چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:45 ب.ظ

نگید آب شدم
به خدا همون یکبار بود حجم کامنت ها زیاد بود نمی دونستم چطور شد که دیر تایید کردم بین چند کامنت خصوصی بود ندیدمش...عذر خواهی کردم
مگه غیراز اون باز کامنتی گم شده؟
محاله کامنتی تایید نشه
منتظرم...
باورکنید شرایط کاریم اصلا نظم نداره روزی ۱۵ ساعت تمرین دیگه نا برام نمیذاره
سلام برسونید

چشم نمیگم...
میدونین برادرم؟! بعضی وقتا از اینکه فراموش بشم داغون میشم... مثلا وقتی که میرم توو یه جمعی و با صدای بلند سلام می کنم یا حرف میزنم کسی توجه نکنه دیگه پا به اون مکان و اون جمع نخواهم گذاشت
من برای اون کامنت ناراحت نیستم... بعد از اون هم دوباره کامنت گذاشتم و تایید نشد... یا نرسیده یا... بگذریم
دیگه روم نشد بازم بیام بگم کامنت من کو؟
ایشالله که موفق باشین و سربلند
بزرگواریتون رو می رسونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد