خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا
خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا

شاید یک پی نوشت است!!!

☑.من واژه نمی دانم!

فقط گَه گاهی به نیت فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ،تهیِ وجودم را پیشکش کردم و کلمه ارزانی م داشتند


و الا این ذهنِ درهمِ الگوریتم وارۀ صفر و یکیِ ما را چه به قلم؟!


چه به جسارتِ از عشق نوشتن؟!


حالا هم کلمه ندارم!دل و دیده ای برای پیشکشی هم!


فقط این روزها با یک حس مبهم بی سابقه،انگشتر دُر در دست می چرخانم!


فرصت شرح و شطح زنی ندارم!یمین و یسارش به کنار،


نمی دانم قلبِ لشگرم را چگونه سامان دهم...


ساده می گویم


به سلیمانِ زمان قسم،خیلی محتاج دعای دست های گره گشایتان هستم... دعایم می کنید؟

نظرات 23 + ارسال نظر
نگین شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:15 ب.ظ







فریناز شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:29 ب.ظ

منم که عااااشخ پی نوشت هات


منم که عاشق خودت

آدمک شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:08 ب.ظ http://darodivar.blogsky.com

چقدر زیبا جان کلام را گفته ای... الگوریتم واره صفر ویک.. دنیای سیاه و سپیدی که بر دلهایمان تحمیل شد... دیگه به ما سر نمی زنی نامهربون

سلام عزیز
دلم پر شده از واژه های خیس و دلتنگی
هستم اما به سکوت

سعیده شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:12 ب.ظ http://s73.blogsky.com

سلام
اومده بودم ولادت حضرت فاطمه رو تبریک بگم
دعا؟؟!!
چی شده مگه
...
خوبی مریم بانو؟

سلام خانم گل
منم بهت تبریک میگم سعیده
همۀ ما به دعای همدیگه نیازمندیم دیگه مگه نه؟
خوبم خوبِ خوب...بهتر از این نمیشه
تو خوبی عزیزدل؟

نگین شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 ب.ظ

مریم جان گفتی الگوریتم یاد معماری افتادم مو به تنم سیخ شد...

نمیشه ما جایی بریم حرف از صفر و یک نباشه

ولی واقعا قشنگ نوشتی...

ذهن اینروزهای من پره از این صفرو یک ها
نمیدونم نگینی الان فقط محتاج یه نگاهم
یه حرف
یه نفس عمیق
یه آخیش دیگه تموم شد
یه آرزوی برآورده شده
یه نگاه خدا
یا شایدم خودِ خدا
صبرم داره تموم میشه خانمی
فقط دعام کن عزیز

سارا یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:55 ق.ظ http://sm19.blogfa.com

حالا هم کلمه ندارم!دل و دیده ای برای پیشکشی هم!

واژه کم اورده ام
چشم مریم جون
خدا ب همه کمک میکنه....

حالا فقر تمامم!نه دلی دارم نه حرفی
من گدای گدا شده ام
خدا به همه کمک می کنه ولی وقتی جون آدمو به لبش برسونه

*** MOJTABA *** یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:29 ق.ظ http://mojtabamax.blogsky.com

سلام...
ایشالله تمام مشکلاتت تبدیل به شکلات بشند...

موفق باشی...

به شکلات؟
ایشالله همه مشکلاتشون برطرف بشه
ما هم... به گوشه ای از چشم خدا

امید یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:39 ق.ظ http://garmak.blogsky.com/

دعا می کنیم اگر محتاج تریم

سلام بانو!

خدایا به داده و نداده ات
به حکمت و نعمتت
به لطف و رحمتت
هزاران هزار
نه... کرور کرور شکر

امین اتاقک یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 ق.ظ http://otaghak.blogsky.com

تو جون بخواه دعا که چیزی نیست

الان یه دعایی میکنم برات که 3 سوت اثرشو ببینی

نبینم غمبرک بزنیا

الان دارم برات دعا میکنم.... ... .. ...... .. .... .. .. ... . . .
..
...
.
..... .. ..... .... .. . . . .. ..... الهی آمین.

نه دیگه نشد. اصرار نکن که نمیگم چه دعایی کردم

جون که مال خودت نیست
دستت امانته صدهزار سال دیگه بدیش به عزراییل
از خودت همون دعا کنی بهتره
حالا جدی جدی چی گفتی؟
امین یه وخت سوسک نشم بره پی کارش؟
نه جان من بگو چی گفتی

امین اتاقک یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:58 ق.ظ http://otaghak.blogsky.com

حالا ایشالا زودی براورده میشه دعام

میگم اگه یهو دیدی داری کچل میشی تعجب نکنیا



آهنگ وبت هم خیلی قشنگه

میدونم دعا یتو ردخور نداره
برآورده میشه چجورم
کچل؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ای وایِ بر من
آهنگ وبم قابل گوشاهای تو رو نداره

محدثه یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:09 ب.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com

قربونت برم!
عاشق شدی؟ :دی
چشم خانومی!
دعا هم میکنیم!
به شرط تقابل البته!

سلام محدثه
مگه بابا و مامانا مهلت میدن که عاشق بشیم
میگه تا درستو تموم نکنی حق عاشق شدن نداری
تو فقط دعا کن من ارشدمو بگیرم
تا بعد ببینیم چی میشه

مشتاق یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:19 ب.ظ

سلام
اوج احساس نیازمندی ادمی به خدا برابر است با اوج بی نیازیش از غیر خدا..و این بهترین حالت است..
مهم همین است که سخت محتاج دعا باشیم...و این را با تمام وجود حس کنیم..این خود رشدی است در نفس ادمی ...
..و معلوم است که دعا میکنیم.. چه اینکه شرط استجابت دعا هم همینست که در حق دیگران دعا کنیم..
پس یاعلی..!

سلام استاد
اجازه می دهید سکوت کنم و بعد...
یه نفس عمیق برای حرفایی شما که همیشه خدا رو به یاد آدم میاره و آدم آروم میشه؟
یا علی...

امین اتاقک یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:33 ب.ظ http://otaghak.blogsky.com

ببین مریمی، قالب نظرات درست کردم برات ولی خیلی همرنگ قالب نظرات من میشه

خو هماهنگ میشیم دیگه
اگه یه روز دیدی نبودم میای و کامنتدونی ام رو نیگا می کنی و می گی یادت بخیر مریم چ دختر خوب و مهربونی بودی و قدرتو ندونستیم
نه امین خودمونیم دختری خودشیفته تر از من دیدی؟

حبیب... یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:36 ب.ظ

سلام...تو را که دیدم تازه فهمیده ام عشق از سر و کولم بالا میرود...

سلام... برادرانه نگاهم کردی و من حس خواهر بودن را به جان کشیدم

مقداد یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:22 ب.ظ http://northman.blogsky.com

فرقی نمیکنه چه دعایی باشه؟!
لینک شدی، دیگه خیالت راحت

سلام داداش مقداد
مگه فرقی داره؟؟؟
تو دعا کن مهم نیست چه دعایی باشه
نکنه فرق داره و من تا حالا نمی دونستم؟
مرسی داداش گلم

ریحانه یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:00 ب.ظ

اصلاً قبول حرف شما، من روانی‌ام...من رعد و برق و زلزله‌ام ، ناگهانی‌ام...این بیت‌های تلخِ نفس‌گیرِ شعله‌خیز...داغ شماست خیمه زده بر جوانی‌ام...رودم؛ اگر چه بی‌تو به دریا نمی‌رسم...کوهم؛ اگر چه مردنی و استخوانی‌ام...من کز شکوه روسری‌ات کم نمی‌کنم...من، این من غبار، چرا می‌تکانی‌ام؟...بگذار روی دوش تو باشد یکی دو روز...این سر که سرشکستۀ نامهربانی‌ام...کوتاه شد سی و سه پل و دو پلش شکست...از بعد رفتنت گل ابرو کمانی‌ام...این بیت آخر است، هوا گرم شد؛ بخند...من دوست‌دار بستنی زعفرانی‌ام (حامد عسکری)

سلام لیحونی
فدات بشم خانومی
نمیدونم چرا با خووندن این شعر بغض نشست توو گلوم خواهری
ممنونم از تو خانومی
دعا کن عزیزدل
دارم از وابستگیام دل می کنم

مقداد یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:18 ب.ظ

حالا که فرقی نمیکنه واست من دعامو میکنم
اگه گفتی فرق پرنده چیه؟

مرسی مقداد
میدونم تو دعاهات برآورده میشه
میدونم تو مستجاب الدعوه هستی
فرق پرنده؟
خو واضحتر بگو عزیز
فرق پرنده با چی؟

ویکی یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:35 ب.ظ http://4tik6.mihanblog.com

ای بابا حالا انقدرا می‌ارزه این پسره؟!
هه

بخــــــــــــــــند دیگه...!
سلام خوبی؟!
خوش میگذره ما رو کمتر میبینی؟!
از همین الان انرژی مثبت منو منتظر باش که برات راهی کردم بیاد
خوش باشی و کامروا!

کدوم پسره ویکی؟

من خندانم فقط توکل خونم انگاری اومده پایین

تو خوبی؟ بد نیست
وقتی بی معرفتی ! جای گله هم می مونه؟
مرسی ویکی
چقدر مهربونیت به دلم نشست

*ღ* بــ ـهــ ــار *ღ* یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:50 ب.ظ

نظر من کو؟

کدوم نظر خانومی؟
همون که گفتی برام دعا می کنی؟
بگرد بین کامنتا هست اون
اما بغیر اون کامنتی درج نشده ها

طهورا دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:18 ق.ظ

سلام مریم گلی خب پی نوشتش این باشه ببین پستش محشر بوده ؟
ولی یه چیزی توش غمگینه اون چیه؟

سلام عمه!
فداتون بشه مریم
فقط یه کم دلم گرفته و نیاز به درددل و دعا داشتم
همین
برام دعا کنین
دارم دل می کنم از وابستگیا
باید دووم بیارم عمه باید...

Goli دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:21 ق.ظ http://flowerever.blogsky.com/

سلیمانِ زمان
از دید شما کیه؟؟؟؟

ما بنده کمترین دست دعا به سوی خود خداش دراز میکنیم
برای همه ی حاجتمندان درگاهش....

آمین

سلیمان زمان همون صاحبِ زمانمونه خانمی
وای چقدر لفظ قلم و رسمی حرف زدی گلی
چرا اونوخت؟
میدونم دستاتو به طرف آسمونش قنوت میگریو تو این روزای بارانی برای مریم دعا می کنی
شما کمترین نیستی بهترینی خانم گل

طهورا دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:36 ق.ظ

مریم بهت نمیاد وابسته باشی ٬چیزی که هدف داره وابستگی نمیاره ٬خستگی نمیاره ٬.....
نبینم حرف رفتن بزنی
راستی از وقتی اومدم تا حالا از این آیکون استفاده نکرده بودم مجبورم کردی ..حالا عوضش چند تا از اینا بهت بدم

صدای پایت که می آید
چشمانم را می بندم و آرزو می کنم خاک شوم زیر پاهایت
من لایق نگاه تو نبودم طهورا
خدانگهدار

مقداد دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:41 ق.ظ http://northman.blogsky.com

مستجاب الدعوه‏؟! مگه من پیامبر خدام که مستجاب الدعوه باشم!!

نگرفتی دیگه! فرق پرنده اینه که این بالش با اون بالش مساوی تره:))

نه اما دلت پاکه و خونۀ خدا رو دیدی
آهان فرق پرنده ...
از اون لحاظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد