خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا
خدا بزرگه!

خدا بزرگه!

حتی در دلتنگی ها اتفاقا خدا در آن لحظه ها بیشتر کنار ماست ناز می کند می پرستم چون ترا و دوست می داری مرا

مادربانو...


آخرین سطر طوفان که به پایان رسید تو آغازت را جشن گرفتی با گونه هایی که به گل خورشید لبخند میزد

آخرین قطره های باران که به زمین دل من نشست تو روئیدی با دستهایی که جوانه عشق در آن سبز و سبزتر میشد

آخرین گردباد چشمهایم که خوابید تو بیدار شدی...

با چشم هایی از ترانه و تبسم ،

بیدار شدی با لبهایی که جز به مهربانی گشوده نشده است

با چشم هایی که جز زلالی ندیده اند و جز در زیبایی ندویده اند

آخرین موج قلب دریایی من که آرام گرفت تو طلوع کردی چون آفتاب که پرده نشینی چشمانت خواب هزار ساله پریان دریای دلم را آشفته کرد

تو ای بانوی مهربانی و لبخند! مهربانو! مهربانویی که دستان معصومت آسمان را وسعت می دهد پیراهنم را جوان می کند

تو ای زلال تر از نسیم که دریا تا وسعت چشمهایت به گدایی نشسته است

ای زن زلال که پیشانی پرنورت انوار طلایی خورشید را به تمسخر گرفته است ونگاه آینه پوشت کلبه دردهاست

برایم بگو تو از کدام قبیله آمدی که وقتی تو را به ادراک نشستم انگار کن هزار سال است با دستانت انس گرفته ام که انگار سالهاس قلبم به طواف چشمانت آمده است

برایم بگو گل ها را چگونه به نظاره نشسته ایی که انگار نذر پرپر شدنشان هزار دهن آواز را قربانی کرده اند

تو ای بهار از چشمهایت سرشار تو ای زمستان از نگاهت رو سیاه !!! فردا دیروز امیدواریمان خواهد شد اگر عشق این آتش منتشر در دلها را تجربه سازی

عاشق شدن کم آرزویی نیست و نگاه بهانه کوچکی است که دلت را مشترک شویم نگاه کمترین بهانه بود اصلا بودن بهانه ای است تا تو آغاز کنی خودت را...

بعد از دو رکعت طوفان...

پس از دو قنوت باران...

پس از دو سجده نگاه...

نگاه بهانه ای است تا دستهایت را تا لبهایم ارتفاع دهم آنگاه بدویم تا ته باران

نگاه کمترین بهانه بودن است

آیه های چشمانت کافرترین ها را تا بهشت راهبر خواهد بود

آیه های چشمانت بهشت را وسعت می بخشد

آیه های چشمانت را نخوانده مومنم

باید نمازهای قضایم را با آواز بخوانم و برای پرندگان ماهی خوار دریا باشم

تمام سایه ها همسایه مهربانی تو شدند تمام آب های دریا به یاد تو دف کوبیدند تا خود ساحل همراهم شدند

باید دوباره برخیزم و تمام نگاه های قصر شده ام را چشم های قضا شده ام را نیت باشم

بانوی من کوه ها برای دویدن تو فوران می کنند دره ها زیبایی ات را خمیازه می کشند و رودها برای رسیدن به وضویت از هم سبقت می گیرند

آرامش دیرینه ام را در سایه گیسوان تو پیدا می کنم

برقص تا خواب هزار ساله موریانه ها آشفته گردد بخوان تا زبان قناریها گم شود و بمان تا تولد دوباره ام را جشن بگیرم

بمان که بی تو حال گلها خوش نیست زمین دور خودش می چرخد من دور خودم و گلها به یاد مرثیه های تو برای باد زیارتنامه می خوانند بی تو که دل تمام شقایق های عالمی باد نیست ابر نیست باران و آفتاب نیست آسمان سکوت کرده است

ای ابرهای تشنه!

آفتاب خسته!

ماه کم فروغ!

بودن و نبودن شما چه فرقی می کند وقتی بانوی عشق من لبخند نزند کاش میشد آسمان پیر را آسمان خسته و اسیر را تا دیار عشق برد

دوستت دارم تا ابد ای که بهشت ارزانی چشمانت

روزت مبارک مادر


پی دعا نوشت:دعایی نیست جز سلامتی همۀ مامانا...و

یه دعای ویژه توو این شبای خاص که خدا داره نگامون می کنه... دستامونو به طرفش قنوت بگیریم ودعا کنیم برای اون خانمایی که در حسرت مامان شدن میسوزن و ... آه ... ای حسرت مادر شدن


پی تولدانه نوشت:امروز در کنار شادیهایی به این بزرگی و عظمت،من یه شادی مضاعف دیگه هم تو دلم برقراره؛ امروز تولد داداش حسین عزیزمه؛ آخ الهی مریم فدای اون چشمای نجیبت بشه کاش بودی اینجا و مثل هر سال با هم بریم برای مامان هم از طرف خودمون هم از طرف بابا کادو بخریم، عیب نداره عزیزدل خودم از طرف و تو داداش مهدی روی ماه مامان رو می بوسم و شما هم که تلفنی تبریک بگین؛ خلاصه... حسین عزیزم داداش گلم تولدت مبارک


پی دلی نوشت:عجب لذتی داره بوسیدن دستهای یک مادر، مادری که مادرت نیست اما حکم مادر دومت را دارد، مادری که مادر شهید است و همیشه منتظر محسن به سفر رفته اش، مادری که مادربزرگترین مادربزرگ دنیاس و عزیزدلته... مامانی مهربونم فدای چشمای بی فروغت روزت مبارک


نظرات 28 + ارسال نظر
امید جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:42 ق.ظ http://garmak.blogsky.com/

تبریک به همه مادر ها و زن های خوب ایرانی
بویژه شما

دعایتان قرین استجابت حق

شادی ها یتان چون گل همیشه به بر شاخه روزگار شکوفا باد

سلام داداش امید
منم به شما ... نه ببخشین اول مادرتون و بعد خانمتون تبریک میگم
زود تند سریع اعتراف کنین برای مامانتون و زنداداش من چی خریدین

امین اتاقک جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:13 ب.ظ http://otaghak.blogsky.com

سلام

چه متن قشنگی بود

الان من باید به تو تبریک بگم؟؟!

آخه میگن روز زن و روز مادر. تو که هیچ کدومش نیستی


سلام
چشمات قشنگ می بینه
من؟ نه امینی ، روز ولادت حضرت معصومه میشه روز دختر
اونوخت بهم تبریک بگو
الان برو از طرف من روی ماه مامانتو ببوس و از طرف مریمی هم بهش تبریک بگو باشه؟

امین اتاقک جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:18 ب.ظ http://otaghak.blogsky.com

ولی خب کلاً روز مونث هاست دیگه کاریش نمیشه کرد

پیشاپیش این روز رو به شما و تمام زن ها و مادرها تبریک میگم




بله دیگه بالاخره باید تبریک بگی
مرسی امین جان
ایشالله که همیشه زنده باشی داداش

ریحانه جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:48 ب.ظ http://www.theosophist2.blogfa.com

مریم میگم من پولی که خودم برای آیفون 5رو دارم میدم برای جهازت...آخه این واجب تره خداییش...بحث آینده اته!!!!
. مریمی اگه امروز ناهار نداری بیا خونه ی ما...من ی عالمه غذا درست کردم بعدش تمام اعضای خانواده مهمونی دعوت شدند رفتند بجز خواهر کوچیکم....بخدا خعلی خوشمزه است ولی تنهایی نمی چسبه خو..
من چکار کنم با این همه غذا ؟!!!!
حالا هی بیا هنر نمایی کن آشپزی کن بگو وقت شووور کردنمه...هیچکی نیست ببینه اصن چ

سلام ریحانی
فدای مهربونیت حالا کو تا اونموقع... نه عزیزم نمیخواد به زحمت بیفتی
همه چیز جز یخچالش هست
نهار؟چرا نداریم؟؟؟
حالا گذشت برای نهار...چی داشتین؟
من خودم یه آشپز قابلی ام بیا و ببین غذا درست می کنم در حد سرآشپز بزرگ

ریحانه جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:29 ب.ظ http://www.theosophist2.blogfa.com

میگم مریمی تو که برای ناهار دست پختمو نخوردی...حالا شام نمیای ؟!!
باز هم تمام اعضای خانواده رفتند بیرون منو امتحان استاتیک تنها موندیم خونه !!!!!

آره ریحانه برای شام دیگه نمیشه نیام
ببخش تند تند می پرسم اما خو باید بدونم
شام چی دارین؟
ایشالله که با هم رفیق بشین همۀ مطالبش بیاد تو مغزت
آیفون پنج خوبه حالش؟

ریحانه جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:06 ب.ظ http://www.theosophist2.blogfa.com

من و استاتیک...رفیق

میگم استاتیک عزیز من الان این کوپل معادل رو کوجا باید بزارم...میگه در راستای y.میگم خو اینجوری که بر آیند صفر نمیشه...میگن همینی ک هست ...میخوای بخوای...نمیخوای نخواه...و همون جاست که میفهی نویسنده ی کتاب و استادت به روح اعتقاد ندارند !!!!
عزیزم شام چی میل داری ؟!غذای فانتزی یا اصیل ؟!...

هر چی بگی درست میکنم...اصن بیا دو آشپزه بپزیم یا تند میشه یا شیرین

میشه ریحانی
اگه باهاش مدارا کنی باهات رفیق میشه
من بیشتر با سنتی و اصیل موافقم
مثلاً خورش آلو...هووووووم ... یا خورش فسنجان
وای داداش دانی نیست تا اینجوری بشه آخه بدش از خورش فسنجان میاد
http://s2.picofile.com/file/7276428381/lazania_rol.jpg
بلدی اینو برام درست کنی؟من اومدما بدو برو شروع کن
نه تو درست کن ببینم چجوریه دست پختت
باشه؟

ریحانه جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:07 ب.ظ http://www.theosophist2.blogfa.com

راستی میخوام یک کتاب چاپ کنم برای نمایشگاه سال بعد"من و خاطرات آیفون 5با همکاری روح جابز!!!!!!چ

نه اسمشو بذار "سه تفنگدار و آیفون پنج"
منم کمکت می کنم

ریحانه جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:57 ب.ظ http://www.theosophist2.blogfa.com

من کلن غذاهی عاری از گوشت قرمز،و حتا گوشت چرخ کرده رو دوست میدارم...
ولی بلدم مریمی...خداییش بلدم اصن سخت نیست چ

منم کلاً غذای گوشت قرمزی رو دوست ندارم
کدومشو بلدی؟ آلو یا فسنجان؟یا اون عکسه؟
سخت چرا؟آسونه آسونه
آماده اش کن که اومدم
فقط آدرس یادت نره بذاریا

Goli جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:12 ب.ظ http://flowerever.blogsky.com/

دقیقاً خدا برای ما کافیست

ای جانم چه آنلاینی گلی جان
حسبی الله
خوش اومدی خانمی

Goli جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:14 ب.ظ http://flowerever.blogsky.com/

این روز مقدس رو به همه ی مادرا تبریک میگم

راستی خانومی اگ ناراحت نیشه من میلینکم

منم به تمامی مامانای عزیز کشورم تبریک میگم
باعث افتخاره عزیزدل

ریحانه جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:15 ب.ظ http://www.theosophist2.blogfa.com

مگه عکسو رو نمیخوام...بیا دیگه..

آدرس نامرییه و مجازی..بخونش و بیا..فقط زودی بیا که من تنهای تنهام...
یا شعر (من مانده ام تهنای تهنا"،!!!!!)افتادم
سوزناک بخون و بیا

جدی؟... اومدم اومدم
آهان دیدمش آدرسو
خدا نکنه تهنا باشی خدا کنارته تا نمازتو بخوونی و برای منم دعا کنی منم رسیدم
فدای تو بشم چشم
من مانده ام تنهای تنها
من...
اومدم

ریحانه جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:32 ب.ظ http://www.theosophist2.blogfa.com

اینجا ساعت 8اذان میگن..نمازم خوندم...

این شب عیدی منو و استاتیک منتظرتیم تا بیای..
مواظب خودت باش و زود بیا !!

ریحانی؟
مشهدی؟آره؟
ترو جان حضرت زهرا برام دعا کن خانمی
من برم نماز
شاید بعد از ده برگشتم

ریحانه جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:38 ب.ظ http://www.theosophist2.blogfa.com

دل لایق دعا کردن ندارم ولی به ستاره ها میسپارم که دعایت
کنند..التماس دعا عزیزم..
عیدت مبارک

تو ایجوری بگی من چی باید بگم؟
نه لیحونی جونم خودت با دل خودت با زبون خودت با چشمای مهربون خودت برام دعا کن
میدونم مستجاب الدعوه هستی
عید توام مبارک

نگین جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:53 ب.ظ

روزشون مبارک

روز شما هم مبارک

امین اتاقک شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ق.ظ http://otaghak.blogsky.com

100 تا سلام

بازم مبارک باشه

شیرینی پیرینی نمیدین؟؟

ایول با یه تیر صد تا نشون زدیا
هزارتا علیک
مبارک شما هم باشه
شیرینی؟ چ خبره مگه؟

سارا شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:45 ق.ظ http://sm19.blogfa.com

روز مادرو تبریک میگم......
مادر یعنی چن قدم تا خدا
ایشاالله همه ی مامانا خوب و سلامت باشن.....
پی دعا نوشت: ایشاالله

سلام سارا
عجب جمله ای: مادر یعنی چند قدم تا خدا
الهی آمین
حسرت مادر شدن را در چشمان زنی دیدم و چنین دعایی کردم

مشتاق شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:11 ق.ظ

سلام
این روز بزرگ رو بهتون تبریک میگم..
مادر ...نعمتی است بی بدیل..
از خداوند بخواتهیم که بتوانیم قدردان وجودش باشیم
موفق باشید.

سلام استاد
ممنونم از حضورتون سرافراز فرمودین
مادر رمز لبخند خداست
الهی که بتوانیم قدردان وجودشان باشیم
ممنونم

طهورا شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:55 ق.ظ

وه چه زیبا دختران می سرایند مادری ها را .....
آفرین برمریم عمه

در مقام زن ولی مردانگی قانون توست
بوی عطر عصمت مریم دهد پیراهنت

عمه!
الهی فدای شما بشم من!چرا من تند تند دلم براتون تنگ میشه آخه؟
بوی عصمت مریم میدهد پیراهنت
چقدر این بیت شعر به دلم نشست عمه
روزتون مبارک عزیزدل
الهی که سالهای سال سایه تون بر سر بچه هاتون مستدام باشه

لیدوما شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:13 ق.ظ http://azda.mihanblog.com

ایشالا خدا همه مادرهارو حفظ کنه که بدون اونا دنیا جهنمه...آخر این پستت چه دعای قشنگی کردی ...امیدوارم خدا به خاطر اسم بانویی که این روز بخاطر تولد اونه حسرت مادر شدنو به دل هیچکس نذاره...
روز زنه ژس جای تبریک هم داره مریمی روزت مبارک

سلام لیدومای عزیز
ایشالله خدا مادر شما رو هم حفظ کنه خانومی
ایشالله که همۀ خانمایی که منتظر مادر شدنن خدا هر چه زودتر حاجت دلشونو بده
روز ولادت حضرت معصومه میشه روز دختر
ولی خب امروز هم در کل به مونثها مربوطه پس روزمون مبارک

فریناز شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:20 ق.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

چه ناااامه ی عاشقانه ای!!

آفرین مریمی
فقط خیلی شاخه به شاخه نوشته بودی
یه کم جمع و جور تر بود بهتر بود خانومی

در کل روز مهربانوی مهربانی ها
روز مادر رو
به همه مادرهای مهربون تبریک می گم

عاشقانه به یاد چشمهایش
خودمم حس کردم زیادی شاخه به شاخه شده ولی خب عجله ای شد و شد اینی که خووندی
منم روز مادر رو به مادر عزیز تو تبریک میگم
ایشالله که صدسال به خوبی و خوشی و سلامتی زنده باشن

طهورا شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:08 ب.ظ

راستی تولد برادر بزرگوارتونو تبریک می گم امیدوارم دلهایتان مثل گلهای اردیبهشتی همیشه با طراوت و سر سبز باشد.....

بازم سلام عمه
ممنونم آخرش هدیه شو از مادر سادات گرفت
تولدش با ولادت حضرت زهرا در یه روز شد

امین اتاقک شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:10 ب.ظ http://otaghak.blogsky.com

تولد داداشیت مبارک

شیرنی هم واسه تولد و هم واسه روز مادر دیگه..
خب اصلا بگو نمیخوای شیرینی بدی دیگه

تنت خورده به تن فریناز؟!

مرسی امینی
کاش بود داداشم تا خودش بهمون شیرینی میداد
وقتی امروز باهاش حرف میزدم با بغض گفت چه فایده خواهری کاش بودم
فدای فریناز دست و دلباز خودم بشم
اگه یه کم هم گشاده دستم از فرینازم یاد گرفتم
بله
ما دخترا در هر حال پشت همدیگه رو میگیریم

Goli شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:10 ب.ظ http://flowerever.blogsky.com/

عجب لذتی داره بوسیدن دستهای یک مادر
قابل توصیف نیست !

اونم مادر شهید
اونم مادربزرگت
اونم دومین مادرت
اونم مادربزرگی که خودش بزرگت کرده
اونم...
نیست گلی بخدا نیست

*** MOJTABA *** شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:16 ب.ظ http://mojtabamax.blogsky.com

روز مادر و تولد یگانه مادر شیعیان رو به همه عاشقان فاطمی و امام عصر تبریک میگم...

سلام!!!
بسیار خوش آمدید
حضورتان را ارج می نهم
بر شما هم مبارک

*ღ* بــ ـهــ ــار *ღ* شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:26 ب.ظ

چقدر دلت پر از احساسه عزیزم
روز مادر رو به مادر خوب و گل و مهربونت تبریک میگم

سلام بهار خانمی خودم
چقدر دلم برات تنگ شده بود عزیز
خوشحالم که هستی

حبیب... شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:20 ب.ظ

سلام...واما مادر...

سلام برادرم واژه های نابم
و اما عشق... و اما مادر

*ღ* بــ ـهــ ــار *ღ* یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:53 ب.ظ

دعا گوی دل پاکت هستم عزیزم

حالا دیگه حتم دارم
مطمئنم که کارم راه میفته آرامش میگیرم
آرزوام برآورده میشه
چون نازی جونم دعا کرده برام
فدای چشمات بشم من خانمی

داداش خسین پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:10 ب.ظ http://jomehaye-entezar.blogfa.com

سلاااااااااااام آبجی مریم واقعا دستت درد نکنه زحمت برام کشیدی حیف شد که نبودم ترو خدا برام دعا کن سال دیگه باشم
ممنونم بابت زحماتت
مواظب خودت باش آبجی جونم دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد